Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Nei, jeg har heldigvis ikke så mye med akkurat sånne ting å gjøre, men jeg har gitt klarsignal til at det kan være en midlertidig løsning (forhåpentligvis blir det også bare midlertidig; skjønt ingenting er så permanent som midlertidige løsninger). Drømmen er at det kommer en kontrollpanelsetting der man kan velge dette selv, men enn så lenge får vi leve med små knapper ved siden av linkene...

Det er greit å kunne være produkt-eier og kreve endringer ;)

 

Men er det meningen at linken skal åpnes i et nytt vindu eller tab når jeg trykker på det lille ikonet? I såfall fungerer det ikke ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har heldigvis ikke så mye med akkurat sånne ting å gjøre, men jeg har gitt klarsignal til at det kan være en midlertidig løsning (forhåpentligvis blir det også bare midlertidig; skjønt ingenting er så permanent som midlertidige løsninger). Drømmen er at det kommer en kontrollpanelsetting der man kan velge dette selv, men enn så lenge får vi leve med små knapper ved siden av linkene...

Jojo - men kan noen prioritere å feilsøke og -rette den der? :)

(Hmm - (tre-)dobler man antall linkikoner pr. gang man quoter, tro?)

 

Whoopsie - hver gang man klikker "forhåndsvis innlegg" blir det fler (x3!)! Tenkte jeg skulle legge det i spoiler, men fikk "Beklager, men du har postet flere bilder enn du har lov til"... ;)

 

Kommer heller som bilde her:

post-71211-1271338625,4116_thumb.png

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Eller bare trykker ned mushjulet på en link. Trodde alle gjorde det jeg.. :hmm:

 

Musehjulet bruker jeg til og zoome i bilder,så får ikke brukt den til noe annet da"tror jeg".

 

En annen ting som irriterer meg er når jeg trykker på bilder og går tilbake så må siden oppdateres igjen,må linke de også til en ekstern fane.

 

Og sommertiden,innleggene blir logget i vintertid.Det skjer bare i mine innlegg og i selve trådene ellers så er tiden korrekt.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg så en ganske ok-aktig solnedgang - fra bilen jeg måtte kjøre tur-retur Oslo-Mandal (ca 750 km) siden flyet ble innstilt! :mad:

 

Den dømrade vulkanen bør skjerpe seg sånn at jeg kommer meg avgårde til Florida på tirsdag.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Da hadde vi fått et speilrefleks til i familien, et Nikon D3000 med 18-55 (VR) som et resultat av impulskjøp fra fatterens side. Kurant kjøp til kr 3000?

 

Pleier Nikon forresten å legge ved solblender? Ikke sikker på om jeg så noe som fulgte med pakken.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Vet ikke noe om priser/gode kjøp, men D3000 er jo helt kurrant. Nikon har kjipet ned 18-55 to the max, så det er vel praktisk talt det eneste Nikon objektivet som leveres uten solblender (vel - 50/1.8 har det heller ikke, men der sitter frontelementet så dypt at objektivet på sett og vis har innebygget solblender).

Lenke til kommentar

Når først D3000 er tema. Hvordan står det til med bakoverkompatibilitet på optikk på den modellen?

Som nyansatt Expert skal jeg liksom vite sånt, men er for lat til å sjekke akkurat nå, og er redd jeg glemmer å gjøre det seinere.

 

Om det virkelig er VR-utgava faderen din har fått, så vil jeg si det var en svært god pris, på grensa til innbruddspris.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...