arnold_layne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg tror en rødglødene eksospotte opp i rektum ville gjort at de vurderte hele motorsykkel-hobbyen på nytt.. Mmmm - de måtte i hvert fall ha funnet seg noen sykler det går an å stå oppreist på... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forresten, dette tror jeg må være den beste anmeldelsen jeg har sett på Photozone noen gang: http://www.photozone.de/nikon_ff/499-nikkorafs200f2vrff Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forresten, dette tror jeg må være den beste anmeldelsen jeg har sett på Photozone noen gang: Zeiss Makro-Planar 2/100 er høyt der oppe. Denne fikk meg til å handle på eBay.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) I dag fikk jeg den styggeste autopassbrikken i posten. Noen som har prøvd male sin sort? Når brikken du fikk i dag er moden for utskiftning (dvs når batteriet er tomt) vil du få en som er adskillig mindre og nettere. Men ikke prøv å male den. For det første kan malingen forårsake problemer med kommunikasjonen mellom brikke og bomstasjon, for det andre er den lyse fargen valgt for å minimere opphetingen når den utsettes for sterkt sollys Endret 14. april 2010 av ventle Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 har brukt alt for mye penger på byen, kamera og godteri, så nå har jeg ikke råd til båten e har lyst på, 4 bokstaver Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Edit: En ting til som irriterer noe grenseløst; de forbanna motorsyklene som bråker på et nivå som bare må skade hørselen til de rundt. De har startet igjen etter vinteren og jeg skulle gjerne trødd eksospotta deres enn viss plass.. Etter min erfaring så er det mopedustene som er verst. Når du får litt mer slagvolum så oppfattes ikke støyen like ille. Blir mer brumming enn den infernalske hvininga. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og der fikk de fikset en av de mest irriterende bugs'ene i det nye forumet. Nå kan du linke til "Siste 24 timer" sortert på forum/underforum. Og sidenavigeringen ser også ut til å virke. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og der fikk de fikset en av de mest irriterende bugs'ene i det nye forumet. Nå kan du linke til "Siste 24 timer" sortert på forum/underforum. Og sidenavigeringen ser også ut til å virke. Det mest irriterende er at det dem tok mindre enn 45 minutter å fikse det, fra de ble purret på i dag! Men uansett, lykkelig over at det er fikset... Da kan også jeg begynne å bruke forumet aktivt igjen :-) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Mmm Endret 13. juli 2018 av potetskrell Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Etter min erfaring så er det mopedustene som er verst. Når du får litt mer slagvolum så oppfattes ikke støyen like ille. Blir mer brumming enn den infernalske hvininga. Er veldig enig med deg. Ikke bare er lyden helt for jævlig, men de skaper også mange farlige situasjoner i trafikken når folk skal forbi disse undermotoriserte kjøretøyene som ikke klarer å holde fartsgrensa. Tror maksfarten på 45 km/t har tatt flere liv enn den har berget. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 En moped har en slitsom lyd ja, men når det kommer til dB så er det definitivt de motorsyklene som er værst av alt som er på veien. De ofrer ikke resten av verden en tanke, for jeg antar lyden fra førersetet ikke er på langt nær så fæl. De eksospottene fungerer som høyttalere.. Er vel heller at de vil overdøve all lyden vinden gjør når de kjører da det er ganske ekstremt hvor mye lyd det blir (hørselstap om man er på sykkel uten hjelm er ikke helt uvanlig f.eks.) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og der fikk de fikset en av de mest irriterende bugs'ene i det nye forumet. Nå kan du linke til "Siste 24 timer" sortert på forum/underforum. Og sidenavigeringen ser også ut til å virke. har enda ikke fikset, det at når du trykker på en link så åpnes den i en ny fane! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 har enda ikke fikset, det at når du trykker på en link så åpnes den i en ny fane! Det stemmer, men det er ikke et så stort problem - jeg bruker firefox, så jeg trykker på linken med høyre musetast, så blir det riktig ... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 har enda ikke fikset, det at når du trykker på en link så åpnes den i en ny fane! Det stemmer, men det er ikke et så stort problem - jeg bruker firefox, så jeg trykker på linken med høyre musetast, så blir det riktig ... gammel vane vondt og venne Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har de akseptert at det er en feil da? Sist jeg sjekket sto Dotten beinhardt på at det var en feature... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har de akseptert at det er en feil da? Sist jeg sjekket sto Dotten beinhardt på at det var en feature... Stemmer det... Har tatt saken i "egne hender", men vet ikke om det fører frem ennå. Hvis det ikke er så mye jobb å legge inn reell valgfrihet i kontrollpanelet kan det kanskje hende at det kommer (uten at jeg kan love noen verdens ting)... Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forresten, dette tror jeg må være den beste anmeldelsen jeg har sett på Photozone noen gang: Zeiss Makro-Planar 2/100 er høyt der oppe. Denne fikk meg til å handle på eBay.. Ikke dum den nei - har prøvd å glemme at den finnes. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) har enda ikke fikset, det at når du trykker på en link så åpnes den i en ny fane! Det stemmer, men det er ikke et så stort problem - jeg bruker firefox, så jeg trykker på linken med høyre musetast, så blir det riktig ... gammel vane vondt og venne Jepp,savner direkte link. Man kan holde inn ctrl og trykke venstre museknapp som et substitutt så lenge. Endret 14. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har de akseptert at det er en feil da? Sist jeg sjekket sto Dotten beinhardt på at det var en feature... Er vel i teorien enig at det er feature og bedre uten at ting åpner i nytt vindu. La brukeren velge, for min del er det ikke verre enn at jeg trykker på middlemouse(mouse3) for å åpne ting i nytt vindu, og det er noe jeg gjør overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå