Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne ser grei ut. :) Oppløsningen er ikke akkuart den beste, men langt større enn på kameraet. D300s skjerm har vel 900 000 pixler på skjermen. Men kun 3".

Den spilleren du linker til har lav oppløsning: 480 x 234, hvilket blir altfor lite til å vise bilder på. Det finnes bærbare DVD spillere som kommer med såkalt høyoppløselig skjerm. Og selv da blir oppløsningen noget lav, men det blir langt bedre enn med kun 480 x 234

Lenke til kommentar
Det var vel ikke tilfeldigvis deg som lot meg prøve en 70-200mm VR i stad? :)
Mulig. Var ihvertfall en inne og "klådde" litt på den i dag :) Men kan jo være at du snakket med en annen også.

 

Neste gang han kommer inn må du spørre om han vil ha den med seg hjem...

 

Etter et par sek (Mens han ser ut som en sjokkert frosk) sier du: "for bare <insertdinbutikkspris> kr" :D

 

Have a little fun... :D Da jeg skulle hente ut D300 sa Daglig leder at JPStoney hadde sagt at det tilbudet (D300=9999) ikke gjaldt meg, fordi jeg hadde fått så "mye" gratis før :p Gikk heldigvis ikke på, siden jeg var blitt tipset av sjefen sjøl :D

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Jeg så Gudfaren I for første gang i går, må si den er noe av det beste jeg har sett, selv til å være laget så tidlig.

Det er en klassiker.

 

Nå er jeg så gammel, at for meg er en film som Dr. Strangelove en klassiker ...

 

Andre filmer fra 70-80 tallet som dere bør se, er Gjøkeredet, Hjortejegeren og Ondskapets Hotell (The Shining).

(...)

 

Tom

Jeg har sett de, likte alle veldig godt.

 

Humm, hvordan er det å bruke objektiv med omfang på ca 10-20mm på fjelltur? Kan det anbefales? Vurderer svakt å sikre meg enten http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=36279 eller http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=20231

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...