Inc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vil gjette på hvor lang tid fotosjåpp brukte på å lage panorama av 16 .dng filer à 15mb? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Spørs jo hvor kjapp maskin du har da. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Spørs jo hvor kjapp maskin du har da. ca 13 min tok det 18300x6770 pixler og 360Mb . Poste det her i full størrelse??????? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Næh - men det kunne bli det nye avatar-bildet ditt? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Næh - men det kunne bli det nye avatar-bildet ditt? Ble en mini versjon og nei, jeg orket ikke mixe inn utelyset. !"#¤%&/( glemte å fjerne sensor rusk!!!!!!!! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Oi, det var ihvertfall en ryddig leilighet.... så ryddig var engang huset mitt og det var i sist årtusen. Endret 13. april 2010 av bareanton Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Oi, det var ihvertfall en ryddig leilighet.... så ryddig var engang huset mitt og det var i sist årtusen. Ny leilighet, skal brukes i prospekt Eller, jeg måtte selge alt for å få råd til kamera Endret 13. april 2010 av Inc Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) de endringene jeg gjør i lightroom blir ikke lagret :S Mener du endringer på bilder eller parametere/settings ? Forandringer i bildene blir ikke lagret,men de er der,i bakgrunn ligger original filen.så man får ikke beskjed om man vil lagre endringer det blir gjort automatisk. Endret 13. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 I morgen tror jeg at jeg skal ta turen inn i hipster-land og gå til anskaffelse av en Holga. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 de endringene jeg gjør i lightroom blir ikke lagret :S Mener du endringer på bilder eller parametere/settings ? Forandringer i bildene blir ikke lagret,men de er der,i bakgrunn ligger original filen.så man får ikke beskjed om man vil lagre endringer det blir gjort automatisk. parametere Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 I morgen tror jeg at jeg skal ta turen inn i hipster-land og gå til anskaffelse av en Holga. God tur! Vi forventer en reisereportasje i og med at vi foto-nerder aldri har vært i riktig verdensdel engang.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er jeg den eneste som er bekymra for årets Akambok? Jeg veit at vi er fler, men mangelen på reellt engasjement fra "massene" bekymrer meg. Skal det bli bok, da må folk ta ansvar, og ikke bare vente på at ting ordner seg av seg selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Folk vil nok ha bok, men de vil at noen andre gjør jobben. Virker det som. På en måte kan jeg skjønne det - det er en del jobb, og man skal ha tid til å gjøre det skikkelig. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eg kan ikkje ta på meg noko stort ansvar, men eg kan gjera litt småting. Det gjer det muligens meir tungvint for deko, men eg er villig til å hjelpa. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Skulle gjerne hjulpet til, men har to gode grunner til at fritiden min er ikke-eksisterende i år.. Kan lese korrektur, men det er nok det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som stumbler her? Har det klikka? Får bare opp dette bildet Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jeg fant http://ziza.es/.. I dag fikk jeg den styggeste autopassbrikken i posten. Noen som har prøvd male sin sort? Jeg er jo blitt sperret inne av de forbanna bommene.. Edit: En ting til som irriterer noe grenseløst; de forbanna motorsyklene som bråker på et nivå som bare må skade hørselen til de rundt. De har startet igjen etter vinteren og jeg skulle gjerne trødd eksospotta deres enn viss plass.. Endret 14. april 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har min brikke under "steameren" atlså den sorte saken øverst i vinduet, rett over midtspeilet, da er den ikke synlig utenfra, og den blir gjemt bak speilet. Harlyene og disse choppersakene kunne bare blitt stående i garasjen for min del, men ingenting er som lyden av en skikkelig R-sykkel over 10k RPM. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tviler på det blir mindre bråk av å ødelegge eksospotten Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har min brikke under "steameren" atlså den sorte saken øverst i vinduet, rett over midtspeilet, da er den ikke synlig utenfra, og den blir gjemt bak speilet. Harlyene og disse choppersakene kunne bare blitt stående i garasjen for min del, men ingenting er som lyden av en skikkelig R-sykkel over 10k RPM. Jeg har ikke merket meg noen biler eller vanlige motorsykler som bråker så mye at det er skikkelig ubehaglig. Men når disse "chopperne" gir bånn gass i sentrum gjør det faktisk vondt i ørene.. Tviler på det blir mindre bråk av å ødelegge eksospotten Jeg tror en rødglødene eksospotte opp i rektum ville gjort at de vurderte hele motorsykkel-hobbyen på nytt.. Må ikke motorsykler på EU kontroll? Kan ikke tro at det er lov med så mye lyd.. Det er nok støy i byene allerede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå