Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme det. har litt lyst på iPad - en stor skjerm å sjekke bilder på, med seriøst intuitiv zooming og sånt låter faktisk ganske fett - spesielt med så kjapp respons!

Responsen ser helt grei ut. Men jeg synes brukergrensesnittet virker ganske klønete, med vinduer som krymper litt etter at brukeren stopper å spre fingrene. Og er det egentlig mer intuitivt å spre fingrene over et bilde for å åpne mappen? Enn å tappe to ganger?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter å ser hva konkurentene får til. Har lest litt om blandt annet Gemini og på papiret frister den mye mer en iPad.

WePad ser også interessant ut.

 

Men - har brent meg før på å kjøpe ting som på papiret er bedre enn Apples produkter - har en HTC Touch Diamond, og på en god del områder er den ufattelig crapola.. :hrm:

 

Apple har etterhvert en tendens til å lage ting som funker..

Lenke til kommentar

kjapt spm...jeg skal skifte dekk på bilen. Sommerdekkene er merket med HF VF VB HB. Da er det slik at VF er Venstre foran, altså hjulet skal på frem på førersiden ikke sant?

Det er vanlig at man bytter om foran og bak i forhold til året før.

 

Bortsatt fra det, så har du tolket kodene riktig.

 

Jeg tror jeg venter å ser hva konkurentene får til. Har lest litt om blandt annet Gemini og på papiret frister den mye mer en iPad.

Tegra 2 platformen ser veldig spennende ut. Bedre CPU enn den i iPad kombinert med rimelig kraftig grafikk.

Lenke til kommentar

kjapt spm...jeg skal skifte dekk på bilen. Sommerdekkene er merket med HF VF VB HB. Da er det slik at VF er Venstre foran, altså hjulet skal på frem på førersiden ikke sant?

Ja, med mindre du har engelsk bil eller annet, med rattet på høyre side. :)

 

Termene SF, BF, SB, BB for Styrbord Foran etc slo aldri an. ;)

Lenke til kommentar

Endringer i Canons CPS support service:

  • Silver membership is available to photographers who register two bodies and three qualifying lenses. Repairs to CPS-serviced equipment will also be turned around in five working days.
  • Gold membership is available to those who register two qualifying bodies and three qualifying lenses. Repairs to CPS-serviced equipment will be turned around in three working days with a free back-up loan service should this be exceeded.
  • Professional photographers with a wider array of Canon equipment can qualify for Platinum membership after registering three qualifying bodes and four lenses. Benefits of this membership include a two-day turnaround for repairs to CPS-serviced equipment and free back-up equipment loans.

Yay - så kommer jeg med - har ikke to proffhus*), men to hus og tre L-objektiver**) kan jeg stille med, i alle fall, for Silver-medlemskap. :)

 

Ikke gidd å registrere enda - siden er halvferdig, og fungerer først som den skal senere en gang i april. Man kan registrere, men det ser ut til at det er til det "gamle" sitet, og man kan etterpå ikke redigere i profilen sin (har ikke alle serienumrene mine med i dag.. ;) ).

 

 

 

*) Litt krøkkete regler - mener det tidligere var at man skulle ha to 1D(s)-hus, men at 5D kunne telle som hus nr. to hvis man hadde et proffhus. Eller noe. De nye reglene ser ikke ut til å være lagt opp enda..

**) Kjøpt brukt, men det kan da ikke ha noe å si.. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Hmmm.... Gå på forelesning om "FEMINISTISKE PERSPEKTER" i en populærkulturell setting, eller holde seg hjemme og lese om populærkultur i den store hvite boken min... Hmmm.

..Det må da finnes enklere måter å ta livet sitt på? ;)

 

Jeg sitter her fortsatt så jeg valgte den enkle utveien... ...nemlig å ikke gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...