L4r5 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Don't shoot the messenger. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Yay, har slåss mot javascript i natt og i dag, og endelig vant jeg over ondskapen! Glad jeg er ferdig med tullet. Kan jeg endelig få tatt litt bilder igjen! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Bildet funker ikke Edit: Det blir ikke noe hello kitty nei, holder med at jeg har hello kitty plaster på tåen min nå.. Hva med Goodbye Kitty i stedet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tja. Jeg tok en liten albert åberg, så vet ikke om jeg gidder mer. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 fant ikke bender på bildet ditt! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 fant ikke bender på bildet ditt! Da må du lete bedre, eller pusse brillene. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Yay, har slåss mot javascript i natt og i dag, og endelig vant jeg over ondskapen! Glad jeg er ferdig med tullet. Kan jeg endelig få tatt litt bilder igjen! Det ble veldig stilig da! jQuery er kule saker! Francis Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hehe takk, og ja jQuery er kule saker, er jo eneste grunnen til at jeg rører javascript i det hele tatt, uten jquery klarer jeg ingenting Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 fant ikke bender på bildet ditt! Da må du lete bedre, eller pusse brillene. Er det ikke på tide og legge russebuksa di i profilen,fant ikke innlegget ditt med lenken engang jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Når jeg er ferdig. Har ikke albert eller strykemerket på de bildene der. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg fikk lappen i dag, woho! Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hvis noen har problemer med sovne . . . http://www.zeiss.com/C12567A8003B8B6F/EmbedTitelIntern/CLN_35_Bokeh_EN/$File/CLN35_Bokeh_en.pdf Zeiss forklarer dybdeskarphet og bokeh Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Utrolig hva man får til, bare man kjeder seg nok Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sukk, i går var det ei dame som rusla rundt og tok bilder på den lokale pubben etter en ballspillkamp. Det er forsåvidt helt greit, men når du kjøper speilrefleks for å bruke den grønne-bracketen, da kan du ... huff. Og blitsen var jo som et dødelig våpen der hun pekte og klikka og alt. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nå har jeg konkludert med at det er vår, i og med jeg måtte slå aircondition på kontoret over fra varme til kulde. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Deilig med vår. Vi spiste middag på terrassen i går (uten jakke!). Det var litt over gjennomsnittlig digg, selv om jeg måtte droppe hvitvin, siden det lå en Tokina og ventet på postkontoret... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Deilig med vår. Vi spiste middag på terrassen i går (uten jakke!). Det var litt over gjennomsnittlig digg, selv om jeg måtte droppe hvitvin, siden det lå en Tokina og ventet på postkontoret... Ja, nå er det deilig. Så lenge det varer. Men det blir vel ikke hvitvin i dag heller. For nå skal du ut å teste Tokinaen ... Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ny fotokonk Fotokonkurranse v 8. runde 2: Vårtegn Spring ut å ta bilde av våren eller sjekk om det er noe overskuddsmatriale som kan brukes! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 de endringene jeg gjør i lightroom blir ikke lagret :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå