Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Opprett sak i trackeren, so kanskje det vert fiksa ein gong.

 

Red.: Skjønt, det er no eigentleg ein detalj, sidan dei trådane uansett havner i Mine innlegg, og du har tilgang til dine eigne oppretta tråder frå profilen din.

 

Joa,er bare et eldre innlegg som jeg linker til i ny og ne,blir mye leting for å finne det.

Kan oppdatere det med et innlegg,men ser egentelig ingen grunn for og få det øverst igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet min farfars gamle kamera i et skap. Har funnet ut at det heter så meget som Agfa Box 44, og er fra 1932-ish. Mangler riktignok mattskive, men skal visstnok være i tipp topp stand ellers. Skal bli morro å leke litt med slike antikviteter :D

 

konvertere til digital :D

Lenke til kommentar

pappa sa at mamma mest antagelig hadde et polaroid kamera ligaenes, men til min fortvilelse så hadde hun ikke det, men hun fant et no.1 a kodak junior model-a

 

Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom :)

Lenke til kommentar

Hmm. Har jeg problemer med å redigere, eller sette inn vedlegg?

 

Edit: Redigere funker, men vedleggsfunksjonen er død.

Edit 2: og jeg bruker selvsagt Opera.

 

Firefox funker smertefritt,hvis vi ser bort fra oppdateringhastigheten som kan utebli i ny og ne.

 

Edit:linket til firefox :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hmm, skal mest sannsynlig ha meg nytt stativ i morgen.

 

Skal få byttet vekk Manfrotto 055XPROB samt et kulehode og et treveishode.

 

Har sett litt på Redged sine modeller. Siden de ser ut som en blåkopi av Gitzo sine. Noen som har erfaring med disse?

 

Evnt. noen som har anbefalinger til et Gitzo stativ som ikke er for dyrt?

 

Skal uansett ha et stativ i karbon (liten egenvekt), skal være kompakt sammenlagt, samt være stødig nok for 5dmkII og 70-200 2.8 IS.

Endret av ET!
Lenke til kommentar

pappa sa at mamma mest antagelig hadde et polaroid kamera ligaenes, men til min fortvilelse så hadde hun ikke det, men hun fant et no.1 a kodak junior model-a

 

Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom :)

Jena - da er det vel Carl Zeiss, da? Høres interessant ut. :)

Lenke til kommentar

Er det noen flere her som bruker Opera og har problemer med forumet i kveld?

Jeg må rett og slett bruke Explorer for å kunne plassere vedlegg i poster samt redigere poster.

 

Kan redigere poster, men kan ikke sette inn bilde, lenke eller smileys.

 

Bruker nyeste Opera og har nyeste java (hvis det har noe å si), noen som har noen triks?

 

Funker forsåvidt i Chrome, men foretrekker Opera og har fjernet IE.

Lenke til kommentar

Hmm, skal mest sannsynlig ha meg nytt stativ i morgen.

 

Har sett litt på Redged sine modeller. Siden de ser ut som en blåkopi av Gitzo sine. Noen som har erfaring med disse?

 

Evnt. noen som har anbefalinger til et Gitzo stativ som ikke er for dyrt?

Redged kjenner jeg ikke til. Gitzo _er_ dyrt. Benro er en annen Gitzo-klone som holder til i et billigere sjikt (sikkert kvalitetsmessig også, selv om min Benro karbon-utgave har holdt fint til nå).

Lenke til kommentar
Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom :)

Jena - da er det vel Carl Zeiss, da? Høres interessant ut. :)

 

Vanskelig å si. Det gamle DDR har overrasket meg før med å ha laget sine egne versjoner av diverse produkter. Ville ikke blitt overrasket om det er (var) 3-4 slike produsenter i Jena egentlig. Føler det er viktig å ikke få for høye forventinger heller da. Fallhøyden er i største laget om jeg forventer et Zeiss-smykke..

 

 

Noen her som har vært på Carl Zeiss Planetarium?

Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget noe gøyt.

 

[[quote name='Latias' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' post='15534074'] [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097'             [/quote]                   [/quote] [/quote] [/quote]               [sub][u][sup][quote][/sup][/u][/sub]
[/quote]

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...