LordArild Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kona er på nattevakt. Tid for actionfilm og maltsaft! Har denne maltdrikken innslag av humle? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Kona er på nattevakt. Tid for actionfilm og maltsaft! Har denne maltdrikken innslag av humle? Begynner den på Ø og slutter med L? Endret 17. april 2010 av Inc Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 La meg presisere: Kokt maltsaft.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 La meg presisere: Kokt maltsaft.. Kokt øl? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kokt øl? Man begynner med de samme ingridiensene som øl, men etterbehandlingen er en smule anderledes Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kokt øl? Man begynner med de samme ingridiensene som øl, men etterbehandlingen er en smule anderledes Jeg vet ikke om noe annet enn Hansa fat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg vet ikke om noe annet enn Hansa fat Det blir aldri feil med Hansa fat. Men det finnes andre måter å behandle malt på. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Jeg vet ikke om noe annet enn Hansa fat Det blir aldri feil med Hansa fat. Men det finnes andre måter å mishandle malt på. I mine øyne Endret 17. april 2010 av Inc Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 I mine øyne Det er ikke krav til at du må drikke ting du ikke liker. Men det er også en sjanse om at du liker andre (eller fler) ting om 4-5 år ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kona er på nattevakt. Tid for actionfilm og maltsaft! Ikke gjør som meg natt til i går. Da ble jeg sittende oppe og prate piss og drikke whisky til klokka nærma seg 8 på morgenen. Merka det godt i hodet da jeg våkna igjen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 To kjappe spørsmål fra en kursmaker: Hva er forskjellen på AI Focus of AI Servo? Og hvordan får jeg punktene til å komme ett og ett i en PowerPoint presentasjon? Det siste kunne jeg forrige gang jeg hadde bruk for det, men nå er det borte. Sikkert noen bad sectors på disken min Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 1. Jeg er IKKE sikker, men tror Servo er følgefokus med Focus er enkeltskudd. 2. Marker, høyreklikk, "inngang" og "utgang". Du kan også finne det i sidebaren på høyre side. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kan du forsøke teskjemetoden for en gammel mann som lærer seint på de PP greiene? Skjønner rett og slett ikke bæra av det du sier Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Merk over teksten du vil at skal komme inn i bildet. Så går du til Animasjoner-Egendefinert Animasjon-Legg til effekt-Inngang/utgang Endret 18. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) AI Servo er følgefokus. One shot er enkeltskudd. AI Focus er enkeltskudd, men skifter til følgefokus hvis kameraet (synes det) detekterer at motivet flytter seg. Endret 18. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ellers - denne har visst tikket inn hos flere nasjoner i Nordeuropa.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Takk til Der Fotograf, Nothing og Trondster. Jeg har nok en eldre versjon av PP så ting ser anderledes ut, men nå finner jeg nok ut av det EDIT: Fant ut av det. Fant og ut av hvorfor jeg ikke fant ut av den første forklaringa, jeg har tydeligvis tidligere gjort omtrent det samme med menyene. Dette var mye raskere. Endret 18. april 2010 av fototim Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ellers - denne har visst tikket inn hos flere nasjoner i Nordeuropa.. internasjonal navn-bommerter gir Islendingen mang en god latter. Eyjafjallajökull ender opp som Ejafejalurkur, Ayafjaplarjurkur, Ejafelukekne, Jaflalejukule Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jadda... fotoshoot som varte til kl halv seks i dag tidlig, og nå viser det seg at kamera har stått på lagring i jpg. Suksess! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå