Bruker-88036 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ronnie James Dio er død Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ronnie James Dio er død Postet det akkurat i en annen tråd. RIP. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har vært på EN konsert i løpet av livet mitt og det var med Deep Purple and Dio, in Hell Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ronnie James Dio er død Bummer. Rest in peace. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen spesielle tanker om hva denne prisen skulle innebære? Omdøme som den lokale Kenny Boy, vel! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 ...men hvordan blir jeg Akam-Kenny? Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Selge D700en din og kjøpe en D40 + 18-55 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Selge D700en din og kjøpe en D40 + 18-55 Tror ikke det er nok. Heller, selge D700en din og kjøpe en D40 + 18-55, og skrive over alt paa webben at D40en er bedre. Helst med bakgrunn at D40 har 1/500s sync mot 1/250s. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Post etter Kennys leveregler - gode forslag over. Men - det er et langt forsprang å ta igjen... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 skriv ting som dette Without LASERs, we'd have no CDs or DVDs, we'd have no LASER interferometers to adjust lenses, no LASER rangefinders for hunting, our ground-glass screens would be much, darker than then are today since almost every SLR screen's ground glass has been LASER-formed since the 1970s, the USA wouldn't have it's highly secret space-based nuclear-pumped LASER which can direct the full force of nuclear blasts from space to any precise target — or targets — on Earth in an instant, there'd be no ring-LASER gyro inertial navigation systems, no LASER printers, no holograms, and nothing much that we take for granted today. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ronnie James Dio er død Bummer. Rest in peace. Jeg og bruttern holder gravøl for ham akkurat nå. Calrsberg Sort Guld virket passende for anledningen. Rette fargen liksom. Han står selvsagt for musikken som blir spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvem i svarte helvete er Ronnie James Dio..? Har ikke hørt om fyren før.. Skjønner såpass at det er musikk det er snakk om, og da antagelig noe som jeg ikke hører på.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg og bruttern holder gravøl for ham akkurat nå. Calrsberg Sort Guld virket passende for anledningen. Rette fargen liksom. Han står selvsagt for musikken som blir spillet. Høres ut som en verdig minnestund Jeg får nøye meg med en Aass Bayer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hvem i svarte helvete er Ronnie James Dio..? Har ikke hørt om fyren før.. Skjønner såpass at det er musikk det er snakk om, og da antagelig noe som jeg ikke hører på.. Det er ihvertfall en person det er mer verdt å bruke tid på enn Kim. (WTF is Kim?). HAr ike hørt så mye av ham jeg heller, men det jeg har hørt er rimelig fett. Rå musikket sted i området mllom Deep Purple (ca 1972) og Metallica. Endret 16. mai 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ellers - er det mulig å stemme på forumbrukere for den lokale Ken Rockwell-prisen? Er det en "jeg er superfanboy" pris, en "jeg lar ikke fakta endre mine meninger" pris, eller en "jeg driter i teknikk, jeg gjør ting på min måte og får kule bilder" pris? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg og bruttern holder gravøl for ham akkurat nå. Calrsberg Sort Guld virket passende for anledningen. Rette fargen liksom. Han står selvsagt for musikken som blir spillet. Høres ut som en verdig minnestund Jeg får nøye meg med en Aass Bayer. & jeg får ta en vanlig Carlsberg og en gammel dansk til den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Olympus... Nok en grunn til å bytte Bedre enn Cola. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg og bruttern holder gravøl for ham akkurat nå. Calrsberg Sort Guld virket passende for anledningen. Rette fargen liksom. Han står selvsagt for musikken som blir spillet. Høres ut som en verdig minnestund Jeg får nøye meg med en Aass Bayer. & jeg får ta en vanlig Carlsberg og en gammel dansk til den. Tror jeg tar nok et glass Otard. Ronnie James Dio var en av de største metalvokalistene som har vært, ihvertfal i henhold til mine ørere. Forresten så var jo forlaget om en "jeg driter i teknikk, jeg gjør ting på min måte og får kule bilder" pris glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå