Inc Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Er det noen her som har kjennskap til denne siden? http://www.fotografiskolen.no/ Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Er det noen her som har kjennskap til denne siden? http://www.fotografiskolen.no/ Jeg er noe kjennskap til den, ja. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ny rekord i kuleste dekorering av påskeegg! ..Med howto-bilder og alt sammen. Genialt!! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Herlig, Trondster! Minner om fototreff i Bergen kl 13 i dag. Blå steinen kl 13. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Herlig, Trondster! Minner om fototreff i Bergen kl 13 i dag. Blå steinen kl 13. Håper dere har like fint vær som her. Oslo-gjengen møtes kl. 16:00 idag. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Har eksperimentert med kalibrering av skjerm med ArgullCMS under Linux, men er ikkje heilt sikker på resultatet..... Taket på Lade Kirke, på biletet under, er det raudt eller oransje på ein korrekt kalibrert skjerm? Det ser vel forsåvidt ok ut, men det er noe veldig feil med bildet ellers. Enten for mye oppskarping eller "clarity".. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hjelpes, nå kjeder jeg meg så mye at jeg har gått fra objektiv-surfing til kamerahus-surfing. Jeg trenger ikke, men det frister fortsatt, å oppgradere fra 450D til 50D. Huff. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Trenger flere tips til hva jeg kan ha på russebuksen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Har du med Dilbert? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Det blir bender. Aldri hatt så veldig sansen for dilbert. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Trenger flere tips til hva jeg kan ha på russebuksen.. Ut i fra hva jeg har sett så ser det ut som du mangler noe skikkelig rølp. Russetida er jo det; rølp. Ølflakse, "utgang" på rumpa osv. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Hjelpes, nå kjeder jeg meg så mye at jeg har gått fra objektiv-surfing til kamerahus-surfing. Jeg trenger ikke, men det frister fortsatt, å oppgradere fra 450D til 50D. Huff. Ser den. Driver nå og kverner på brukt 1D mark III som evt. kamera nummer to. Trenger jeg det? Definitivt ikke. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Trenger flere tips til hva jeg kan ha på russebuksen.. Hugh Laurie som spiller piano (han er faktisk en glimrende pianist!), med undertittel "House music"? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Ser den. Driver nå og kverner på brukt 1D mark III som evt. kamera nummer to. Trenger jeg det? Definitivt ikke. Jeg trenger jo strengt talt ikke nytt kamera, men jeg merker at jeg har lyst på noe som føles litt mer ... kvalitet ... enn plastikken på 450D. Og nå koster jo ikke 50D sååååå mye heller. Hmmm.... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Trenger flere tips til hva jeg kan ha på russebuksen.. Hugh Laurie som spiller piano (han er faktisk en glimrende pianist!), med undertittel "House music"? Den gir til og med jeg poeng for! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Og jeg skal liksom male det der? Riight. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 Og jeg skal liksom male det der? Riight. En LOLcat, da - som maler som deg selv. Eventuelt noen grevlinger? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 badger og weebl and bob blir neste Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. april 2010 Rapporter Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Er det 25% moms hvis man bestiller fra the UK? Yess sir. Er det ingen måte å komme seg forbi dette? Har hørt noe om å merke den som gave hvis man f.eks bestiller fra ebay, funker det? Endret 11. april 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå