tomsi42 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvis det er stor interesse for en junifest, så kan vi dra igang det. Men augustfest blir det ikke. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Eg har i alle fall lyst å delta på noko slikt Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer Sandsekker og gaffateip. Hvis det er stor interesse for en junifest, så kan vi dra igang det. Men augustfest blir det ikke. Jeg blir gjerne med Endret 23. mai 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 *Har åpenbart hørt for mye David Bowie i dag. Det er ikke noe som heter "for mye David Bowie" Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer Sandsekker og gaffateip. Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer Sandsekker og gaffateip. Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring Det finnes ingen gode unnskyldninger for å mangle så essensielle ting Forsikring er fint, men den hjelper jo ikke mye under selve shooten hvis man kræsjer utstyret. Pass forøvrig på at ting faller i en annen retning enn på modellen Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) /rant Finn.no... Jeg er så lei av den tjenesten at jeg holder på å spy. Fikk raskt solgt objektivene jeg la ut, så kamera med ett objektiv gjenstår. Man må dog betale 10,- for å endre annonseteksten. En pris jeg gladelig ville betalt, hadde finn godtatt VISA som betalingsmåte, eller Mastercard. Nei takk. Hva skal jeg gjøre? jogge 170 mil å betale kontakt i skranken i Oslo eller? Noe så gnient har jeg ikke sett på lenge. At jeg har fått 9 mail på 4 timer ang. objektivene, gjør ikke saken bedre. 2. bilde i annonsen er nemlig en tekst, hvor jeg skriver at dette er solgt. Kunne ikke folk se på begge bildene før de sendte en mail. Var en artig type som sa at jeg krevde litt lite for objektivene mine, så han ville gi 1500,- for alle tre for å være grei. Jo takk du. Objektivene har en samlet nypris på 9000,- kr. Endret 23. mai 2010 av Der Fotograf Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvis det er stor interesse for en junifest, så kan vi dra igang det. Men augustfest blir det ikke. Jeg blir også med på junifest Altfor lenge siden sist jeg var med på fest. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det virker som om det er stor interesse for en juni-fest. For vel lage en da Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 En annen tråd her på forumet minet meg på denne... Ekstremt morsomt: http://www.youtube.com/watch?v=BSE_saVX_2A Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Man må dog betale 10,- for å endre annonseteksten. En pris jeg gladelig ville betalt, hadde finn godtatt VISA som betalingsmåte, eller Mastercard. Nei takk. Hva skal jeg gjøre? FINN godtar da både VISA og Mastercard...? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fotoforetaket til meg og mine to venner er nå i sin spede begynnelse. Frisk Foto har vi døpt prosjektet (her er facebook-sida vår). Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvilken foretaks type har dere når dere er flere folk ? Enkeltmannsforetak der en av dere har ansatt de andre ? Eller har dere alle egene foretak ? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Vi har ikke ordna det enda, men vi vurderer å starte et NUF. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 NUF er nok veldig greit for slikt; ikke alt for mye administrasjonsutgifter, samtidig som dere slipper ubegrenset personlig ansvar. NUF er ubrukelig om dere har et finansieringsbehov*, men å drive et lite fotofirma burde gå utmerket, å finansiere dette med annet enn cashflow i starten ville være hasardspill. *Tildels helt ned til at det er kronglete å få skikkelige kredittkort. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ekstremt skummelt vær i dag, har snart shoot ute og det blåser plutselig opp for så å bli helt stille igjen. Ser for meg flyvende blitser og softboxer Sandsekker og gaffateip. Noe som må anskaffes relativt raskt, ikke kommet så langt ennå og får sikkert lide for det i dag. Flaks man har forsikring Det finnes ingen gode unnskyldninger for å mangle så essensielle ting Forsikring er fint, men den hjelper jo ikke mye under selve shooten hvis man kræsjer utstyret. Pass forøvrig på at ting faller i en annen retning enn på modellen Gikk veldig bra, stativ svaiet brutalt men falt ikke ned Sporty modell som kastet seg i vannet selv om det var iskaldt også. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Junifest bør være mulig for meg og. Men ikke hver dag, det ble litt mer stress enn det var artig sist.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå