Simon Aldra Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hm. Har sendt jobbsøknad til lokalavisa. Fikk ganske positivt svar. Skal på sånn jobbintervjugreie på mandag. Lurer på hvor dette skal ende. Hvilken avis snakker vi om? Leste akkurat Kennys omtale av 50D, og han ender opp med å lovprise ... 5D. Er ikke det litt dumt når man skal skrive om ... 50D? Der, fikset det for deg. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fått med meg den igjennom foto.no sine mailer jeg. Same her. Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fått med meg den igjennom foto.no sine mailer jeg. Same her. Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best. Selv om bildene er viktigst for meg, leser og sier jeg ikke så mye om dem. Det er fordi bilder taler sitt eget språk, og egner seg egentlig ikke særlig godt for samtale. Snakker en for mye om et bilde, da blir selve bildet overflødig. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best. Det er ikke om gearfaggotry - det er gearfaggotry. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Fått med meg den igjennom foto.no sine mailer jeg. Same her. Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best. Selv om bildene er viktigst for meg, leser og sier jeg ikke så mye om dem. Det er fordi bilder taler sitt eget språk, og egner seg egentlig ikke særlig godt for samtale. Snakker en for mye om et bilde, da blir selve bildet overflødig. Du har eit poeng, men gjennom artikklar om fotografar og utstillingar kan du finna fram til fleire gode fotografar og bilete. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du har eit poeng, men gjennom artikklar om fotografar og utstillingar kan du finna fram til fleire gode fotografar og bilete. Absolutt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har fått med meg flere interessante fotografer gjennom slengbemerkninger og linker her i chattetråden, og har kjøpt et par bøker. Hmm - man kunne kanskje lage en samletråd for tips til dyktige/inspirerende fotografer? Hvis ikke det finnes allerede? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg mener det er en tråd allerede. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hm. Har sendt jobbsøknad til lokalavisa. Fikk ganske positivt svar. Skal på sånn jobbintervjugreie på mandag. Lurer på hvor dette skal ende. Hvilken avis snakker vi om? Drammens Tidende Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Heller en dram i timen.. Jobb som fotograf eller journalist? Fast eller frilans? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Heller en dram i timen.. Det var i gamle dager det Drammen er i ferd med å bli en interessant by. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Drammen har godt øl i det minste. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Drammen har godt øl i det minste. Ja! Fatøl og Bayer og svært godt imo. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror vi bør lage et Akam-treff i Drammen nå utpå våren. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jobb som fotograf eller journalist? Fast eller frilans? Begge deler; fotojournalist. I utgangspunktet sommerjobb, sånn semi-fast. Får se hva det blir til. De har tydeligvis ikke for vane å ansette så unge folk. Tror vi bør lage et Akam-treff i Drammen nå utpå våren. Det er en aldeles fremragende god idé! Endret 28. april 2010 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror vi bør lage et Alkam-treff i Drammen nå utpå våren. Fixed it for you. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Endelig skal min gamle Viewsonic 22" POS pensjoneres. HP ZR24W og Spyder3 Pro er herved på vei nordover med Posten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg mener det er en tråd allerede. Me har ein liten stor fotoboktråd, om det var den du meinte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå