Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Drammen Sportsklinikk?

 

Knærne mine er fubar, og jeg har fått henvisning til fysioterapeut fra legen min. Jeg vil helst gå til et sted med refusjonsrett, men resultatet er det viktigste. Drammen Sportsklinikk har ikke refusjonsrett, men mannen jeg pratet med i telefonen virket som om han hadde svært god peiling på knær.

 

Anbefalinger av fysioterapeuter i Drammen mottas med stor takk!

 

Francis :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

microjusteringb.png

 

(www.serviceproffen.no)

Jøss, dette var nytt for meg. ;) Da går kameraet og objektivene inn for test av AF og justering av objektivfestet i morgen.

 

Edit: Francis, Drammen sportsklinikk har medarbeidere i respekterte stillinger i DHK og MIF (håndball, fotball) så det skulle nok ikke stå på evne og ferdigheter vil jeg tro. :)

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar

I dag har jeg og Anfall vært på fotosafari i de urbane miljøer.

Nå vet jeg hvor jeg skal dra med folka neste gang jeg skal på Akam-treff. Var motiver der for flere døgns effektiv fotografering.

Noe for kommende søndags treff, eller er du utenfor fiskerlandsbyen i vest?

Lenke til kommentar

What? Er det treff nå på søndag? Hvor?

Uansett; jeg er ikke tilgjengelig for treff på søndag. Med mindre det blir treff på selve Bergensbanen.

Og location jeg snakker om ligger i Bergen. Forlatt industribygg med masse grafitti, hasjpiper (av typen man lager av plastflaske), noen madrasser (tror noen uteliggere camper der om natta) og en lenestol plassert midt på en diger pressening som er dekket av noen tonn sand. Tror noen har hatt photoshoot der før.

 

Spør anfall om hun vil avsløre nøyaktig plass.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fikk lov av dama å avsløre location. Så dere som er i Bergen da kan jo kanskje ta turen hit:

http://maps.google.no/maps?hl=no&ie=UTF8&ll=60.379551,5.323477&spn=0,0.087461&z=14&layer=c&cbll=60.379599,5.323257&panoid=Zcfs2HaWVf42oclAxxX7pA&cbp=12,42.23,,0,8.88

Lenke til kommentar

noen erfaringer rundt http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=11570 fant den til 1000kr og ble veldig nysgjerrig

 

Har den inne i butikken. Grei sekk det. Vanttett og flyter gjør den og. Glidelåsene er dog ufattelig treige* så dykkertrikset med silikonstift er et must.

 

Da er mitt første faste L-glass ankommet!

 

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

tumblr_l0io8bXVme1qawzgqo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=0RYTHV9YYQ4W5Q3HQMG2&Expires=1270748488&Signature=WhXJRcsCNy%2Bj5fXjMKFhebGV9%2Fo%3D

 

Gratulerer med nytt glass. Kan være lurt å passe på at bryterkontakplaten ikke får for kraftige støt. Da dette er plastikk med små fester. Har selv sett en som klarte å knekke denne løs. (Fy, fy til Canon, spes. på "L" optikk.)

 

 

*de går seg til naturlig men det tar en stund :)

Endret av ET!
Lenke til kommentar

Fikk lov av dama å avsløre location. Så dere som er i Bergen da kan jo kanskje ta turen hit:

 

 

Det er som aviser,ingen som tar første eksemplar i hylla alle har jo sett på den :)

Idiotisk holdning. Alle ser forskjellige ting selv om det er samme stedet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...