Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hadde tenkt meg 600 for den jeg, så det kan nok gå da, skal teste den litt i helga, så får vi se hvor galt det egentlig er, det optiske altså. Fulgte med en D70 jeg fikk i dag.

 

Det finnes en alternativ måte og bli kvitt glass:)

 

Venter fortsatt på at de skal knuse det som jeg sendte bort for en over ett år siden (!!).

Finnes mer effektive måter å bli kvitt glass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger litt datahjelp fra forumets kollektive visdom.

 

Trenger og lage et kompendie av en Power Point presentasjon. Noe som alle som har datamaskin kan lese, derfor er f.eks word dokument utelukka. PDF er et nærliggende alternativ.

 

Noen som veit hvordan jeg kan gjøre det?

 

Greia er at kursdeltakerne mine gjerne vil ha kompendie av de ulike kurskveldene, sånn at de kan repetere i fred og ro hjemme. Dum som jeg er, har jeg lovet dem det.

Lenke til kommentar

Går det ikke ann å lagre powerpoint presentasjon i et fremvisningsformat som kan åpnes på alle pc'er? Det følger da med en liten snutt i filen som gjør at man kan se presentasjonen uansett om man har powerpoint på pc'en eller ikke. Jeg har ikke tid å sjekke dette, men kanskje noen andre vet.

Tro nok ikke det. MS har riktignok en PP viewer, men den virker kun på Windows (de har muligens den for Mac også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...