tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sitter og leser den danske GF-1 manualen. Den er seig. Nå er ikke manualen på engelsk stort bedre, men da skjønner jeg ihvertfall ordene de bruker ... Et flott ord de bruker, er fastspændingsspecifikationsobjektiv. Er det noen andre enn Trondster som skjønte den? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg skulle delta i konkurransen. Jeg burde deltatt. Men satt med bare bilder av et vinglass på nært hold (macro). Man ble svimmel av å se på dem, så de er slettet. Om aktiviteten så er jeg enig. Man ser i oversikten for siste 24t at det ligger jamt på en 50-60 innlegg i døgnet. Om det tallet stemmer så er det opp mot 2,5 innlegg i timen i snitt, men på natta er det jo lite aktivitet så tallet er jo litt høyere i de aktive periodene. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Anew sa en gang at fotografer diskuterer utstyr mens kritikere ser på bilder eller noe sånt. Så skyld på ham. Og så noen av oss som er mer i de sosiale trådene enn i både utstyrstrådene og bildekritikk... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Sitter og leser den danske GF-1 manualen. Den er seig. Nå er ikke manualen på engelsk stort bedre, men da skjønner jeg ihvertfall ordene de bruker ... Et flott ord de bruker, er fastspændingsspecifikationsobjektiv. Er det noen andre enn Trondster som skjønte den? Næh. Kjøpt deg GF1 nå? :!: Kamelåså. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Næh. Kjøpt deg GF1 nå? :!: Ja, det ble en slik i et svakt øyeblikk i forrige uke Kamelåså. Que? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Næh. Kjøpt deg GF1 nå? :!: Ja, det ble en slik i et svakt øyeblikk i forrige uke Kamelåså. Que? Og gratulerer med nytt kamera. Hvilket objektiv "fulgte med" GF1-en forresten? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nettopp Det er de samme flka om har oversatt manualen! Og gratulerer med nytt kamera. Hvilket objektiv "fulgte med" GF1-en forresten? Det ble 20mm-en. Artig liten sak. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 tomsi42, hvordan ser laderen ut. Holder det å bytte kabel/plugg på den jeg kjøper fra US? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 tomsi42, hvordan ser laderen ut. Holder det å bytte kabel/plugg på den jeg kjøper fra US? Hvis laderen heter DE-A49C i det kitet,så er det bare å bytte kabel. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Regnes Whisky som kald drikke? Saken er slik at jeg var hos tannlegen i dag og fikk trekt et problem. Så sa hu til meg at "husk på at resten av dagen skal du bare drikke kald drikke", og nå er jeg tom for øl. Vann er visst ikke bra om våren har jeg hørt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Regnes Whisky som kald drikke? Saken er slik at jeg var hos tannlegen i dag og fikk trekt et problem. Så sa hu til meg at "husk på at resten av dagen skal du bare drikke kald drikke", og nå er jeg tom for øl. Vann er visst ikke bra om våren har jeg hørt. Med kald drikke, så tor jeg at hun mener at du ikke kan drikke varm drikke, slik som kaffe, te og kakao. Så whisky bør gå fint. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Om aktiviteten så er jeg enig. Man ser i oversikten for siste 24t at det ligger jamt på en 50-60 innlegg i døgnet. Om det tallet stemmer så er det opp mot 2,5 innlegg i timen i snitt, men på natta er det jo lite aktivitet så tallet er jo litt høyere i de aktive periodene. 50-60 tråder med aktivitet siste døgnet, mener du vel? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Om aktiviteten så er jeg enig. Man ser i oversikten for siste 24t at det ligger jamt på en 50-60 innlegg i døgnet. Om det tallet stemmer så er det opp mot 2,5 innlegg i timen i snitt, men på natta er det jo lite aktivitet så tallet er jo litt høyere i de aktive periodene. 50-60 tråder med aktivitet siste døgnet, mener du vel? Det står: Det har blitt laget 61 oppføringer de siste 24 timene Om det er tråder eller innlegg aner jeg egentlig ikke. Men tolker det til innlegg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Regnes Whisky som kald drikke? Saken er slik at jeg var hos tannlegen i dag og fikk trekt et problem. Så sa hu til meg at "husk på at resten av dagen skal du bare drikke kald drikke", og nå er jeg tom for øl. Vann er visst ikke bra om våren har jeg hørt. Med kald drikke, så tor jeg at hun mener at du ikke kan drikke varm drikke, slik som kaffe, te og kakao. Så whisky bør gå fint. Jo, det er nok slik. Da tar jeg en whisky med god samvittighet da, og for en gangs skyld kan jeg velge mellom to.. har rester fra min 40-årsdag, som var i forrige uke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jo, det er nok slik. Da tar jeg en whisky med god samvittighet da, og for en gangs skyld kan jeg velge mellom to.. har rester fra min 40-årsdag, som var i forrige uke. Gratulerer med overstått Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Om det er tråder eller innlegg aner jeg egentlig ikke. Men tolker det til innlegg. Det er tråder. Chattetråden alene har hatt over førti innlegg siste 24t. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jo, når du sier det sånn trondster.. Du har nok rett. Men da er jo aktiviteten ganske bra da? Og takk for det tomsi, blir nok gøy å være gammel også. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jepp, enig i at han der er veldig flink. Clearly jævlig god på lys! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Litt vemodig å skille seg med optikk - mulig det blir siste reis for et objektiv i dag... Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Litt vemodig å skille seg med optikk - mulig det blir siste reis for et objektiv i dag... 135L? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå