Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

NothinDoin™ det er mye gøy og ta bilder av på Sørlandet for tia, stor grillfest i kvinnesdal og på søndag så kommer en armada av russebiler til og kjøre forbi!

Får vel stå klar i kanten av E18 med kamera ;)

Bestefar kom forresten i dag, just vært i usa å kjøpt batterigrep til meg! Sinnsykt digg, skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten :love::p Fikk litt mer sansen for portrett også nå, har "plagd" familien med det i hele kveld :p

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lucky Bastard :p

Jeg skal vel være fornøyd for å bli beskyldt for være 40 ...

ja det er himla festlig, sjekka opp ei som er et år yngre en meg, også sier ho. "du hadde vært utrolig kjekk hadde du bare vært eldre" e bare oki............. sto en kompis som holdt på og dø av latter pga han ble tatt for og være noe og tyve

Lenke til kommentar

ja det er himla festlig, sjekka opp ei som er et år yngre en meg, også sier ho. "du hadde vært utrolig kjekk hadde du bare vært eldre" e bare oki............. sto en kompis som holdt på og dø av latter pga han ble tatt for og være noe og tyve

Det er bare sånn det er. Neste uke får du høre at du er for ung ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

jobber rett med verdens ende, er jo ikke akkurat plass til så mange der?

Vi fant da plass til oss ihvetfall ;) Det var nede ved strandlinja et eller annet sted. Men det var ok en del ferre oppmøtte enn det er på treffene i dag.

Bilene/stereoanleggene var også mindre den gangen.

Var vel på Foynland/Fjærholmen-camping russene hadde det store slaget i gamle dager,på Verdensende var det vel bare en "intern" russefest.

Er noen desennium siden jeg bodde i Tønsberg så hukommelsen er ikke på topp nå angående russefeiring :)

himla mye snasene damer der...... hadde fryktelig lyst til og dra i år og :p

Tror det blir veldig feil hvis jeg drar i år :D

Kommer litt an når på døgnet,tror nok at spørsmål om alder forsvinner proporsjonalt utifra alkoholkonsumet.

Ville ikke forundre meg om det kan bli oppfattet feil i andres øyner hvis man blir "færska" med en døddrukken snelle tidlig på morgen :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vel, i går var det hjemme hos meg. Tipper jeg heller trenger nye venner. :p

Samme her, eller så trenger de å få en motgift mot den "gode" musikksmaken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...