Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk du vite hvilken skjerm han har kjøpt, Gissan! :p

 

Lurer på om jeg kanskje skal gå for en Eizo 2431W selv. Tre skjermer blir drøyt... Annet alternativ er å selge mine to Samsung-skjermer og heller gå for to Eizo 2231W. Vet du om det er noen forskjell i bildekvalitet på 22" og 24" KimNK?

Lenke til kommentar
Vet du om det er noen forskjell i bildekvalitet på 22" og 24" KimNK?

Ikkje snøring.

Men eg har 2431W heime og 241W på jobb, greit nok 241 viser aRGB, men den kostar over 10.000kr meir. Med hensyn til det vil eg seie at 2431W er ein katastrofalt bra skjerm for bildebehandling til ein ganske god pris.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar

Er keen på en 24" og høyere oppløsning. Digg med høyere oppløsning til både bildebehandling og generell bruk. Min Samsung 225BW er også helt brukbar. Har sett på LR2 og mulighet for dual screen-oppsett. Da hadde det jo vært greit med to like skjermer. På en annen side er det ikke såååå viktig at de er helt like, da den ene brukes til Develop og den andre til Libary. Tross alt Develop som er viktigst.

 

Så har vi selvfølgelig en Samsung 920N 19" til MSN og TV-serier i 4:3. :p

Lenke til kommentar

Nettopp. Ideelt med to 24". Dessverre blir det for mye for lommeboka mi. D300 vs. 24"? Hva tenker folket? Skjerm er jo viktig, og kan i tillegg brukes til mye annet, men 6k er en del penger. På en annen side bruker jeg nok skjermen flere timer i løpet av et år i forhold til et kamera...

Lenke til kommentar
Djupviken: vet ikke med Nikon, men på Canon kan du få tak i en 30 meter 3-pins utløserkabel og ha en fotutløser under beinet.

Han har planer om å bytte til Canon 40D, så da er det problemet løst. Fortsatt synes jeg at PW er et mye smartere kjøp. 2k er faktisk ikke så mye penger for noe som kan hjelpe deg så mye. Tenk å ha med seg en 30m(!) ledning på fotballkamp hver gang.

Lenke til kommentar
Djupviken: vet ikke med Nikon, men på Canon kan du få tak i en 30 meter 3-pins utløserkabel og ha en fotutløser under beinet.

Han har planer om å bytte til Canon 40D, så da er det problemet løst. Fortsatt synes jeg at PW er et mye smartere kjøp. 2k er faktisk ikke så mye penger for noe som kan hjelpe deg så mye. Tenk å ha med seg en 30m(!) ledning på fotballkamp hver gang.

Det enkle er ofte det beste, og i følge det jeg har hørt er det bedre med en ting som funker hver gang enn å måtte sitte å knote med PWene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...