Gissan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jaja, men hobbyen finansieres med jobben som er hobbyen. Dette er invikla. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har et voldsomt lønnsbudsjett da. Neida, men alt kamerautstyr jeg har nå og skal kjøpe om en uke er penger jeg har tjent med kamera Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre? I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det". Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold. Endret 13. juni 2008 av fototim Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre? I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det". Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold. In your face, Gissan Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. In your face again! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 I mine øyne er det jo bare latterlig at folk som ikke har noe med en diskusjon å gjøre skal komme med sånne kommentarer... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre? I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det". Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold. In your face, Gissan Hahaha.. Som om jeg tolket det på den måten da.. Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. In your face again! Haha, hvor mye tjente du i fjor da, småen? 10k? Anyway, om avdelingen ved siden av meg selger vaskemaskiner og mikrobølgeovner er ikke mitt problem. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre? I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det". Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold. In your face, Gissan Hahaha.. Som om jeg tolket det på den måten da.. Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. In your face again! Haha, hvor mye tjente du i fjor da, småen? 10k? Anyway, om avdelingen ved siden av meg selger vaskemaskiner og mikrobølgeovner er ikke mitt problem. Småen faktisk.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg er eldre enn dere begge. Betyr ikke at jeg er klokere og mer reflektert av den grunn. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. Så man kan ikke komme med uttalelser fordi man er yngre enn deg? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Unnskyld utrykket, men SATAN for en barnslig diskusjon... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 I mine øyne er det jo bare latterlig at folk som ikke har noe med en diskusjon å gjøre skal komme med sånne kommentarer...Hvem og hva sikter du til? Sånne metakommentarer uten klar adresse, får meg ofte til å lure. Men egentlig ikke så viktig for meg. En god latter skal forlenge livet Så le gjerne på min bekostning Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Unnskyld utrykket, men SATAN for en barnslig diskusjon... Den er morsom så jeg håper den fortsetter Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. Så man kan ikke komme med uttalelser fordi man er yngre enn deg? Er ikke det åpenbart da? Huh Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Da hadde det vel kun vært én bruker her på forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå