OJ Doe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Lars Mosen spilte golf en gang. Han fikk 18 hole-in-ones, og 3 ørret på over en kilo i sidevannshinderet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Lars Mosen spilte golf en gang. Han fikk 18 hole-in-ones, og 3 ørret på over en kilo i sidevannshinderet. Nei, det der var Kim Jong-il. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 bitchene til Chuck. Øih! Ken Rockwell isn't the Chuck Norris of photography; Chuck Norris is the Ken Rockwell of martial arts. Pass deg, eller så kommer Kenny og fucker deg opp så minnekortene dine alltid blir fulle av bilder av ender. Pass deg du, eller så kommer Chuck og roundhouse sparker deg og hele familien din til månen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Pass deg du, eller så kommer Chuck og roundhouse sparker deg og hele familien din til månen Øyh - skades reflektor-panelet til Kenny kommer Rockwell til å gå mellomformat på både deg og Chuckie.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har de mellomformat på månen? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Har de mellomformat på månen? Opptil flere, sn0dig - opptil flere. ..Og for de som ikke tar referansen.. Endret 27. mai 2010 av Trondster Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tviler uansett på at kenny klarer å treffe oss med mellomformat fra månen når vi er på jorden Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Som jeg hintet til over - månen er reflektoren til Kenny. Kennys fastoptikk har forresten alltid korrekt brennvidde - den tør ikke annet.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har noen av dere prøvd «kameraetui» fra Aquapac? Ser folk bruker de mye under vann, tanken min er egentlig å bruke det de dagene det er enda mer sannsynlig enn ellers at jeg tar bilder i mye regn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Yay. Nå har jeg passert 50 000 innlegg av varierende kvalitet. 2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ser Samsung EX1 endelig er kommet på lager rundt om nå, noen som har hørt noe om hvordan det presterer? Er litt fristet til å bestille, 2700,- hos amentio må jo sies og være en bra pris.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Yay. Nå har jeg passert 50 000 innlegg av varierende kvalitet. Men jeg registrerte meg før deg, og det er viktigere Jeg får ikke denne ut av hodet: Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Merker at jeg må lære meg mer etterbehandling. Og mer komposisjon. Og mer teknikk. Jaja, går framover. Håper jeg. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Men jeg registrerte meg før deg, og det er viktigere Helt enig ;-) Utrolig irriterende at Ueland slettet databasen for en del år tilbake; jeg registrerte meg første gang på Hardware-forumet rundt 1999-2000 en gang :-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Men jeg registrerte meg før deg, og det er viktigere Helt enig ;-) Utrolig irriterende at Ueland slettet databasen for en del år tilbake; jeg registrerte meg første gang på Hardware-forumet rundt 1999-2000 en gang :-) Jada, Kristoffer, vi tar den, du er ballhard. Trenger ikke gjøre noen sak ut av det. - On a different note, jeg føler mer og mer lyst til å skaffe meg et gammelt hasselblad eller rolliflex og begynne mer med film igjen. Skaffe meg saker for å fremkalle film og en dugelig negativscanner, kanskje? Noen som har oversikt i hodet over hva det vil koste å skaffe f.eks. en Hassy av ymse modelltype med en 80mm? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 On a different note, jeg føler mer og mer lyst til å skaffe meg et gammelt hasselblad eller rolliflex og begynne mer med film igjen. Skaffe meg saker for å fremkalle film og en dugelig negativscanner, kanskje? Noen som har oversikt i hodet over hva det vil koste å skaffe f.eks. en Hassy av ymse modelltype med en 80mm? Denne? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 On a different note, jeg føler mer og mer lyst til å skaffe meg et gammelt hasselblad eller rolliflex og begynne mer med film igjen. Skaffe meg saker for å fremkalle film og en dugelig negativscanner, kanskje? Noen som har oversikt i hodet over hva det vil koste å skaffe f.eks. en Hassy av ymse modelltype med en 80mm? Fra 6000 og oppover, roughly -- avhengig av hvilken modell du er ute etter. For 6000 bør du få en CM500 i god stand med 80mm. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Merker at jeg må lære meg mer etterbehandling. Og mer komposisjon. Og mer teknikk. Jaja, går framover. Håper jeg. Me too. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Nikon-reolen hos FotoVideo idag: WTF?! Francis Endret 27. mai 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg får ikke denne ut av hodet: Det var en låt jeg hadde glemt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå