gorpium Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Yes! Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Finnes det noe sted jeg kan leie speilrefleks med mulighet for HD-opptak? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 objektivutleie.no f.eks. svindyrt, men vet ikke om noen andre. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 prøv interfoto eller objektivutleie.no, men det er stort sett såpass dyrt at det er bortimot like billig å kjøpe ett kamera og selge det igjen når jobben er gjort... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ok. Får høre om det er noen bekjente av noen bekjente som har et hd-speilrefleks da. Hvis ikke er det jo mulig som dere sier å kjøpe deg og selge det igjen, selvom man taper litt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor bor du, Wiciwato? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor bor du, Wiciwato? Grimstad - Aust-Agder. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Yes! Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300. Samler du på de? Eller har du så mye utstyr at 4-5 kamerasekker må til for å få det med? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 [quote name='Wiciwato' date=' 6. mai 2010 - 14:20' Grimstad - Aust-Agder. Da er det nok for lang unna. Hva skal du bruke det til? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal bruke det til en reportasje/minidokumentar. Om akkurat hva vet jeg ikke enda, men en tanke er om fiskere eller f.eks nordsjøen. Men man trenger vel noe sikkerthetskurs og sånn for nordsjøen. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal bruke det til en reportasje/minidokumentar. Om akkurat hva vet jeg ikke enda, men en tanke er om fiskere eller f.eks nordsjøen. Men man trenger vel noe sikkerthetskurs og sånn for nordsjøen. Ikke nødvendigvis!! Du kan være på feskebåt i opptil X antall,huske ikke helt men trur det e tre mnd! Uten sikkerhetskurs! Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Stemmer det Kjell. Du kan få disp slik at du kan reise ut uten sikkerhetskurs. Tror dette er mest vanlig på fiskeri. I Nordsjøen er det som regel rederiet som avgjør om de tillater disp, og så skal sannsynligvis kontraktsgiver og evt. klientselskap ha med et ord i laget. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Hvor fant du det, forresten? Jeg fant bare en masse om alkohol og aldersgrenser på sidene deres... Direkte mailkontakt med festivalsjefen, etter at jeg spurte hva som måtte til for å få med kamera inn på området. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Finnes det noe sted jeg kan leie speilrefleks med mulighet for HD-opptak? Ur og Foto Bergen har utleie iallfall - vet dog ikke om de sender vekk eller om man må hente varene der. Yes! Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300. Samler du på de? Eller har du så mye utstyr at 4-5 kamerasekker må til for å få det med? Hehe - bruker etter formål. Tar ikke Vertex'en med på en liten tur ut med en kompis. Der kommer Fastpack inn. Om jeg skal pakke veldig lett bruker jeg en Stealth Reporter, men kan ikke bruke den med tyngre saker over lengre tid - da ryggen min ikke liker det. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Yes! Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300. nice. Vertex 300 er fin fin. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Yes! Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300. nice. Vertex 300 er fin fin. Copycats Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Bateman kom med en fin side "foto.biz" på 7D emneposten,på samme hjemmeside er det også utrolig mye fint Lightroom stoff for de som vil utvikle L.R. bruken betraktelig. Endret 6. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg sliter virkelig med å finne hva jeg skal kjøpe meg av kamerautstyr her.. tenker veldig på GF1 + 20mm. Lyst på noe kompakt med lyssterk optikk. Men så er jo dette faktisk såpass stort igjen at lurer på om det er noen reell forskjell. Kommer jeg virkelig til å dra GF1 med meg oftere enn et standard speilrefleks? Jeg kan jo ikke akkurat putte det i lomma så må jo være i en veske eller hengende på skuldra uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skyndt dere å stemme i fotokonken. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1220757 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Arg! Hva skjer med Spotify har fjernet yndlings Clapton albumet mitt? http://open.spotify.com/album/1aH6sThvLPB5RXhAQ1rRrn Jeg vurderer nesten å droppe Spotify og kjøpe meg et par CDer i måneden istedenfor, for jeg gidder ikke å bruke en tjeneste hvor musikk jeg liker plutselig forsvinner. sinnafrancis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå