Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for innspill ift pris på uberettiget bildebruk på en høyskole. :) Nå har jeg sovet på det, og jeg tror jeg bare går for 1500,- jeg. Jeg ser at de fleste ville tatt en del mer, men jeg vil være fornøyd med 1500,- jeg. Jeg ser poengene dere har, men jeg synes fortsatt at de skal belønnes for krediteringen og at de vil gjøre opp for seg.

Lenke til kommentar

Om det er samme artikkel på samme sted på to forskjellige språk er ikke det å bruke bildet to ganger.

Det er sant, jeg bare registrerte at tomsi42 skrev at det var brukt dobbelt...

Jeg ville nok fremdeles lagt meg på enkel NJ-takst, men 1500 er jo uansett ikke så langt unna.

Lenke til kommentar

Det er som jeg trodde, må være en eller annen feil, Anew:

Utvilsomt en feil ja, men pussig at den i det hele tatt kan oppstå.

Trondster: TB? Med bare bildefiler?

Edit: Det ser ut til at jeg "plutselig" er Mozy Free-bruker. Mulig det har gått 2 år siden jeg registrerte meg. Den udugelige "My Account"-greia deres lar meg nemlig ikke endre epostadresse (har prøvd mange ganger), så en eventuell varsel om fornyelse går vel til en død epostadresse...

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Dette er nok et dumt spm., men er det forskjell mellom batterier for Canon 5D i USA og i norden? :blush:

Synes ikke det var et dumt spørmål - bare litt uvanlig muligens.

Såvidt jeg har skjønt, så benyttes samme batteri uansett hvor kamera selges. Og det gjelder alle kamera-modeller.

Laderene derimot - der varierer det veldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...