Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...men etter 10+ år med deltakelse på ulike nettfora har jeg lært meg å gi opp.

Kunne ikke dy meg for å poste enda en post i tråden - for faktaenes skyld burde jeg nok like gjerne latt være, men underholdningsverdien er jo kanonhøy!

 

Provosert -> Oppgitt -> Underholdt.

 

Edit: Fikk plutselig lyst på t-trøya Adam Savage ofte går med.

 

132631276v6_480x480_Front_Color-Black.jpg

 

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Gud hjelpe meg så mye dårlig musikk dagens ungdom hører på. Kan alle bli popstjerner bare de ser sånn halvveis bra ut i dag?

Sånn har det da vært i en 20-30 år allerede. Noen vi si 50 år.

 

Var ikke sånn når jeg var ung! Huff, nå føler jeg meg plutselig 20 år eldre enn det jeg egentlig er, og jeg bikker 30 i november.

Lenke til kommentar

Gud hjelpe meg så mye dårlig musikk dagens ungdom hører på. Kan alle bli popstjerner bare de ser sånn halvveis bra ut i dag?

 

Ja, kjør på med litt for mye autotune så kan alle bli popstjerne. Hørte forresten at fjortis rosablogger Voe ville bli popstjerne nå og alle de tusen leserne hennes er helt i ekstase. Nei, det er godt det er første delfinale i MGP i kveld.

 

 

 

Det siste var ironi. Jeg har billetter til NRF, så det sier vel litt om mine musikalske preferanser.

 

 

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg hører på "tidsriktig" musikk heller, går mye i PF (obviously, ref. profilbilde), Led Zeppelin, Zappa, Hendrix, Jethro Tull, Simon & Garfunkel, Jokke, Leonard Cohen, The Band, Toto osv. - generelt mye 70-talls. Det jeg hører på av "ny" musikk er nok ikke typisk listepop heller. :p

Lenke til kommentar

Var ikke sånn når jeg var ung! Huff, nå føler jeg meg plutselig 20 år eldre enn det jeg egentlig er, og jeg bikker 30 i november.

Det samme sa jeg da jeg bikka 30. Med andre ord for snart tyve år siden. Og det samme sa de som er 10 år eldre enn meg om den musikken jeg hørte på 10 år tidligere :p

Lenke til kommentar

Det meste av musikken på 60- og 70-tallet var noe forbannet skvip som helst bør glemmes. Det er jo bare den gode musikken vi har beholdt. Tilsvarende kommer sikkert til å skje med det som gis ut i dag -- det er jo nok av knallmusikk også blant det nye!

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Det meste av musikken på 60- og 70-tallet var noe forbannet skvip som helst bør glemmes. Det er jo bare den gode musikken vi har beholdt. Tilsvarende kommer sikkert til å skje med det som gis ut i dag -- det er jo nok av knallmusikk også blant det nye!

Godt sagt.

Lenke til kommentar

Pussig nok har jeg blitt mer og mer "åpen" for ulik musikk på mine (bittelitt) eldre dager. For 15 år siden var jeg alt for kul/dyp/smart/sint/whatever for popmusikk (bortsett fra den gode vi har beholdt fra 50- og 60-tall da), men i det siste har jeg oppdaget at jeg f.eks syns Lady Gaga og mye av det man hører på P3 er dødstøft. Hip-hop begynte jeg også å høre på da jeg bikket 30. :roll:

Lenke til kommentar

Sånn ad musikken - jeg hører på alt mulig rart (hip-hop, tungrock, enda tyngre rock, ganske lett tyggegummipop osv), men når alt høres helt dønn likt ut pga vocalizer så forsvinner noe av gleden for min del. Selv ikke eurotrancen var så ille.

 

MEN! Noe helt annet. Jeg har et png-bilde som jeg har lyst til å bruke som en slags "meny". Dvs at man fører musepekeren over og når man treffer et element så skal det lyses opp. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få til det på web? Enten ved bruk av CSS/JS eller Flash.

Lenke til kommentar

Trodde du bare var ironisk på nittitallet, jeg, Anew.

Med musikk som viktig unntak! Man kødder ikke med så viktige ting. ;)

 

..."metal" er for øvrig den eneste sjangeren jeg ikke finner "noe" i... om man da ikke inkluderer flinkisrock som Black Sabbath, Deep Purple og lignende - jeg skjønner liksom ikke greia med Metallica og Iron Maiden og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg sjekka i mediaplayer. Jeg har 298 sanger med Iron Maiden på mp3, det står at det er fra 29 album. Kan jo innrømme at det ikke blir like ofte spilt som før, men jeg hører da på det av og til. Metallica liker jeg også, iallefall noen av de eldre platene. De nyeste har jeg ikke hørt. Men jeg liker jo annet enn det også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...