Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer :cry:

Sandsekker og gaffateip.

Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring :)

Lenke til kommentar

Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer :cry:

Sandsekker og gaffateip.

Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring :)

Det finnes ingen gode unnskyldninger for å mangle så essensielle ting :tease:

 

Forsikring er fint, men den hjelper jo ikke mye under selve shooten hvis man kræsjer utstyret. Pass forøvrig på at ting faller i en annen retning enn på modellen :)

Lenke til kommentar

/rant

 

Finn.no... Jeg er så lei av den tjenesten at jeg holder på å spy. Fikk raskt solgt objektivene jeg la ut, så kamera med ett objektiv gjenstår. Man må dog betale 10,- for å endre annonseteksten. En pris jeg gladelig ville betalt, hadde finn godtatt VISA som betalingsmåte, eller Mastercard. Nei takk. Hva skal jeg gjøre? jogge 170 mil å betale kontakt i skranken i Oslo eller? Noe så gnient har jeg ikke sett på lenge. At jeg har fått 9 mail på 4 timer ang. objektivene, gjør ikke saken bedre. 2. bilde i annonsen er nemlig en tekst, hvor jeg skriver at dette er solgt. Kunne ikke folk se på begge bildene før de sendte en mail. Var en artig type som sa at jeg krevde litt lite for objektivene mine, så han ville gi 1500,- for alle tre for å være grei. Jo takk du. Objektivene har en samlet nypris på 9000,- kr.

Endret av Der Fotograf
Lenke til kommentar

NUF er nok veldig greit for slikt; ikke alt for mye administrasjonsutgifter, samtidig som dere slipper ubegrenset personlig ansvar. NUF er ubrukelig om dere har et finansieringsbehov*, men å drive et lite fotofirma burde gå utmerket, å finansiere dette med annet enn cashflow i starten ville være hasardspill.

 

*Tildels helt ned til at det er kronglete å få skikkelige kredittkort.

Lenke til kommentar

Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer :cry:

Sandsekker og gaffateip.

Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring :)

Det finnes ingen gode unnskyldninger for å mangle så essensielle ting :tease:

 

Forsikring er fint, men den hjelper jo ikke mye under selve shooten hvis man kræsjer utstyret. Pass forøvrig på at ting faller i en annen retning enn på modellen :)

Gikk veldig bra, stativ svaiet brutalt men falt ikke ned :) Sporty modell som kastet seg i vannet selv om det var iskaldt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...