L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Holy. L4r5 er født, døpt, oppvokst og konfirmert på forumet. Han kommer også til å gifte seg (om han ikke har gjort det allerede) og begraves på her Pfft. Har ikke passert 50 000 innlegg en gang enda. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Holy. L4r5 er født, døpt, oppvokst og konfirmert på forumet. Han kommer også til å gifte seg (om han ikke har gjort det allerede) og begraves på her Pfft. Har ikke passert 50 000 innlegg en gang enda. Ja, du bør holde lengre en x-antall eksponeringer en gjennomsnitlig "crappy canikon" lukker klarer Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Skal prøva ut nettbokvarianten av 10.04 Har du prøvd netbook ui-en før? Hvis ikke, pass på å ha en ren 10.04 CO/minnepinne i nærheten for det er en stor sjanse for at du ikke vil like det Har easypeasy på ein eldre eeePc, så nettbokvarianten av 10.04 er ikkje så ulike. Litt uvant samanlikna med vanleg gnome etc., men grei nok når du har liten skjerm. Hadde litt problem med å få boota frå USB og SD. Det hjalp ikkje å stilla inn i bios at den skulle boote frå externt media, truleg fordi storleiken var større enn 2 GB. Trykke på ESC under boot løyste derimot problemet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde litt problem med å få boota frå USB og SD. Det hjalp ikkje å stilla inn i bios at den skulle boote frå externt media, truleg fordi storleiken var større enn 2 GB. Trykke på ESC under boot løyste derimot problemet. ESC er vår venn Du får komme med en rapport etter noen dager. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som har forslag til hvit bakgrunn i hjemmefotostudio? Har epostet med et firma her i Trondheim, og de skulle ha mer for litt vinyl-gulvbelegg (som ikke var bredere enn 1,5m), enn det Fotovideo skal ha for vinyl-gulvbelegget fra Lastolite som var mer enn stort nok, også i bredden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jeg har fryktelig lyst på 24 mkII TS-E 24 II, ja.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hell yes! Låner meg en D700 med 24-70 nå. Blir kjekt å teste ut - selv om jeg er mer enn kjent med D3. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sjefen er på TV (nrk 1) nå! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kompis som skal til NY straks, er frista til å be han plukke opp en GF1 med 20mm til meg.. hvordan blir det med batterilader, må jeg kjøpe ny eller trenger den bare ny kabel med norsk kontakt? Godt spørsmål. Det er mulig at laderen har innebygget støpsel. I såfall må du innom Clas Ohlsson (eller en annen Gubbdagis) og kjøpe en "reiseadapter" som du setter på. Bruker en sånn jeg, funker som fjell.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 NothinDoin™ det er mye gøy og ta bilder av på Sørlandet for tia, stor grillfest i kvinnesdal og på søndag så kommer en armada av russebiler til og kjøre forbi! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 NothinDoin™ det er mye gøy og ta bilder av på Sørlandet for tia, stor grillfest i kvinnesdal og på søndag så kommer en armada av russebiler til og kjøre forbi! Du skal være glad for at de faktisk kjører forbi ... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 NothinDoin™ det er mye gøy og ta bilder av på Sørlandet for tia, stor grillfest i kvinnesdal og på søndag så kommer en armada av russebiler til og kjøre forbi! Du skal være glad for at de faktisk kjører forbi ... var på treffet i fjor og det var knall gøy ;-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 var på treffet i fjor og det var knall gøy ;-) Det er sånn russetreff er. Enten så er du med, eller så håper du at de kjører forbi Begge deler er helt OK. Da jeg var russ*, så dro vi til Tjøme (Verdens ende) på treff - tipper at det var forgjengeren til treffene om er i Stavanger nå. *) I forrige århundre ... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 var på treffet i fjor og det var knall gøy ;-) Det er sånn russetreff er. Enten så er du med, eller så håper du at de kjører forbi Begge deler er helt OK. Da jeg var russ*, så dro vi til Tjøme (Verdens ende) på treff - tipper at det var forgjengeren til treffene om er i Stavanger nå. *) I forrige århundre ... jobber rett med verdens ende, er jo ikke akkurat plass til så mange der? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jobber rett med verdens ende, er jo ikke akkurat plass til så mange der? Vi fant da plass til oss ihvetfall Det var nede ved strandlinja et eller annet sted. Men det var ok en del ferre oppmøtte enn det er på treffene i dag. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jobber rett med verdens ende, er jo ikke akkurat plass til så mange der? Vi fant da plass til oss ihvetfall Det var nede ved strandlinja et eller annet sted. Men det var ok en del ferre oppmøtte enn det er på treffene i dag. himla mye snasene damer der...... hadde fryktelig lyst til og dra i år og Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 himla mye snasene damer der...... hadde fryktelig lyst til og dra i år og Tror det blir veldig feil hvis jeg drar i år Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 himla mye snasene damer der...... hadde fryktelig lyst til og dra i år og Tror det blir veldig feil hvis jeg drar i år blir tatt for og være 16.................... så har vel 3 år til der jeg lett kan snike meg inn Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det finnes haugevis av gratise blogger og maler til wordpress, noen du til og med slipper å lenke tilbake til den siden som stod for den. Av de er det mange som er oversiktlige og rettet mot å selge noe. Denne var litt rotete og uoversiktlig. Du har ikke mer innhold enn at alt kunne gått på første siden (hva du tilbyr osv), hvor kontaktskjemaet kunne vært i bunn av sida. Jeg kunne ikke klikke på den animasjonen på forsida. Har vært igjenom det meste av gratis wordpress themes og det er ingen som er spesielt gode om du skal ha en helt fullverdig side med flere gallerier og kontroll over alt av farger uten å kunne noe CSS e.l. Og jeg betalte akkurat 100 dollar for denne, så skjer nok ikke. Tror ikke jeg ville hatt alt på en side. Ser ikke helt hvordan jeg skulle hatt det på en oversiktlig måte, siden jeg må ha en dynamisk blogg, gallerier (og jeg vil ikke akkurat ha babybildene og mote bildene i samme galleri) og om du setter sammen all prisinformasjonen på en side, så blir det faktisk veldig lang tekst. Skal jo ha flere kategorier der også, bl.a bryllup som krever litt tekst. Er ikke meningen at du skal kunne klikke på den animasjonen ? Det er bare en slideshow. Prøver å få til å midtstille selve blogg vinduet nu, og ikke helt vellykka enda Tror kanskje jeg må ha litt hjelp fra en kompis som er litt mere dreven. Det tar for lang tid før man får vite hva du gjør. Man skulle tro man kunne klikke seg inn når feks portrett kommer opp og få eksempler fra det ol (og den og går litt slitsomt tregt). Men, hvis du ikke kan/ vil lære litt css så blir man jo nødt å betale. 100 dollar synes jeg var litt mye, men det er vel så mye de må ha.. Er ikke det at jeg ikke VIL lære, er det at jeg ikke har tid til å lære Tar internett kurs for regnskap for tiden og det holder LENGE as far as selvlærling goes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå