Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meeh, for meg som bruker er jeg bare glad for at programvaren er skrevet for telefonen, og ikke er en ekkel port. Er vel gjerne det som er hovedgrunnen til at Steve ikke liker Flash (og det at Flash SUGER på Mac).

 

Har brukt Android siden sommeren, og kan vel ikke akkurat si at jeg er imponert i forhold til da jeg hadde iPhone. Selv om Android 2.1 fiksa på mye.

Lenke til kommentar

Tja. Kommandør Gruber har som vanlig gode argumenter, synes jeg.

 

(Bottom line for de som ikke gidder å lese hele artikkelen: «If you want to write iPhone OS software, follow Apple’s advice, not Adobe’s or Microsoft’s.»)

Bottom line er "Ikke kjøp Apple" i mine øyne.

 

For det betyr også at man ikke får f.eks. python på en slik boks silk at det blir mulig å lage enkle script og kjøre de ute i felten. Det er ikke så viktig på en iphone, men på en maskin som iPad så blir det bare dumt.

 

edit: Kjernen i problemstillingen er jo som Kommandør Gruber nevner:

 

So what Apple does not want is for some other company to establish a de facto standard software platform on top of Cocoa Touch. Not Adobe’s Flash. Not .NET (through MonoTouch). If that were to happen, there’s no lock-in advantage.

 

Apple ønsker full lock-down. Fint - jeg shopper et annet sted.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Usj, driver og vurderer telealternativer til Canon FF - hvorfor kan de ikke lage en sort versjon av 70-200L? :(

 

Nesten så jeg vurderer en bruk 80-200L Magic Drainpipe. Tipper dog jeg bare må bite i meg den stygge hvitfargen og bestille en 70-200 f/4L (fra BH, fint med søskenbarn som har tenkt seg over dammen på ferie).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...