Nautica Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Opprett sak i trackeren, so kanskje det vert fiksa ein gong. Red.: Skjønt, det er no eigentleg ein detalj, sidan dei trådane uansett havner i Mine innlegg, og du har tilgang til dine eigne oppretta tråder frå profilen din. Joa,er bare et eldre innlegg som jeg linker til i ny og ne,blir mye leting for å finne det. Kan oppdatere det med et innlegg,men ser egentelig ingen grunn for og få det øverst igjen. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har funnet min farfars gamle kamera i et skap. Har funnet ut at det heter så meget som Agfa Box 44, og er fra 1932-ish. Mangler riktignok mattskive, men skal visstnok være i tipp topp stand ellers. Skal bli morro å leke litt med slike antikviteter Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har funnet min farfars gamle kamera i et skap. Har funnet ut at det heter så meget som Agfa Box 44, og er fra 1932-ish. Mangler riktignok mattskive, men skal visstnok være i tipp topp stand ellers. Skal bli morro å leke litt med slike antikviteter konvertere til digital Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er det noen flere her som bruker Opera og har problemer med forumet i kveld? Jeg må rett og slett bruke Explorer for å kunne plassere vedlegg i poster samt redigere poster. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hmm. Har jeg problemer med å redigere, eller sette inn vedlegg? Edit: Redigere funker, men vedleggsfunksjonen er død. Edit 2: og jeg bruker selvsagt Opera. Endret 19. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 pappa sa at mamma mest antagelig hadde et polaroid kamera ligaenes, men til min fortvilelse så hadde hun ikke det, men hun fant et no.1 a kodak junior model-a Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hmm. Har jeg problemer med å redigere, eller sette inn vedlegg? Edit: Redigere funker, men vedleggsfunksjonen er død. Edit 2: og jeg bruker selvsagt Opera. Firefox funker smertefritt,hvis vi ser bort fra oppdateringhastigheten som kan utebli i ny og ne. Edit:linket til firefox Endret 19. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ET! Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hmm, skal mest sannsynlig ha meg nytt stativ i morgen. Skal få byttet vekk Manfrotto 055XPROB samt et kulehode og et treveishode. Har sett litt på Redged sine modeller. Siden de ser ut som en blåkopi av Gitzo sine. Noen som har erfaring med disse? Evnt. noen som har anbefalinger til et Gitzo stativ som ikke er for dyrt? Skal uansett ha et stativ i karbon (liten egenvekt), skal være kompakt sammenlagt, samt være stødig nok for 5dmkII og 70-200 2.8 IS. Endret 19. april 2010 av ET! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 pappa sa at mamma mest antagelig hadde et polaroid kamera ligaenes, men til min fortvilelse så hadde hun ikke det, men hun fant et no.1 a kodak junior model-a Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom Jena - da er det vel Carl Zeiss, da? Høres interessant ut. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er det noen flere her som bruker Opera og har problemer med forumet i kveld? Jeg må rett og slett bruke Explorer for å kunne plassere vedlegg i poster samt redigere poster. Kan redigere poster, men kan ikke sette inn bilde, lenke eller smileys. Bruker nyeste Opera og har nyeste java (hvis det har noe å si), noen som har noen triks? Funker forsåvidt i Chrome, men foretrekker Opera og har fjernet IE. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hmm, skal mest sannsynlig ha meg nytt stativ i morgen. Har sett litt på Redged sine modeller. Siden de ser ut som en blåkopi av Gitzo sine. Noen som har erfaring med disse? Evnt. noen som har anbefalinger til et Gitzo stativ som ikke er for dyrt? Redged kjenner jeg ikke til. Gitzo _er_ dyrt. Benro er en annen Gitzo-klone som holder til i et billigere sjikt (sikkert kvalitetsmessig også, selv om min Benro karbon-utgave har holdt fint til nå). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Nå er det mulig og legge innlegg til som "favoritter" her på akam igjen. Endret 20. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg fikk akkurat vite at dama skal ha noen objektiver som er laget i Jena (er ikke sikker på produsent, men er det så veldig mange da?) liggende et sted i flyttelasset. Hmm... Blir spennende å gå igjennom Jena - da er det vel Carl Zeiss, da? Høres interessant ut. Vanskelig å si. Det gamle DDR har overrasket meg før med å ha laget sine egne versjoner av diverse produkter. Ville ikke blitt overrasket om det er (var) 3-4 slike produsenter i Jena egentlig. Føler det er viktig å ikke få for høye forventinger heller da. Fallhøyden er i største laget om jeg forventer et Zeiss-smykke.. Noen her som har vært på Carl Zeiss Planetarium? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nei, men etter hva jeg har forstått brukes noen Zeiss greier her: http://www.griffithobservatory.org/bsoplanet.html Det var en ekstrem opplevelse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg har oppdaget noe gøyt. [[quote name='Latias' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' post='15534074'] [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' [quote name='' date='19. april 2010 - 21:58' timestamp='1271707097' [/quote] [/quote] [/quote] [/quote] [sub][u][sup][quote][/sup][/u][/sub] [/quote] Endret 20. april 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har oppdaget noe gøyt. Gøy og gøy, fru Blom. Er ikke sikker på iPhone folka er like enig Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Legg inn i tracker, uten å søle utover hele chattetråden.. Edit: If you can't read this, your font is too small. Endret 20. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Legg inn i tracker, uten å søle utover hele chattetråden.. Edit: If you can't read this, your font is too small. La det inn i kodetagger nå. Måtte bare vise det frem. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 La det inn i kodetagger nå. Måtte bare vise det frem. Bah - da kunne du også lagt inn et screenshot av hvor "fint" det ble, så du får vist for andre også.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 La det inn i kodetagger nå. Måtte bare vise det frem. Bah - da kunne du også lagt inn et screenshot av hvor "fint" det ble, så du får vist for andre også.. Thy will be done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå