Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de endringene jeg gjør i lightroom blir ikke lagret :S

 

Mener du endringer på bilder eller parametere/settings ?

 

Forandringer i bildene blir ikke lagret,men de er der,i bakgrunn ligger original filen.så man får ikke beskjed om man vil lagre endringer det blir gjort automatisk.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

de endringene jeg gjør i lightroom blir ikke lagret :S

 

Mener du endringer på bilder eller parametere/settings ?

 

Forandringer i bildene blir ikke lagret,men de er der,i bakgrunn ligger original filen.så man får ikke beskjed om man vil lagre endringer det blir gjort automatisk.

 

parametere

Lenke til kommentar

Jeg fant http://ziza.es/..

 

 

I dag fikk jeg den styggeste autopassbrikken i posten. Noen som har prøvd male sin sort?

 

Jeg er jo blitt sperret inne av de forbanna bommene..

 

Edit: En ting til som irriterer noe grenseløst; de forbanna motorsyklene som bråker på et nivå som bare må skade hørselen til de rundt. De har startet igjen etter vinteren og jeg skulle gjerne trødd eksospotta deres enn viss plass..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Jeg har min brikke under "steameren" atlså den sorte saken øverst i vinduet, rett over midtspeilet, da er den ikke synlig utenfra, og den blir gjemt bak speilet. Harlyene og disse choppersakene kunne bare blitt stående i garasjen for min del, men ingenting er som lyden av en skikkelig R-sykkel over 10k RPM.

Lenke til kommentar

Jeg har min brikke under "steameren" atlså den sorte saken øverst i vinduet, rett over midtspeilet, da er den ikke synlig utenfra, og den blir gjemt bak speilet. Harlyene og disse choppersakene kunne bare blitt stående i garasjen for min del, men ingenting er som lyden av en skikkelig R-sykkel over 10k RPM.

Jeg har ikke merket meg noen biler eller vanlige motorsykler som bråker så mye at det er skikkelig ubehaglig. Men når disse "chopperne" gir bånn gass i sentrum gjør det faktisk vondt i ørene..

 

Tviler på det blir mindre bråk av å ødelegge eksospotten ;)

Jeg tror en rødglødene eksospotte opp i rektum ville gjort at de vurderte hele motorsykkel-hobbyen på nytt.. :D

 

Må ikke motorsykler på EU kontroll? Kan ikke tro at det er lov med så mye lyd.. Det er nok støy i byene allerede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...