Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da hadde det vel kun vært én bruker her på forumet... ;)

Heh, helt klart at vi ikke kan ha det sånn.

 

Kjedet meg litt for litt siden, så jeg tenkte at noen

selvportretter hadde vært sneisent siden softboxen allerede

var montert og klar på blitsen.

 

Ja.. også litt lek i Photoshop i etterkant.

 

post-157128-1213363498_thumb.jpg

 

Er ikke kjempefornøyd med resultatet, men om jeg en gang

setter litt mer initiativ i det, så kanskje det kan bli noe.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar

Kanskje vi bør innføre en ny regel her på forumet angående posting:

 

1. Det er ikke tillatt å sitere medlemer som er eldre enn deg selv, og kommentere på en negativ måte. Eldre folk er alltid smartere.

 

2. Det er ikke lov å poste på forumet hvis du ikke vet forskjellen mellom sRGB og aRGB. Om du får lov å leve er opp til dine foresatte, hvis du er under 18, i sammarbeid med din kommunes ordfører.

 

Vi får håpe at Gissan ikke får gjennomslag da! :p

Lenke til kommentar
Kanskje vi bør innføre en ny regel her på forumet angående posting:

 

...

Ikke nødvendig for min del. For meg holder det lenge om ungdomen hilser pent til meg, og selvfølgelig tar av seg lua når de er inne på forumet.

 

EDIT: Forresten en ting til. Jeg vil ha ro når jeg leser avisa.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Haha, hvor mye tjente du i fjor da, småen? 10k?

 

Anyway, om avdelingen ved siden av meg selger vaskemaskiner og mikrobølgeovner er ikke mitt problem. :)

 

Vil det si at jeg som er 17 år, tjente over 70k i fjor, ikke kan si at du blei eid av noen, i tilfelle du tjente mer enn meg?

 

2nd, Lefdal er og blir aldri en fotobutikk.

Elektrobutikk med fotoavdeling er vel mer riktig, ellers kan jeg skryte på meg sabla mye!

 

Oljebransjen

Slakter

Thai-butikk

Matvarebutikk

Bilverksted

Osv

osv

osv...

 

 

Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. :)

 

Han som tror han er noe er 13år (14?) og er ansatt (Mener å huske) hos en avis. Om ikke er han "bare" freelance, men som tjener penger.

Og jeg vil tippe han har tjent mer enn de fleste av oss tenåringene, men ikke alle her, på foto.

 

 

Er vel litt lenge siden "middelklassen" ikke hadde mye å si i samfunnet. De ble overkjørt av av de rike.

 

Den tiden er over, og med mindre man viser inkompetanse har man like mye rett til å si sin mening i sammfunnet og forumet, hvor verken alder, utseende, akam's egen "personlige hygiene" og/eller inntekt, spiller noen rolle!

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli mektig lei av all dritten her på forumet.
Svært enig. Alt for mye lyktestolpepissing til tider. Virker rett og slett som om mange er alt for lite sikre på seg selv, og derfor må markere seg hele tida. Trist at det skal bli sånn.

 

Nå har jeg sagt hva jeg mener. Og skal prøve å holde kjeft. For jeg er klar over at jeg bidrar negativt selv av og til. Hvis vi alle kunne feie for vår egen dør, ville ting blitt bedre.

Lenke til kommentar

Noen som har et forslag til å fjernstyre kamera? Altså, jeg sitter med hovedkameraet på en fotballkamp(med en 70-200). Så, når jeg tar bilder, tar kameraet som ligger bak mål også bilder(med en 10-20). Så vidt jeg vet, så er det bare PocketWizards som blir brukt. Men de er ganske dyre.

 

Noen som har et annet alternativ til PocketWizard?

 

Muligens dårlig formulert...

 

Det gir slike bilder som det her

Lenke til kommentar

Tror PW vil være det beste valget. Ikke ekstremt dyre heller. Beregn 2k for to stykk PW og utrolig bra stabilitet. Kjipt å ha en radiosender som svikter deg.

 

Ellers kan du jo være kreativ og lodde din egen fjernutløser. En ledning til hovedkameraet og et til det bak mål. Begge på samme utløserknapp. Med da må de være ganske lange da. Trådløst er nok best. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...