Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til ikke altfor dyr studiobakgrunn (hvit). Har sjekket med et gulvbeleggfirma her i Trondheim, men det bredeste de har er 1,5m. Bør ha minst 2m, helst 2,3m. Har sett vinylgulvbelegget fra Lastolite som Fotovideo selger til 3500,-. Håper å finne noe billigere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Hentet en liten pakka fra B&H i dag med diverse godsaker. Den jeg er mest spent på er BodyBag Pro fra LensCoat. Den passer helt utmerket på A850 med CZ16-35 påmontert. Tenker den blir kjekk å ha når kamera skal ned i tursekken til sommeren. Noen som har erfaring med holdbarheten på BodyBag? Jeg synes den virker litt tynn, men det ser ut som den er godt sydd sammen.

Lenke til kommentar

Du har nettopp fått den ultimate unnskyldningen for å fleske til med nye investeringer på fotofronten!

Jeg ligger såpass i minus på den fronten, at vi i beste fall akkurat blir skuls :p.

Francis

Du har ennå minst 10 uker på å få henne til å ombestemme seg. Uansett, en hund er koselig, du kan dog (dog, hund tog du an? :p )se om du kan få innvilget en annen rase. Så lenge den er søt er det sikkert greit, kanskje en cocker spaniel, eller aller helst en cairn terrier. Det er en robust hund som faktisk er en liten hund, og ikke en rotte. Mange sier at folk er så fordomsfulle mot disse chiahuahuasakene. Sant nok, men det er faktisk ikke en hund. Den er veldig lettskremt, tåler ikke å være ute, og er skrøpelig bygget. Størrelsen gjør den veldig usikker, og den bjeffer mye av den grunn, det er ikke en hund jeg vil anbefale førstegangseiere, den er faktisk slitsom. Den er søt på bilder, men det stopper der. Vær snill å anskaff dere en hund, som oppfører seg som en hund, og tåler lek og ikke er så usikker, jeg tror dere får mye mer glede av en slik hund, og glade eiere gir glad hund. Det vil være for begge parters beste å velge en annen hund tror jeg. Carin terrier blir omtrent 25 cm høy, og veier 6-7 kilo, og har det like greit i byen som på landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...