Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Jepp.. jeg tok den ikke jeg. Så da har jeg nok lav IQ. Jeg visste det forsåvidt fra før, altså at jeg ikke er så veldig smart.

En gang ble jeg fortalt at jeg er så dum at jeg "faen ikke vet forskjellen på foran og bak på en plastpose", og enda det er mange år siden så har jeg enda ikke lært meg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IQ tester ja. Jeg fikk tilbud om å ta en slik en gang. Seriøse test var det også, skulle taes elektronisk på et lukket rom, var i forbindelse med unge styremedlemmer i foreninger. Testen var sikkert 60 sider. Gjorde de 5 første, resten trykket jeg villkårlig på. Fikk 155. Da mistet jeg egentlig respekten for slike tester.

Lenke til kommentar

Jeg har fått 88, 102 og 130 i IQ på tre forskjellige, autoriserte IQ-tester.

Jeg har mer tro på astrologi enn IQ-tester.

Kun proevd iq tester paa nett. Basert paa resultatene, tror (vet) jeg ikke de stemmer helt. Tror muligens at de legger paa mellom 30 og 50%, slik at man gjerne vil betale for den utvidete analysen som selvsagt blir tilbydt.

Lenke til kommentar

bitchene til Chuck.

Øih!

Ken Rockwell isn't the Chuck Norris of photography; Chuck Norris is the Ken Rockwell of martial arts.

Pass deg, eller så kommer Kenny og fucker deg opp så minnekortene dine alltid blir fulle av bilder av ender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...