Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bruke det til en reportasje/minidokumentar. Om akkurat hva vet jeg ikke enda, men en tanke er om fiskere eller f.eks nordsjøen. Men man trenger vel noe sikkerthetskurs og sånn for nordsjøen.

Ikke nødvendigvis!! Du kan være på feskebåt i opptil X antall,huske ikke helt men trur det e tre mnd! Uten sikkerhetskurs!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Stemmer det Kjell. Du kan få disp slik at du kan reise ut uten sikkerhetskurs. Tror dette er mest vanlig på fiskeri. I Nordsjøen er det som regel rederiet som avgjør om de tillater disp, og så skal sannsynligvis kontraktsgiver og evt. klientselskap ha med et ord i laget.

Lenke til kommentar

Finnes det noe sted jeg kan leie speilrefleks med mulighet for HD-opptak?

Ur og Foto Bergen har utleie iallfall - vet dog ikke om de sender vekk eller om man må hente varene der.

Yes!

Endelig har jeg fått meg min Lowepro Vertex 300 og Fastpack 300.

Samler du på de? Eller har du så mye utstyr at 4-5 kamerasekker må til for å få det med? ;)

Hehe - bruker etter formål. Tar ikke Vertex'en med på en liten tur ut med en kompis. Der kommer Fastpack inn. Om jeg skal pakke veldig lett bruker jeg en Stealth Reporter, men kan ikke bruke den med tyngre

saker over lengre tid - da ryggen min ikke liker det. :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter virkelig med å finne hva jeg skal kjøpe meg av kamerautstyr her.. tenker veldig på GF1 + 20mm. Lyst på noe kompakt med lyssterk optikk. Men så er jo dette faktisk såpass stort igjen at lurer på om det er noen reell forskjell. Kommer jeg virkelig til å dra GF1 med meg oftere enn et standard speilrefleks? Jeg kan jo ikke akkurat putte det i lomma så må jo være i en veske eller hengende på skuldra uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...