Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

bill-woot.jpg

 

Hmm.. så de bruker et gammelt, manuelt filmkamera til en overvåkningsoperasjon? Og for å gjøre det ENDA mer absurd bruker de også et Panasonic G1...

 

Det er forøvrig fra den britiske politiserien the Bill, året er 2010. Syns bare det er litt.. teit.

 

Skjer i alle filmer, de bryr seg ikke om hvilket kamera som brukes, just any old camera will do..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-sync kabel (han-han), hvorfor skal dette være klin umulig å oppdrive?

 

Edit:

Gitt en viss lengde.

 

10m han-hun + 20cm han-han = 10,2m han-han :) (er/var min løsning inntil jeg investerte i radiotriggere)

 

sensoren lever ikke evig.

 

finnes det noen som har klart å slite ut en sensor?

Hehe, mente egentlig lukkerdingsen men gadd ikke redigere :p

Lenke til kommentar

bill-woot.jpg

 

Hmm.. så de bruker et gammelt, manuelt filmkamera til en overvåkningsoperasjon? Og for å gjøre det ENDA mer absurd bruker de også et Panasonic G1...

 

Det er forøvrig fra den britiske politiserien the Bill, året er 2010. Syns bare det er litt.. teit.

 

Skjer i alle filmer, de bryr seg ikke om hvilket kamera som brukes, just any old camera will do..

Jeg må begynne å bruke olympusen.. :hmm:

 

Har du forresten prøvd OM Zuiko 24mm f2.8?

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes denne karen tar stilige portretter (i tillegg til å være innehaver av det mest dustete nettstedet jeg har sett på lenge)?

 

Det av Mikkel Bang er hinsides genialt, for ikke å snakke om selvportrettet.

For å si det slik, vi har nok alle et stykke igjen til vi er på det nivået ;)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes denne karen tar stilige portretter (i tillegg til å være innehaver av det mest dustete nettstedet jeg har sett på lenge)?

 

Det av Mikkel Bang er hinsides genialt, for ikke å snakke om selvportrettet.

 

Syntes det var en glimrende nettside jeg. Stod litt i stil med bildene. Ja, det var veldig stilige protretter.

Lenke til kommentar

Heisann forumfotografer.

Er relativt ny her på bruket, så tenkte at det da kunne passe med et kjapt lite innlegg for å markere byrjinga på ferda mi på diskusjon.no. Sidan eg reknar med at eg i all hovudsak blir å finne her på foto-delen, er denne tråden midt i blinken for dette. Eg er av hankjønnet i byrjinga av 20-åra, bor i det fagre vestland, med tilhørande skriftsmål, og er over middels interessert i fotografering. (for å oppsummere heile min eksistens :p)

 

Men dette var nok i andre rekke av det eg helst ville formidle akkurat no, for når eg kikkar rundt i bildekritikken slår det meg kor lite aktivitet det faktisk er. Dermed lurer eg på om dette berre er eit resultat av slappe forsommersdagar, eller om det er slik til vanleg også? For i mi meining er nok ein fungerande bildekritikk ein vesentleg del av eit forum som jo dreier seg om fotografering.

Lenke til kommentar

Anew sa en gang at fotografer diskuterer utstyr mens kritikere ser på bilder eller noe sånt. Så skyld på ham.

 

Neida.. bildekritikken er død den. Det var noe med at bildene var for dårlige og kommentarene ikke konstruktive, så ble det bare sånn. Da ble det slik at man like godt kan legge ut bilder i månedstrådene du finner rett under/over denne tråden. Der får man like god kritikk. Altså "pent bilde" eller ingen ting.

Lenke til kommentar

Anew sa en gang at fotografer diskuterer utstyr mens kritikere ser på bilder eller noe sånt. Så skyld på ham.

Jeg ante ikke at min innflytelse her på forumet var stor! :devil:

 

De fleste avskriver meg utvilsomt som en verdiløs Nikon-fanboy med langt fremskredent pixel-peeper's syndrom og dårlig personlig hygiene... Jeg kan leve med det.

 

Og velkommen til klubben Hoywin - ikke brenn deg ut på å misjonere for bildekritikken. Mer erfarne folk enn deg har prøvd og gitt opp før. Gjør som Trondster sier, og sjekk månedstråden og festene.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Neida.. bildekritikken er død den. Det var noe med at bildene var for dårlige og kommentarene ikke konstruktive, så ble det bare sånn. Da ble det slik at man like godt kan legge ut bilder i månedstrådene du finner rett under/over denne tråden. Der får man like god kritikk. Altså "pent bilde" eller ingen ting.

I tillegg så har jeg fått inntrykk av at det er vesentlig færre folk innom her for tiden - f.eks. kun 2 bidrag til 17. mai konkurransen.

 

Det er ingenting i veien med å legge ut bilder i BK og komme med kommentarer. Men bli ikke skuffet over liten respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...