Simon Aldra Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Mulig det kommer en til tråd i BK fra meg. Tok noen bilder på vei hjem fra jobb, får se om det blir noe ut av det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Link til softbox og paraplyer? Noen som vet om det er generelt billigere på Kaffebrus fremfor BH PhotoVideo? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Link til softbox og paraplyer? Noen som vet om det er generelt billigere på Kaffebrus fremfor BH PhotoVideo? Da'a! Skal se om jeg finner linkene (Raskt plukket ut, aner ikke noe om kvaliteten) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.bhphotovideo.com/c/product/6280...oftbox_for.html 2stk http://www.bhphotovideo.com/c/product/7214...e_Umbrella.html http://www.bhphotovideo.com/c/product/1698...Silver_and.html Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Blir ikke noe slideshow, flickr'n funker ikke... Edit: Skulle vel ha slått sammen disse 3 Endret 14. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Finnes det noe tilsvarende exposureplot som kan lese .cr2 (Canons RAW-formt)? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Ser ut som julaften kom tidlig i år, Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Photoshop Er ikke julaften når man betaler selv Over helga kommer et nytt lass, denne gang på en sum litt under 8k... Sakene over ble 11k for Endret 14. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 noen som har sett bildet på forsiden av nrk.no enda? synes det var et flott bilde Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Photoshop Var det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Photoshop Er ikke julaften når man betaler selv Over helga kommer et nytt lass, denne gang på en sum litt under 8k... Sakene over ble 11k for Det så gøy ut, grattis, blir ikke mer moro enn man lager (kjøper) selv.. 11K er da ingenting.. sist jeg handlet kostet bare skjermkortet mitt 3200kr.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 noen som har sett bildet på forsiden av nrk.no enda? synes det var et flott bilde Enig, mer litt redigering og annen overskrift kunen det vært et krigsbilde. Photoshop Var det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da? Ja, photoshop leser Canon's RAW-filer. er bare å kjøpe PS CS2, og laste ned en plugin så er man oppe å går. Photoshop Er ikke julaften når man betaler selv Over helga kommer et nytt lass, denne gang på en sum litt under 8k... Sakene over ble 11k for Det så gøy ut, grattis, blir ikke mer moro enn man lager (kjøper) selv.. 11K er da ingenting.. sist jeg handlet kostet bare skjermkortet mitt 3200kr.. Hehe, men du spiller? Med fotoutstyret har jeg rundet 100k nå, og jeg ser på PC-en som en del av fotoutstyret, på grunn av at halve jobben gjøres på PCn nå for tiden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg ser virkelig ikke hvordan utstyret i signaturen din + PC til 10k blir 100k... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 PhotoshopVar det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da?Ja, photoshop leser Canon's RAW-filer. er bare å kjøpe PS CS2, og laste ned en plugin så er man oppe å går.Photoshop kan ikkje gjere det ExposurePlot gjer. Sistnemnte ser gjennom alle bileta og lager diagram over kor mykje ein har brukt ulike brennvidder, lukkartider, blendaropningar og ISO-verdiar. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Har mye tilbehør, ting som ikke er der, og det er også regnet ut ifra hva jeg betalte, ikke hva det er verdt idag Er også litt røflig, men 90k for alt av fotoutstyret mitt er ganske riktig. (Jeg regner også med alt av batteri og minnekort jeg har mistet med tidene, som er forbausende mye ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har kun hørt om et slikt program som tar raw. Og det tar bare nef. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Med andre ord må jeg eksportere et par hundre bilder til .jpg for å få et gjennomsnitt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 PhotoshopVar det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da?Ja, photoshop leser Canon's RAW-filer. er bare å kjøpe PS CS2, og laste ned en plugin så er man oppe å går.Photoshop kan ikkje gjere det ExposurePlot gjer. Sistnemnte ser gjennom alle bileta og lager diagram over kor mykje ein har brukt ulike brennvidder, lukkartider, blendaropningar og ISO-verdiar. Ah, sorry, tenkte han brukte exposureplot om konvertering eller noe, jeg visste ikke det var noe som het det Med andre ord må jeg eksportere et par hundre bilder til .jpg for å få et gjennomsnitt? Vet ikke hvordan det er med LR, men i PS har man Action og batch for slike oppgaver. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som noengang har prøvd gummislange trikset for å jage måker? Jeg kjøpte en sånn slange iste og er usikker om jeg får jaget dem, men helvette for et leven... hehe... (for liten spredning på luftgeværet!!) hehe.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Hagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå