arnold_layne Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 ..men Voigtländeren leveres jo med originale landskamper! :D Mye bedre å bruke en orginal landskamp enn "instruksen arket" som var den opprinnelige hetten! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg kjøpte min EF-mount på eBay for $1350. Det sies at Nikon F-versjonen går for enda mer - men har ikke sett noen til salgs... Edit: ..men dette hører vel mer hjemme i bruktmarked-tråden. ..Og yikes, forresten. Endret 26. mai 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva ville vært fornuftig pris på en sånn? D300s ligger vel på 12-13000 ny? Fornuftig pris ville jeg sagt 8.5-10k bare for kamera. Hei alle sammen forresten! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Fullt klar over hva en D300s med 17-55 burde gå for Voigtländer-prisene er jeg ikke så oppdatert på, selv om det sikkert er ett staselig glass... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 ..men Voigtländeren leveres jo med originale landskamper! :D Ooh! Håper Norge-Tyskland fra 1936 er med! Fantastisk morsom lesning. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Her er det mye snacks: ! (fjords of Norway) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takk for innspill ift pris på uberettiget bildebruk på en høyskole. Nå har jeg sovet på det, og jeg tror jeg bare går for 1500,- jeg. Jeg ser at de fleste ville tatt en del mer, men jeg vil være fornøyd med 1500,- jeg. Jeg ser poengene dere har, men jeg synes fortsatt at de skal belønnes for krediteringen og at de vil gjøre opp for seg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Her er det mye snacks: ! (fjords of Norway) Tøft! Dette henger i litt-større-enn-A4-format på veggen på do på hytta, men jeg hadde ingen anelse om hvem som har tatt det, og når. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det nokon her som veit korleis eg får .AVI filene frå D90en til å virka i Sony Vegas? Eg har leita litt rundt, men ikkje fått noko til å fungera. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kva versjon har du? Med 8.0c skal programmet ha støtte for D90 sine filer. (kjelde) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Om det er samme artikkel på samme sted på to forskjellige språk er ikke det å bruke bildet to ganger. Det er sant, jeg bare registrerte at tomsi42 skrev at det var brukt dobbelt... Jeg ville nok fremdeles lagt meg på enkel NJ-takst, men 1500 er jo uansett ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Merkelig - selv om Mozy Home reklamerer med ubegrenset lagringsplass, så feilet backupen min i natt med feilmeldingen "Over quota"! 460 GB er sikkert mye for en hjemmebruker, men ikke mer enn "uendelig"... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Og du kjører alt fra én intern disk, Anew? Det er jo gjerne ved unntak fra dette slike tjenester begynner å krangle. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er snakk om TB totalt for min del - på tide å få etablert backup, er det.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er som jeg trodde, må være en eller annen feil, Anew: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Det er som jeg trodde, må være en eller annen feil, Anew: Utvilsomt en feil ja, men pussig at den i det hele tatt kan oppstå. Trondster: TB? Med bare bildefiler? Edit: Det ser ut til at jeg "plutselig" er Mozy Free-bruker. Mulig det har gått 2 år siden jeg registrerte meg. Den udugelige "My Account"-greia deres lar meg nemlig ikke endre epostadresse (har prøvd mange ganger), så en eventuell varsel om fornyelse går vel til en død epostadresse... Endret 26. mai 2010 av Anew Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette er nok et dumt spm., men er det forskjell mellom batterier for Canon 5D i USA og i norden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette er nok et dumt spm., men er det forskjell mellom batterier for Canon 5D i USA og i norden? Synes ikke det var et dumt spørmål - bare litt uvanlig muligens. Såvidt jeg har skjønt, så benyttes samme batteri uansett hvor kamera selges. Og det gjelder alle kamera-modeller. Laderene derimot - der varierer det veldig. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så lenge det er samme hus, er det samme batteri. Formen må jo stemme, og hadde elektronikken blitt kjørt på feil spenning, ville den enten ikke ha fungert eller blitt svidd. Derfor er de like. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja, laderne har vel forskjellige støpsler, så det blir nok ikke bra. Men da sier vi det. Forskjellen ligger vel i laderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå