Nautica Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Uten tvil mest for pengene: EF-S 55-250 IS (2k). Og velbon sherpa 600R for resten av pengene (0.8k). Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Og morra di for de resterende 0.2k Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg kan herved konstatere at Nøgne Ø Porter er yummy Godt å vite neste gang jeg er på polet. Her er det bare "kjedelig" øl i kveld (Frydenlund Fatøl) ... Kjedelig øl er uendelig mange ganger bedre enn ingen øl. Er på jobb as we speak og her flyter heldigvis alt, men ikke ølla. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Og morra di for de resterende 0.2k Og vekslepengene til en objektivklut (0.02k) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg kan herved konstatere at Nøgne Ø Porter er yummy Prøv Havrestout med karamellpudding, nydelig kombinasjon. Bokkøl skal visstnok fungere bra med bløtkake. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Litt merkelig at endel av bilde forsvinner på høyre side,når man klikker på dem for og forstørre. Det skjer bare når man bruker "Akam.no dynamisk" som skin. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Prøv Havrestout med karamellpudding, nydelig kombinasjon. Bokkøl skal visstnok fungere bra med bløtkake. Det høres bare sært ut Eller egentlig ikke - mørke ølsorter kan gå godt til desserter. Litt merkelig at endel av bilde forsvinner på høyre side,når man klikker på dem for og forstørre. Det skjer bare når man bruker "Akam.no dynamisk" som skin. Jeg har gitt opp Akam skin-ene for lenge siden. Men det er mest fordi jeg ikke liker den blasse grønnfargen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hender seg at jeg bestiller mørke ølsorter når de andre bestiller dessert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hender seg at jeg bestiller mørke ølsorter når de andre bestiller dessert. Jeg starter gjerne kvelden med mørkt øl ... Til dessert, så er det kaffe og en Avec som gjelder. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg kan herved konstatere at Nøgne Ø Porter er yummy + 1! Forøvrig dritgodt til brownies.. Ikke spør Det er forresten kjipt å selge 50D'en man kjøpte for 8000 for et år siden for 4500. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det er strengt forbudt å kalle Frydenlund Fatøl for et kjedelig øl. Det er faktisk blant det mest interessante pilsner-ølet fra Norge. Særdeles fyldig og rundt, uten å bli for bittert. Et fantastisk øl til mat av den litt kraftigere sorten. Endret 24. april 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Problemet er at mange mener disse norske ølsortene man får i butikken er kjedelige bare fordi de er allment tilgjengelige og ikke like vanskelige som det man må på polet for å kjøpe. Det er i alle fall min opplevelse. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Noen i RanaBlad trenger å få en smekk: http://www.ranablad.no/sport/mo-magasinet/article5087041.ece Direkte ille det bildet der, på flere måter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det er strengt forbudt å kalle Frydenlund Fatøl for et kjedelig øl. Det er faktisk blant det mest interessante pilsner-ølet fra Norge. Særdeles fyldig og rundt, uten å bli for bittert. Et fantastisk øl til mat av den litt kraftigere sorten. edit: Jeg kjøper ikke (av prinsipp) øl som faktisk er kjedelig. Endret 24. april 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Problemet er at mange mener disse norske ølsortene man får i butikken er kjedelige bare fordi de er allment tilgjengelige og ikke like vanskelige som det man må på polet for å kjøpe. Det er i alle fall min opplevelse. Problemet er at man ikke får lov til å selge øl over 5% i butikkene, og da blir det fort kunstige grenser. Noen butikker er kun ute etter å selge det som gir best marginer, noen butikker skal selge det som er billigst (fordi den jevne idiot er kun opptatt av pris), og noen butikker prøver å ha et godt utvalg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Prøv Havrestout med karamellpudding, nydelig kombinasjon. Bokkøl skal visstnok fungere bra med bløtkake. Det høres bare sært ut Eller egentlig ikke - mørke ølsorter kan gå godt til desserter. Kødder virkelig ikke, Nøgne Ø Havrestout og karamellpudding matcher fantastisk, like åpenbart som grillet biff og en kraftig rødvin. Noen i RanaBlad trenger å få en smekk: http://www.ranablad.no/sport/mo-magasinet/article5087041.ece Direkte ille det bildet der, på flere måter. Jeg tror de har andre saker de bruker mer tid på i RanaBlad for tiden. That said, det var shopping på et nivå jeg ikke har sett siden jeg så noen som aldri har brukt photoshop forsøke å shoppe i fylla. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Google leser i tråden nå! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Kewl. Hei Google. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) That said, det var shopping på et nivå jeg ikke har sett siden jeg så noen som aldri har brukt photoshop forsøke å shoppe i fylla. Noen ganger blir det kunst av slikt. Men som oftest, blir det bare trist. Endret 24. april 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg tror de har andre saker de bruker mer tid på i RanaBlad for tiden. That said, det var shopping på et nivå jeg ikke har sett siden jeg så noen som aldri har brukt photoshop forsøke å shoppe i fylla. Vel, jeg og en kompis har konkludert med at RanaBlad har tre typer bilder: De med glorie, de med ekstremvidvinkelbilder av folk og de av politibiler. Tror ikke jeg har sett ett eneste fotballbilde uten glorie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå