Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Photoshop

 

Er ikke julaften når man betaler selv :(

 

Over helga kommer et nytt lass, denne gang på en sum litt under 8k...

 

Sakene over ble 11k for :(

Det så gøy ut, grattis, blir ikke mer moro enn man lager (kjøper) selv.. 11K er da ingenting.. :p sist jeg handlet kostet bare skjermkortet mitt 3200kr..

Lenke til kommentar
noen som har sett bildet på forsiden av nrk.no enda? synes det var et flott bilde

 

Enig, mer litt redigering og annen overskrift kunen det vært et krigsbilde.

 

Photoshop

 

Var det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da?

 

Ja, photoshop leser Canon's RAW-filer. er bare å kjøpe PS CS2, og laste ned en plugin så er man oppe å går.

 

Photoshop

 

Er ikke julaften når man betaler selv :(

 

Over helga kommer et nytt lass, denne gang på en sum litt under 8k...

 

Sakene over ble 11k for :(

Det så gøy ut, grattis, blir ikke mer moro enn man lager (kjøper) selv.. 11K er da ingenting.. :p sist jeg handlet kostet bare skjermkortet mitt 3200kr..

 

Hehe, men du spiller? Med fotoutstyret har jeg rundet 100k nå, og jeg ser på PC-en som en del av fotoutstyret, på grunn av at halve jobben gjøres på PCn nå for tiden.

Lenke til kommentar
Photoshop
Var det et svar til mitt innlegg? I så fall, hvordan da?
Ja, photoshop leser Canon's RAW-filer. er bare å kjøpe PS CS2, og laste ned en plugin så er man oppe å går.
Photoshop kan ikkje gjere det ExposurePlot gjer. Sistnemnte ser gjennom alle bileta og lager diagram over kor mykje ein har brukt ulike brennvidder, lukkartider, blendaropningar og ISO-verdiar.

 

Ah, sorry, tenkte han brukte exposureplot om konvertering eller noe, jeg visste ikke det var noe som het det :)

 

Med andre ord må jeg eksportere et par hundre bilder til .jpg for å få et gjennomsnitt? :(

 

Vet ikke hvordan det er med LR, men i PS har man Action og batch for slike oppgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...