potetskrell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Borgerkrig eller mytteri? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Kanskje jeg bør sjekke den ut da, og bli litt mer aktiv her på forumet igjen. For mitt neste kamera er jo både 7D og 5D mk2 interessante. Selv om de akkurat for tiden er bittelitt dyre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ehm.. skulle ta en 120-rull i dag, men så glemmer jeg å pakke med rullen i sekken. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ehm.. skulle ta en 120-rull i dag, men så glemmer jeg å pakke med rullen i sekken. Hey--- One step forward, two step back Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kanskje jeg bør sjekke den ut da, og bli litt mer aktiv her på forumet igjen. For mitt neste kamera er jo både 7D og 5D mk2 interessante. Selv om de akkurat for tiden er bittelitt dyre. Jeg vil sterkt fraråde deg å basere noe som helst på den tråden.... 1 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Kanskje jeg bør sjekke den ut da, og bli litt mer aktiv her på forumet igjen. For mitt neste kamera er jo både 7D og 5D mk2 interessante. Selv om de akkurat for tiden er bittelitt dyre. Det er jo ikke noe å tenke på, gå for det du har mest lyst på, 5D2.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ehm.. skulle ta en 120-rull i dag, men så glemmer jeg å pakke med rullen i sekken. Hey--- One step forward, two step back Hehe - stresset en venninne til å kjøpe to ruller for meg på lørdag siden jeg ikke fikk tid. Skulle bruke de i dag, men neida. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Whoohooo.... De 2 siste rullene med fargefilm er i en "pre-soak" og klar for fremkalling. 2 ruller i vask/skylling og 3 ruller til tørk. Det blir 19 ruller med fargefilm som er blitt framkalt på 3dager. Har en kjøper på fargefilmene, kjemi og utstyr. Endret 24. mai 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Kanskje jeg bør sjekke den ut da, og bli litt mer aktiv her på forumet igjen. For mitt neste kamera er jo både 7D og 5D mk2 interessante. Selv om de akkurat for tiden er bittelitt dyre. Det er jo ikke noe å tenke på, gå for det du har mest lyst på, 5D2.. Det er jo selvsagt det jeg har mest lyst på, men det koster jo også mest. Noen som har noen tips om når 5d3 kommer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Borgerkrig eller mytteri? Mer som en partileder-debatt om et tema som ikke engasjerer ... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg føler det litt sånn: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Borgerkrig eller mytteri? Mer som en partileder-debatt om et tema som ikke engasjerer ... Nåvel. I den stormen som raser i den (til dels hysterisk morsomme) tråden de siste sidene (DoF), så finnes det objektivt sett jo noen som har rett, og noen som tar feil. Det er ikke så ofte sånn i partilederdebatter. Det morsomme er hvordan den ene etter den andre hiver armene i været og gir opp i frustrasjon, mens det hele tiden kommer nye til med forsøk på å bringe klarhet i saken. Det bringer tankene hen til denne: (som selvsagt er ufin, stygg, og teit. jeg står på ingen måte inne for innholdet) Ole_Gunnar: Spot on! ...men etter 10+ år med deltakelse på ulike nettfora har jeg lært meg å gi opp. Endret 24. mai 2010 av Anew 1 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg føler det litt sånn: Bytt ut "someone" med "some douchebag" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Eller som mine kollegaer i politikkdelen av et amerikansk forum sikkert sier til sine kjære om meg; "Not now, I'm talking to an annoying Norwegian liberal marxist!" Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 50D - 7D - 5D2-tråden er blitt den nye chattetråden Ser ikke ut til at partene blir enige Kaller det heller cola og popcorn traaden. Tenkte paa, om jeg skulle aapne en tilsvarende; Nikon D40 vs D700. Tror da ville det bli lettere og bli enig. Dattera til dama spurte om aa laane den i dag, for noen kvelds-bilder. Da hun ikke har snøring paa blende, lukketider eller iso, ble det en 3 timers foto vandring paa meg ogsaa. Merklig hvordan hun i löpet av den tiden endret menig. Först var D40en best, og D700 for tung. Etter en halv time, ble jeg igjen med D40en, og hun ville ikke gi fra seg kamera mitt. ;~) Et par halvbra ble det ogsaa innimellom. (ok, litt klisjeaktig) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Interfoto har ett brukbart innbytte til Canon for de som lurer på det, se interfoto.no. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 For de som har en 70-200 f/2.8 liggende... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har tittet meg blå, grønn og lilla på lyssterke teleobjektiver til Nikon. Hovedsaklig fastoptikk, rundt 100 mm. Har nå 28 og 50 mm, og trenger altså noe for å fylle ut i teleenden, til en fornuftig pris. Omtrent 3000 kr kan jeg strekke meg til. Brukt eller nytt spiller ingen trille. Brennvidden skal altså utfylle teleenden for meg, så for lang brennvidde er ikke bra. Unaturlig mye konfirmasjoner og bryllup fremover, og jeg orker ikke tanken på at lillebror og min fetter skal få dekket konfirmasjoen av stressa foreldre med kompaktkamera fra 1985, må derfor ha noe lyssterkt til greine som foregår i kirka. Kanskje jeg kan redde en annen konfirmant fra kompaktdøden også. Jeg har fortsatt traumer fra min egen konfirmasjon. Alt var kompaktkamera, i sånn delvis mørkt rom, med blits i ansiktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå