Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Sitter og leser den danske GF-1 manualen. Den er seig. Nå er ikke manualen på engelsk stort bedre, men da skjønner jeg ihvertfall ordene de bruker ...

Et flott ord de bruker, er fastspændingsspecifikationsobjektiv. Er det noen andre enn Trondster som skjønte den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle delta i konkurransen. Jeg burde deltatt. Men satt med bare bilder av et vinglass på nært hold (macro). Man ble svimmel av å se på dem, så de er slettet.

Om aktiviteten så er jeg enig. Man ser i oversikten for siste 24t at det ligger jamt på en 50-60 innlegg i døgnet. Om det tallet stemmer så er det opp mot 2,5 innlegg i timen i snitt, men på natta er det jo lite aktivitet så tallet er jo litt høyere i de aktive periodene.

Lenke til kommentar

Sitter og leser den danske GF-1 manualen. Den er seig. Nå er ikke manualen på engelsk stort bedre, men da skjønner jeg ihvertfall ordene de bruker ...

Et flott ord de bruker, er fastspændingsspecifikationsobjektiv. Er det noen andre enn Trondster som skjønte den?

Næh. Kjøpt deg GF1 nå? :!:

Kamelåså.

Lenke til kommentar

Regnes Whisky som kald drikke? Saken er slik at jeg var hos tannlegen i dag og fikk trekt et problem. Så sa hu til meg at "husk på at resten av dagen skal du bare drikke kald drikke", og nå er jeg tom for øl. Vann er visst ikke bra om våren har jeg hørt.

Med kald drikke, så tor jeg at hun mener at du ikke kan drikke varm drikke, slik som kaffe, te og kakao.

Så whisky bør gå fint.

Lenke til kommentar

Om aktiviteten så er jeg enig. Man ser i oversikten for siste 24t at det ligger jamt på en 50-60 innlegg i døgnet. Om det tallet stemmer så er det opp mot 2,5 innlegg i timen i snitt, men på natta er det jo lite aktivitet så tallet er jo litt høyere i de aktive periodene.

50-60 tråder med aktivitet siste døgnet, mener du vel?

Det står:

Det har blitt laget 61 oppføringer de siste 24 timene

Om det er tråder eller innlegg aner jeg egentlig ikke. Men tolker det til innlegg.

Lenke til kommentar

Regnes Whisky som kald drikke? Saken er slik at jeg var hos tannlegen i dag og fikk trekt et problem. Så sa hu til meg at "husk på at resten av dagen skal du bare drikke kald drikke", og nå er jeg tom for øl. Vann er visst ikke bra om våren har jeg hørt.

Med kald drikke, så tor jeg at hun mener at du ikke kan drikke varm drikke, slik som kaffe, te og kakao.

Så whisky bør gå fint.

Jo, det er nok slik. Da tar jeg en whisky med god samvittighet da, og for en gangs skyld kan jeg velge mellom to.. har rester fra min 40-årsdag, som var i forrige uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...