Trondster Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Grats! ..Morsomt bilde var det også! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Haha, hovedbildet i det nyeste innlegget på strobist.com er mitt Fått over 4k hits på noen timer. Gratulerer! Det er jo virkelig prestisje å havne der. Og det er velfortjent, bildet er knalltøft. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tusen takk for det! Bra bilde ja. Grattis. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gratis og lovlig musikk-nedlasting i god kvalitet: http://www.archive.org/browse.php?collection=etree&field=%2Fmetadata%2Fcreator Francis Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har tips til ikke altfor dyr studiobakgrunn (hvit). Har sjekket med et gulvbeleggfirma her i Trondheim, men det bredeste de har er 1,5m. Bør ha minst 2m, helst 2,3m. Har sett vinylgulvbelegget fra Lastolite som Fotovideo selger til 3500,-. Håper å finne noe billigere. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sømløst papir koster rundt 800,- på interfoto. Bestilte en selv i dag, samt ei teleskopstang som settes på to lysstativ for å lage opphenget. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er klar over at det finnes papirruller som passer bra til studio, men jeg tenkte meg noe som tåler litt mer slitasje. 4 sånne ruller, så har man nesten samme prisen som for én vinylrull. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hjelp, hva er det jeg har gjort? Dama har mast i dagevis om å få lov til å kjøpe hund (Chihuahua). Jeg har sagt nei hele tiden, men kapitulerte idag. Francis Endret 10. mai 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hjelp, hva er det jeg har gjort? Du har nettopp fått den ultimate unnskyldningen for å fleske til med nye investeringer på fotofronten! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du har nettopp fått den ultimate unnskyldningen for å fleske til med nye investeringer på fotofronten! Jeg ligger såpass i minus på den fronten, at vi i beste fall akkurat blir skuls . Francis Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vel, vanlige hunder spiser ihvertfall opp matrester som du mister på golvet, men chihuahua klarer ikke spise så "mye".. Så det du har fått deg er ei lita rotte som driter på gulvet og koster deg penger! Grattis 2 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gjør det vel berettighet med full støtte fra dama til innkjøp av et strålende makroobjektiov, vil jeg tro Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gjør det vel berettighet med full støtte fra dama til innkjøp av et strålende makroobjektiov, vil jeg tro Haha - dagens! Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hjelp, hva er det jeg har gjort? Dama har mast i dagevis om å få lov til å kjøpe hund (Chihuahua). Jeg har sagt nei hele tiden, men kapitulerte idag. Francis Kondolerer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er skeptisk til hunder som sier splatt når man er uforsiktig og tråkker på de. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hentet en liten pakka fra B&H i dag med diverse godsaker. Den jeg er mest spent på er BodyBag Pro fra LensCoat. Den passer helt utmerket på A850 med CZ16-35 påmontert. Tenker den blir kjekk å ha når kamera skal ned i tursekken til sommeren. Noen som har erfaring med holdbarheten på BodyBag? Jeg synes den virker litt tynn, men det ser ut som den er godt sydd sammen. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du har nettopp fått den ultimate unnskyldningen for å fleske til med nye investeringer på fotofronten! Jeg ligger såpass i minus på den fronten, at vi i beste fall akkurat blir skuls . Francis Du har ennå minst 10 uker på å få henne til å ombestemme seg. Uansett, en hund er koselig, du kan dog (dog, hund tog du an? )se om du kan få innvilget en annen rase. Så lenge den er søt er det sikkert greit, kanskje en cocker spaniel, eller aller helst en cairn terrier. Det er en robust hund som faktisk er en liten hund, og ikke en rotte. Mange sier at folk er så fordomsfulle mot disse chiahuahuasakene. Sant nok, men det er faktisk ikke en hund. Den er veldig lettskremt, tåler ikke å være ute, og er skrøpelig bygget. Størrelsen gjør den veldig usikker, og den bjeffer mye av den grunn, det er ikke en hund jeg vil anbefale førstegangseiere, den er faktisk slitsom. Den er søt på bilder, men det stopper der. Vær snill å anskaff dere en hund, som oppfører seg som en hund, og tåler lek og ikke er så usikker, jeg tror dere får mye mer glede av en slik hund, og glade eiere gir glad hund. Det vil være for begge parters beste å velge en annen hund tror jeg. Carin terrier blir omtrent 25 cm høy, og veier 6-7 kilo, og har det like greit i byen som på landet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Gode råd fra Der Fotograf der. Støtter forslaget om Cairn Terrier, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå