Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre?
I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det".

 

Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre?
I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det".

 

Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold.

In your face, Gissan :p

Lenke til kommentar
Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". :)

Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. :p

In your face again! :p

Lenke til kommentar
Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre?
I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det".

 

Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold.

In your face, Gissan :p

Hahaha.. :D

 

Som om jeg tolket det på den måten da..

 

Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". :)

Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. :p

In your face again! :p

Haha, hvor mye tjente du i fjor da, småen? 10k?

 

Anyway, om avdelingen ved siden av meg selger vaskemaskiner og mikrobølgeovner er ikke mitt problem. :)

Lenke til kommentar
Ikke kom her og si at pengene du tjener på fotograferinga gjør at du overlever hverdagen. Du har vel foreldre?
I do it for a living har ofte en litt annen betydning enn it's my daily bread. Den siste kan du tolke helt bokstavelig, mens I do it for a living like gjerne kan bety "jeg tjener penger på det".

 

Så jeg tror vi kan si at Jurgis har sine ord i behold.

In your face, Gissan :p

Hahaha.. :D

 

Som om jeg tolket det på den måten da..

 

Selvfølgelig, det gjør jo jeg også, samtidig som jeg jobber i fotobutikk på siden, men poenget er jo at du ikke "do it for a living". :)

Når begynte fotobutikker å selge vaskemaskiner og mikrobølgeovner? Vi har det ikke som varelinje i hvertfall. :p

In your face again! :p

Haha, hvor mye tjente du i fjor da, småen? 10k?

 

Anyway, om avdelingen ved siden av meg selger vaskemaskiner og mikrobølgeovner er ikke mitt problem. :)

Småen faktisk..
Lenke til kommentar
Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. :)

Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. :)

Så man kan ikke komme med uttalelser fordi man er yngre enn deg? :hmm:

Lenke til kommentar
I mine øyne er det jo bare latterlig at folk som ikke har noe med en diskusjon å gjøre skal komme med sånne kommentarer...
Hvem og hva sikter du til? Sånne metakommentarer uten klar adresse, får meg ofte til å lure.

 

Men egentlig ikke så viktig for meg. En god latter skal forlenge livet ;)

Så le gjerne på min bekostning :)

Lenke til kommentar
Morsomt at du tar deg nær på Lefdals vegne... Hva jeg tjente i fjor er helt totalt irelevant for denne diskusjonen. Eldre enn deg btw. :)

Snakket ikke til deg, snakket til småttisen som trodde han var noe.. :)

Så man kan ikke komme med uttalelser fordi man er yngre enn deg? :hmm:

Er ikke det åpenbart da? Huh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...