Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Det enkle er ofte det beste, og i følge det jeg har hørt er det bedre med en ting som funker hver gang enn å måtte sitte å knote med PWene sine.
Kabler kan være noe skikelig svineri på en idrettsarena. Folk snubler lett i de. Plutselig napper noen kamera ut av hendene på deg på den måten ;) I tillegg så blir det lett en belastning på selve kablene. Ikke for ingen ting at musikere taper kablene sine til gulveet med gafferttape for å unngå snubling.

Det jeg egentlig sier er at du ikke kan stole på at de er tipp topp til en hver tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg vært på så veldig mange store kamper, men her er det snakk om en kabel som går bak (eller foran) de andre fotografene bort til mål. Forresten er det ikke sikkert det så mange andre av de.

Sier ikke at kabler er løsningen til alt, men kan fort bli problemer med trådløse systemer og.

Hvor mange kanaler kan man ha PWene på? I forhold til hvis det var mange som hadde det.

Lenke til kommentar
Er keen på en 24" og høyere oppløsning. Digg med høyere oppløsning til både bildebehandling og generell bruk.
Jeg har vurdert Lenovo L220x som ekstern skjerm når jeg skal ha det, S-PVA panel og 1920x1200 på en 22" er meget tiltalende for min del (sammen med hyggelig pris)... Har dog ikke sett noen anmeldelser, men liker Lenovo generelt :-)

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=80903

Lenke til kommentar
Kan multimaxene brukes sammen med eldre versoner av PW?

 

Dumme Thomas, får jo både lørdag og søndag som du egentlig ikke skulle hatt i det hele tatt.

Ja. Ideologien til PW er at de er bakoverkompatible. I dag gikk tiden dessverre bort til altfor mye loking. Må mao. bruke helgen for å hente meg inn igjen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...