Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hm. Har sendt jobbsøknad til lokalavisa. Fikk ganske positivt svar. Skal på sånn jobbintervjugreie på mandag.

 

Lurer på hvor dette skal ende.

Hvilken avis snakker vi om?

 

Leste akkurat Kennys omtale av 50D, og han ender opp med å lovprise ... 5D. Er ikke det litt dumt når man skal skrive om ... 50D?

Der, fikset det for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått med meg den igjennom foto.no sine mailer jeg.

Same her.

 

Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best.

Selv om bildene er viktigst for meg, leser og sier jeg ikke så mye om dem. Det er fordi bilder taler sitt eget språk, og egner seg egentlig ikke særlig godt for samtale. Snakker en for mye om et bilde, da blir selve bildet overflødig.
Lenke til kommentar

Fått med meg den igjennom foto.no sine mailer jeg.

Same her.

 

Eg føler at Akam skriver om Gearfagotry, mens Foto.no skriv meir om faktisk fotografi og utstillingar. Eg liker sistnemde best.

Selv om bildene er viktigst for meg, leser og sier jeg ikke så mye om dem. Det er fordi bilder taler sitt eget språk, og egner seg egentlig ikke særlig godt for samtale. Snakker en for mye om et bilde, da blir selve bildet overflødig.

Du har eit poeng, men gjennom artikklar om fotografar og utstillingar kan du finna fram til fleire gode fotografar og bilete.

Lenke til kommentar

Jobb som fotograf eller journalist? Fast eller frilans?

Begge deler; fotojournalist. I utgangspunktet sommerjobb, sånn semi-fast. Får se hva det blir til. De har tydeligvis ikke for vane å ansette så unge folk.

 

Tror vi bør lage et Akam-treff i Drammen nå utpå våren.

Det er en aldeles fremragende god idé!

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...