Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lå en Voddler-invite til meg da jeg kom hjem fra ferie. Regner med at den kommer herfra (kjente ikke umiddelbart igjen navnet), så mange takk!

Har med det endelig fått sett Battle Royale - ganske genial film. :)

Lenke til kommentar

Det lå en Voddler-invite til meg da jeg kom hjem fra ferie. Regner med at den kommer herfra (kjente ikke umiddelbart igjen navnet), så mange takk!

Har med det endelig fått sett Battle Royale - ganske genial film. :)

Var det ifra Martin Lundberg? I så tilfelle så har jeg også fått en av han.

:)

Have you been invited to Voddler by Martin Lundberg and are now dying to know who this mysterious man is? Perhaps you imagine him as a true hero, your dreams come true or just karma finally rewarding you on all the good deeds you´ve done. Well, he can be all of that and then some.

Martin Lundberg is actually our very own office hero, taking care of the queue and making sure each and everyone of you signing up for Voddler gets an invite when your name is first on the list.

Lenke til kommentar

Men det er da kjekt at Canon har tenkt på venstrehendte også.

Sikkert en spesialmodell laget for Ken Rockwell ...

Trolig. Denne gang med skinntrekk på grepet tatt fra forhuden til et utrydningstruet, hvitt nesehorn.

Tim: Genial artikkel, selv om også jeg må erkjenne at jeg liker Eggleston. Riktignok fikk trehjulssykkelbildet meg til å tenke "WTF? Hva er så unikt med dette?" første gang jeg så det, men faktum er at jeg like vel syns det er et flott bilde. Det er noe med perspektivet.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
You sold your mint condition Vivitar 70-210 Series 1 V3 lens last year and just now bought another one because, 9 weeks ago, you had a perfect opportunity to use only that lens.

Nei, ingen her på forumet som har hatt en sånn, og solgt den igjen. Ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...