Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er klar over at det finnes papirruller som passer bra til studio, men jeg tenkte meg noe som tåler litt mer slitasje. 4 sånne ruller, så har man nesten samme prisen som for én vinylrull.

Hvite bakgrunner holder seg ALDRI hvite. Uansett. Så derfor er papir veldig snedig. Enten må du ha noe du kan male eller så må du ha papir du kan rive av. Ville ikke ha investert mange tusen i en vinyl bakgrunn ihvertfall, siden det fort kommer flekker som er vanskelige å få fjernet og som fort blir ett plag å tusje bort.

Coloramaer med papir gir også mye mere fleksibilitet, akkurat nå har jeg en litt halv varm hvit tone, neste gang kan jeg kjøpe en helt hvit en osv. etter hva jeg føler.

Om du behandler papiret fint så kan det også vare ganske lenge. Det er jo bare akkurat den delen folk står på som evt. blir ødelagt. Så keep it consistent, så varer det lengre.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hva det koster å få en sensorrens hos JP, og hvor lang tid det tar ca.?

Hvis du allerede ikke har fått svar, Anfall: Det kostet ingenting og tok ca 2 minutter, men så har jeg den idiotforsikringen på huset så jeg er usikker på pris uten en slik. Er det lite folk i butikken og lite stress, kan det nok hende du får det gratis også.

Jeg er prinsipielt i mot hunder med (fullvoksen) vekt på mindre enn 40 kg.

Fiksa den for deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis du allerede ikke har fått svar, Anfall: Det kostet ingenting og tok ca 2 minutter, men så har jeg den idiotforsikringen på huset så jeg er usikker på pris uten en slik. Er det lite folk i butikken og lite stress, kan det nok hende du får det gratis også.

Fikk ca. samme svar fra JPstoney på pm :love: Men takk!

Lenke til kommentar

Er klar over at det finnes papirruller som passer bra til studio, men jeg tenkte meg noe som tåler litt mer slitasje. 4 sånne ruller, så har man nesten samme prisen som for én vinylrull.

Hvite bakgrunner holder seg ALDRI hvite. Uansett. Så derfor er papir veldig snedig. Enten må du ha noe du kan male eller så må du ha papir du kan rive av. Ville ikke ha investert mange tusen i en vinyl bakgrunn ihvertfall, siden det fort kommer flekker som er vanskelige å få fjernet og som fort blir ett plag å tusje bort.

Coloramaer med papir gir også mye mere fleksibilitet, akkurat nå har jeg en litt halv varm hvit tone, neste gang kan jeg kjøpe en helt hvit en osv. etter hva jeg føler.

Om du behandler papiret fint så kan det også vare ganske lenge. Det er jo bare akkurat den delen folk står på som evt. blir ødelagt. Så keep it consistent, så varer det lengre.

Ok. Takker for info. Da får jeg vurdere papir på nytt. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det sånn at mange Mac-brukere liker å ha Apple logoen som bakgrunnsbilde? Jeg bygger for tiden en ganske High-end PC, og kommer aldri til å f-eks ha Intel logoen som bakgrunnsbilde.

De er vel fanboys :p

En PC er et verktøy, Mac er en livstil ;)

God sagt! :) Har man Intel logoen som bakgrunnsbilde, blir man stemplet som nerd.

Lenke til kommentar

Jeg får dette kamoteltet, det er bestilt og er på vei i posten. Presanger bruker vel egentlig å være ting man ikke ante at fantes, og som man ikke visste at man ikke hadde bruk for før man fikk det. Så jeg er litt spent på denne.

Er det noen som har prøvd et slikt telt? Det virker noe tungt, er jo hele 5kg, for et telt man ikke kan overnatte i. Er det lydløst, eller er luker og sånt festet med borrelås?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...