tomsi42 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Si meg, hva er denne fascinasjonen for Pokemon? Er ikke det noe bare småbarna driver med? Vel,der traff du spikeren mitt på hodet Du mener vel midt på ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Si meg, hva er denne fascinasjonen for Pokemon? Er ikke det noe bare småbarna driver med? Vel,der traff du spikeren mitt på hodet Du mener vel midt på ? Haha... For et humornivå vi er på idag da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 To sider med russetull.. Trodde alle var over 40 her.. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 To sider med russetull.. Trodde alle var over 40 her.. Tror det er våren.. vis storsinn Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Russetiden er usedvanlig oppskrytt. Jeg stod over hele konseptet russ - festet som normalt, og giddet ikke å stresse med så mye ekstra tullball. 16. Mai brukte jeg til å kjøre for å levere en barnebunad det året. + en brurunde på 5km midt på natten på vei hjem, av alle ting. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 16. Mai er en dag hvor man kan tjene en ukeslønn på en kveld, forutsatt at du har en bil og et sertifikat, og er edru. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Da er IR-filteret kommet \o/ Såvidt lekt meg med det. Fant også ut at Lightroom ikke har støtte for Custom WB fra kameraet mitt så måtte bruke DPP :o Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Da er IR-filteret kommet \o/ Såvidt lekt meg med det. Fant også ut at Lightroom ikke har støtte for Custom WB fra kameraet mitt så måtte bruke DPP :o Jo, det har. Det er bare det at hvitbalansejusteringen i ACR (som brukes av PS og LR) ikke har støtte for på langt nær så ekstreme hvitbalansejusteringer som både kameraet og DPP kan. Så - til ekstreme hvitbalanser - bruk DPP og ikke ACR. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 ah, da vet man det =) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Fikk prøve en kollega sitt Beyerdynamic DT 770 (250 Ohm) på jobb på fredag, og ble overbevist om at dette blir mitt neste headsett! Det finnes en 80 Ohm utgave av DT 770; er det veldig stor forskjell på hvordan de vil spille når de er tilkoblet PC og telefon/iPod? Francis Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Nå kjeder jeg meg så mye på jobb at jeg har begynt å titte på objektiver igjen. Og jeg trenger jo egentlig ingen nye objektiver (utenom den Tamronen jeg skal kjøpe når feriepenga kommer en gang seinere i år). Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Pff, så lenge lenslust ikke kommer forran faktisk fotografering er det langt fra feil. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Si meg, hva er denne fascinasjonen for Pokemon? Er ikke det noe bare småbarna driver med? Vel,der traff du spikeren mitt på hodet Du mener vel midt på ? Vel vel,hender jeg også fungerer normalt og gjør feil,selv om det ikke er ofte Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Pff, så lenge lenslust ikke kommer forran faktisk fotografering er det langt fra feil. Hehe nei, det er bare tidtrøyte, heldigvis. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Har eksperimentert med kalibrering av skjerm med ArgullCMS under Linux, men er ikkje heilt sikker på resultatet..... Taket på Lade Kirke, på biletet under, er det raudt eller oransje på ein korrekt kalibrert skjerm? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Fikk prøve en kollega sitt Beyerdynamic DT 770 (250 Ohm) på jobb på fredag, og ble overbevist om at dette blir mitt neste headsett! Det finnes en 80 Ohm utgave av DT 770; er det veldig stor forskjell på hvordan de vil spille når de er tilkoblet PC og telefon/iPod? Francis 32ohm er visst best for portable spillere og/eller man ikke har noe forsterkning av signal Ellers anbefaler jeg deg ikke om du røyter slik som meg, må ofte åpne de for å fjerne hår, det er veldig lite moro :\ Ellers er det egen chattetråd for hodetelefonofile hvor du fort kan få bedre svar =) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Har eksperimentert med kalibrering av skjerm med ArgullCMS under Linux, men er ikkje heilt sikker på resultatet..... Taket på Lade Kirke, på biletet under, er det raudt eller oransje på ein korrekt kalibrert skjerm? Vet ikkkkke helt, ser ut som en liten overdose fargemetning og tint for mye.. Kanskje bare kontrasten som lurer meg litt Endret 10. april 2010 av Inc Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Er nok litt mykje farge, men med tanke på kalibreringa så ser taket gul-oransje ut i Gimp med fargeprofilen påslått. Når fargeprofilen er avslått ser det meir oransje eller raud-oransje ut. Utskrift på min HP Photosmart liknar mest på varianten uten fargeprofil påslått, berre litt mørkare. Derfor er eg litt usikker på om fargekalibreringa eigentleg er bra. Ser av profilen at den trekker får ein del av den blå kanalen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 Eg var på ein lang tur oppi fjellsida idag, i eit fantastisk landskap, men direkte sol er ikkje ideelt til landskaps foto. Skal eg legga meg tidlig idag og prøva å få med meg morgon sola i morgon? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. april 2010 Rapporter Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Hmm, ser ut som det er på tide å vinne i lotto, samt få montert PL-mount på 5Den... Leica primes med T1.4 blender fra 16mm til 100mm: Leica Rumours og Band Pro Endret 10. april 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå