# offline Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 OMG. http://www.finn.no/f...nnkode=22494190 På grensen til ufint. Ja, spesielt siden den er brukt i hybbosammenheng i 2år. Kameraet er under tøffe vilkår når den brukes i hybbo Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Selsomt bruk av en times tid: vite at jeg har en backup av noen bilder som ble slettet ved et uhell, vet på hvilken disk de ligger -- men katalogiseringen er så fraværende at jeg ikke finner de; de dukket heldigvis opp etter hvert. Så gjenstår det bare å riste på hodet over gamle synder. (Mon tro om jeg har negativene også, ikke bare de som ble digitalisert i 2004 med en høyst middelmådig scanner?) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) OMG. http://www.finn.no/f...nnkode=22494190 På grensen til ufint. Ja, spesielt siden den er brukt i hybbosammenheng i 2år. Kameraet er under tøffe vilkår når den brukes i hybbo Greit at det kanskje er litt over gjengs pris, men så er jo sensoren nylig renset, "så det skal være minimalt med støy i bildene." Euklid - det var sannelig en, eh, ukonvensjonell komposisjon. Endret 29. mai 2010 av Anew Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Fikk meg Samsung EX1 idag, må innrømme at jeg ble overrasket over størrelsen. Virker jo enorm iforhold til Canon S90. Fin byggekvalitet hvertfall og skjermen virker knall. Ikke så imponert av jpg rett ut av kameraet.. må teste litt raw. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har du ikke noe i mot vekta på 2,4kg (stativ og hode) kan jeg gå god for det stativet. "Det virker for meg". Hodet har jeg ingen anelse om (står ett 488RC4 på mitt). Og hva hvis man øker budsjettet til rundt 3K? Hva burde jeg prioritere? Vekt eller kulehode-kvalitet? Er det noen av Benro-stativene til FV som er et godt kjøp i helgen? Har ikke erfaring med noe dyrere enn dette, men skulle jeg oppgradert det hadde jeg nok gått for noe i karbon med samme løftekapasitet f.eks. Manfrotto 055CXPRO3. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Euklid - det var sannelig en, eh, ukonvensjonell komposisjon. Jepp. Viktig å følge reglene! Nå er jeg stadig en vilt middelmådig amatør, men du verden så mye rare bilder jeg tok for noen år tilbake. Godt å vite at det i alle fall går litt fremover. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 I svarte helsike hvordan klarer man få gjort noe som helst med det jævla propitære SRW drit formatet Samsung har klart å hoste opp?? Selv ikke Samsungs eget "SamsungMaster" program klarer jo å åpne denne dritten. Faen ta alt og alle. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 I svarte helsike hvordan klarer man få gjort noe som helst med det jævla propitære SRW drit formatet Samsung har klart å hoste opp?? Selv ikke Samsungs eget "SamsungMaster" program klarer jo å åpne denne dritten. Faen ta alt og alle. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg tar en skål i kveld for Dennis Hopper. R.I.P. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) +1 på den. (without the booze) edit: Nettopp ferdig med skanningen 7 dager på å fremkalle, tørke og skanne 19 ruller med fargefilm. Nå pakker jeg bort skiten og holder meg til digital bildetaking. Endret 29. mai 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne rette en høytidelig takk til vår alles NRK for at de tok seg tid til å minne oss på hvilken sang som vant ESC i fjor. Jeg hadde helt glemt det, var det ikke "Titjob" den het? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne rette en takk til Discovery HD, som viser Mythbusters, og så kan man jo se hva man vil. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ikke mer merkelig enn at Luftforsvaret reklamerte etter jagerpiloter. Å annonsere etter jagerpiloter er som å forby læstadianere i "nå skal vi drikke oss drita"-klubben. Ikke enig, Forsvaret tjener faktisk på å rekrutere folk (les: vi får flere påmeldt til tjenester og trenger mer penger for å undervise/veilede folk i diverse retninger) Mens NAV derimot bør egentlig få mindre tilgang/forespørsler om arbeidsledighetstrygd, mindre forespørsler=færre arbeidledige=bedre politikk=plusspoeng til den evt statsminister. Get thet point? Er ikke det jeg mener, jeg sier bare at det virker ganske unødvendig å annonsere etter jagerpiloter, hvor mange har IKKE lyst til å bli jagerpilot? Seriøst. Er ikke alt som trenger reklame...dette produktet var utsolgt før noen hadde sett det, allikevel lagde de denne reklamen som er en av de feteste bilreklamene jeg har sett i nyere tid... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne rette en takk til Frydenlund Pilsner samt snyltesprit som vil ta meg gjennom satans årlige 3 og en halv time på TV. Dessverre er jeg på noe så uhyggelig som en MGP-fest, og målet for kvelden er helt klart å huske så lite som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne rette en takk til Discovery HD, som viser Mythbusters, og så kan man jo se hva man vil. Mythbusters kan man aldri gå lei Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne takke 80-tallet som var så snille å donerte vekk så mange antrekk til dagens NRK1 sending. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 ..men det ble Top Gear - Bolivia special, på tv3+. Takk for danske kanaler. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil gjerne rette en takk til Discovery HD, som viser Mythbusters, og så kan man jo se hva man vil. Mythbusters kan man aldri gå lei Jeg har sett denne episoden. (Mitt generiske svar om noen tipser meg om MB. Er det en spesielt god episode? Hvilken viser de?) Ellers: Hvorfor i heiteste helsikes helvete sendte ikke Finland denne gjengen til Oslo? Genialt. http://www.youtube.com/watch?v=0HXIb4IBPuU&feature=player_embedded#at=51 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Forbryter-spesial - kan man skyte en ball and chain over en mur - med kanon og seg selv festet på? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Spoiler: Bare om man vil dø, og egentlig ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå