Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hvorfor må man fjerne EXIF?

Var liksom det jeg lurte på om jeg måtte da. Men folk begynner vel å kjenne igjen hvem som har hvilket utstyr og dermed kan enkelte tjene eller tape litt på "trynefaktoren" tenkte jeg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var liksom det jeg lurte på om jeg måtte da. Men folk begynner vel å kjenne igjen hvem som har hvilket utstyr og dermed kan enkelte tjene eller tape litt på "trynefaktoren" tenkte jeg.

..Og forresten - rename også filene - man kan finne det opplastede filnavnet. ;)

Lenke til kommentar

..Og forresten - rename også filene - man kan finne det opplastede filnavnet. ;)

Jepp,hvem i allverden vil stemme på et bilde tatt med Nikon :)

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg her, har vært ute av bransjen litt for lenge så mistet litt oversikt...

Hva ligger prisen på ca for et brukt D300? Vurderer å selge, og har funnet et knippe som selger for rundt 8000.

Finner heller ikke nye D300 i butikker da det er erstattet med D300s. Noen som har prisantydningen klar?

Marius

PS. (Send helst PM som svar, sliter med å følge med her da det går uker mellom hvert besøk.)

Lenke til kommentar
Noen som kan tenke seg hva et 2 år gammelt, veldig pent brukt Canon EF 24mm f/1.4L USM kan være verdt?

Kan umulig være verdt mye. La oss si 2000,- så kjøper jeg det, bare sånn for å være litt kompis..

Det blir på grensen til svindel,og selge den for 2000.-,du må selge den til meg for 1500.- :)

Shippingstuntet til Gasa gikk ikke så veldig bra.

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg her, har vært ute av bransjen litt for lenge så mistet litt oversikt...

Hva ligger prisen på ca for et brukt D300? Vurderer å selge, og har funnet et knippe som selger for rundt 8000.

Har fulgt med litt på disse da jeg har siklet litt på en. Prisene varierer fra 5500 til 8000, jeg ville ikke gitt mer enn 6000, men det er jo lov å prøve seg litt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...