gorpium Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sendte en liten mail til henne. Hun svarte rimelig kjapt og la til min info under bildet. Hun hadde bare funnet det helt tilfeldig - (via Explore på Flickr vil jeg tro). Liker siden din, btw. Synes det er bra at man kan se hvem fotografen er. Takktakk Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heisann Sitter og skal opprette en tråd til junifesten, men er usikker på kva utfordring eg skal setje meg. Så sant eg får adapteren min for pentaxglass blir det nok det samt svart/kvitt eg går for, men av erfaring so veit eg at frakt frå HK kan ta ei stund, så er ikkje sikkert eg får adapteren i tide. Er det nokon som har eit tema-tips eller to? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, da har jeg fått svar om at tillatelse er innhenten. Står ikke at den er innhentet i ettertid. Vet jeg er slem, men jeg klarer ikke å være snill. Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Endelig Grand Prix ...ja, altså Tyrkia Grand Prix Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Right on, Arela! Trengstidene tyder på at det kan gå mot en fin helg - McLaren på topp! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 På tide. Franskmennene og italienerne har vært alt for dominerende. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 ..men hvilken whisky skal man drikke mens man heier på Hamilton, da? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 I alle fall ikke kanadisk. Svensk whisky. Definitivt svensk whisky. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er bare meg eller er dette forumet skikkelig sirup? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke noen problemer her, men fra tid til annet kan det være problematisk. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som har noen forslag til hvor jeg kan ordne meg TFP-modeller i østfold? Trenger å få trent litt på portrett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er bare meg eller er dette forumet skikkelig sirup? Sammenlignet med Internet Provideren jeg fant på hotellet, så er forumet rask Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Samanlikna med Internet Providaren eg betalte for på GranCanaria så er forumet lynraskt!!!!! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 forsatt irriterende satt på trådløstmodem langt ute i havgapet, og når det er dritt tregt nett er det lite morsomt at diskusjon.no ikke funker i tillegg Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 I det siste har jeg lagt merke til at NAV har begynt å reklamere her. Trodde NAV hadde fokus på å skulle spare penger jeg, og de får vel neppe reklameplassen gratis. Rart egentlig at en sånn offentlig etat reklamerer for tjenestene sine. Minner meg om gamle dager, den gang jeg så norsk fotball på NRK, da det var en sånn plakat før kampstart. "Aetat sponser fotballkampen". Da lo jeg godt. For dere ungdommer; Først het det Arbeidsformidlingen, så ble det Aetat og nå er det NAV. 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nå er formuet kjapp igjen. Rart Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) I det siste har jeg lagt merke til at NAV har begynt å reklamere her. Trodde NAV hadde fokus på å skulle spare penger jeg, og de får vel neppe reklameplassen gratis. Rart egentlig at en sånn offentlig etat reklamerer for tjenestene sine. Minner meg om gamle dager, den gang jeg så norsk fotball på NRK, da det var en sånn plakat før kampstart. "Aetat sponser fotballkampen". Da lo jeg godt. For dere ungdommer; Først het det Arbeidsformidlingen, så ble det Aetat og nå er det NAV. Plusspoeng til deg der. Nav er merkelig, hvorfor reklamere???????? **HEYYYYYYYY, ser her, vi tilbyr penger gratis om du bare melder deg arbeidsledig!! Kom å meld, SISTE SKRIK!!!! **** OMFg Endret 28. mai 2010 av Inc Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ikke mer merkelig enn at Luftforsvaret reklamerte etter jagerpiloter. Å annonsere etter jagerpiloter er som å forby læstadianere i "nå skal vi drikke oss drita"-klubben. 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ikke mer merkelig enn at Luftforsvaret reklamerte etter jagerpiloter. Å annonsere etter jagerpiloter er som å forby læstadianere i "nå skal vi drikke oss drita"-klubben. Ikke enig, Forsvaret tjener faktisk på å rekrutere folk (les: vi får flere påmeldt til tjenester og trenger mer penger for å undervise/veilede folk i diverse retninger) Mens NAV derimot bør egentlig få mindre tilgang/forespørsler om arbeidsledighetstrygd, mindre forespørsler=færre arbeidledige=bedre politikk=plusspoeng til den evt statsminister. Get thet point? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Sendte en liten mail til henne. Hun svarte rimelig kjapt og la til min info under bildet. Hun hadde bare funnet det helt tilfeldig - (via Explore på Flickr vil jeg tro). Liker siden din, btw. Synes det er bra at man kan se hvem fotografen er. Takktakk God smak har hun i allefall, det bildet var jævlig bra ! Siden Fotovideo alltid timer sine hurra-meg-rundt uker motsatt av min jobbturnus blir det vel å sikle på messekatalogen i år også. Noen her som har erfaring med Sigma 4,5mm Fisheye n ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå