gorpium Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kjempekjekt med sekken full av L-optikk, men ikke over en lengre periode. Bah. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kjempekjekt med sekken full av L-optikk, men ikke over en lengre periode. Bah. Det svir å væra kar Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Får ikke norsk garanti, men det var et tilbud jeg ikke kunne si nei til... An offer you couldn't refuse? Kjøp denne ellers skyter vi deg? Uansett, gratulerer med nytt glass! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 å nei.. Nå blir det sikkert sånt vanskelig skarpt lys å fotografere i på 17 mai med det været dem har spådd her i nord. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kjempekjekt med sekken full av L-optikk, men ikke over en lengre periode. Bah. Det svir å væra kar Hehe ja. Heldigvis blir bildene som kommer ut av kamera verdt det. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Og når det gjelder jording av musikkanlegg bruker en arbeidskollega av meg og grave ned en kobberplate på minimum1m3 som det er sølvloddet på en dertil egnet kabel.Du er rimelig entusiastisk hvis du gidder å grave ned ni tonn med metall bare for å jorde stereoanlegget ditt Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som har noen tanker om hvordan Nikon 70-200 VR I vil holde seg i bruktverdi framover? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 De har vel ligget mellom 9000 og 11000 det siste halvåret og jeg tror ikke de vil falle mye mer enn det på en stund enda. For DX-brukere er det ingen nevneverdig fordel å bla opp for en VRII, litt skarpere og ett trinn (påstått av Nikon) mer effekt av bildestabilisatoren, jeg ville ikke betalt 5000 mer (så en VRII til 15.000 på foto.no for ett par dager siden) for det om jeg hadde hatt DX-kamera. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hm. Jeg vil helst ikke, men kameraet har veldig lyst til at jeg skal eie en sånn en. Ser for meg at det nødvendigvis ikke hadde vært så spesielt dyrt å eie et eksemplar i ca et år, for å bekrefte at det er for tungt og stort til at det blir brukt uansett. Men på en annen side, kan veien tilbake være svært vanskelig frykter jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Og når det gjelder jording av musikkanlegg bruker en arbeidskollega av meg og grave ned en kobberplate på minimum1m3 som det er sølvloddet på en dertil egnet kabel.Du er rimelig entusiastisk hvis du gidder å grave ned ni tonn med metall bare for å jorde stereoanlegget ditt For og ikke snakke om prisen,men jordingen hadde blitt bra da Skulle visstnok ha brukt to'ern,ikke tre'ern Endret 16. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å bruke toern til jording kan fort gjøre litt vondt tror jeg. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å bruke toern til jording kan fort gjøre litt vondt tror jeg. Jordingsfeil ? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 A propos fisering skulle visst ringjord være det helt store - grave rundt huset og legge kobber i ring rundt huset. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 A propos fisering skulle visst ringjord være det helt store - grave rundt huset og legge kobber i ring rundt huset. det beste er og legge det i grunnmuren, viss du da tar og sveiser det fast til armeringa i tillegg så blir det gull Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ohoi! Alkymi også! Sweet! Trodde kobber var det beste jeg kunne håpe på, jeg! Endret 16. mai 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ellers - er det mulig å stemme på forumbrukere for den lokale Ken Rockwell-prisen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ellers - er det mulig å stemme på forumbrukere for den lokale Ken Rockwell-prisen? Om du lager en tråd med en poll så kan vi jo gjøre det. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ellers - er det mulig å stemme på forumbrukere for den lokale Ken Rockwell-prisen? Noen spesielle tanker om hva denne prisen skulle innebære? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ohoi! Alkymi også! Sweet! Trodde kobber var det beste jeg kunne håpe på, jeg! kobber har bedre ledeevne en gull :O Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ohoi! Alkymi også! Sweet! Trodde kobber var det beste jeg kunne håpe på, jeg! kobber har bedre ledeevne en gull :O Og sølv har en renere lederevne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå