Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom :)

Jena - da er det vel Carl Zeiss, da? Høres interessant ut. :)

 

Vanskelig å si. Det gamle DDR har overrasket meg før med å ha laget sine egne versjoner av diverse produkter. Ville ikke blitt overrasket om det er (var) 3-4 slike produsenter i Jena egentlig. Føler det er viktig å ikke få for høye forventinger heller da. Fallhøyden er i største laget om jeg forventer et Zeiss-smykke..

 

 

Noen her som har vært på Carl Zeiss Planetarium?

 

 

 

sliter med og finne film :p

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at utløserknappen på min 5dmkII er litt grøtete, til tross for at kameraet er nesten nytt. På 50D'en er det en veldig markert stopp ved halv nedpress, og et "klikk" på full nedpress, mens på 5D'en mangler dette, knappen føles veldig lite responsiv (hvis det er et norsk ord). Er det meningen at den skal være sånn, eller er det forskjeller fra kamera til kamera?

Husker at søsters sin gamle 350D også var sånn, mens min var fast og fin.

 

Savner klikket mitt.. :/

Lenke til kommentar

Er det noen flere her som bruker Opera og har problemer med forumet i kveld?

Jeg må rett og slett bruke Explorer for å kunne plassere vedlegg i poster samt redigere poster.

Jeg har bare tröbbel med siste versjon av opera på den ene pc'en. På de to andre fungerer 10.51 helt fint. Ble tilslutt så irritert at jeg nedgraderte til 9.xx (husker ikke hvilken). Det löste alle problemene.

Lenke til kommentar
Er det noen flere her som bruker Opera og har problemer med forumet i kveld?

Jeg må rett og slett bruke Explorer for å kunne plassere vedlegg i poster samt redigere poster.

Jeg har bare tröbbel med siste versjon av opera på den ene pc'en. På de to andre fungerer 10.51 helt fint. Ble tilslutt så irritert at jeg nedgraderte til 9.xx (husker ikke hvilken). Det löste alle problemene.

Prøv å slette cache og cookies. Gjorde susen for meg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...