olegunnaro Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Heelt skyfrihimmel her! Må vel ta meg en tur ut i kveld. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 GRR, onde nordlyset kan dra seg lengre sørover syns jeg. Ikke at det hadde hjulpet noe i dag da det er helt grått her :\ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Du kan sjekke på storm.no om du er heldig og får oppleve dette fenomenet. Det holder vel med å titt ut av vinduet og konstantere at himmelen er dekket av et tykt skylag. Ihvertfall her. Jeg behøver ikke og se ut engang,holder med hørselen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Noen som vet om "forlatte" steder i Bergen som kan være gøy å dokumentere? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Noen som vet om "forlatte" steder i Bergen som kan være gøy å dokumentere? Dette lurer eg og på. Noreg har altfor lite "Ghost Towns". Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Noen som vet om "forlatte" steder i Bergen som kan være gøy å dokumentere? http://freak.no/forum/showthread.php?t=123088 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Du kan sjekke på storm.no om du er heldig og får oppleve dette fenomenet. Det holder vel med å titt ut av vinduet og konstantere at himmelen er dekket av et tykt skylag. Ihvertfall her. Vi i Bergen har ikke slike goder som skyfri himmel.... Noen som vet om "forlatte" steder i Bergen som kan være gøy å dokumentere? Dette lurer eg og på. Noreg har altfor lite "Ghost Towns". Fabrikkgaten, sandviksbodene, Laksvågsveien ut med sjølinjen.. Endret 6. april 2010 av Inc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Takk for tips Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Mange takk, eg har brukt dei siste ~3 timane til å lesa om Lier mentalsjukehus. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Da har jeg fått EE-D mattskiva til 5D'n og må si det var mye lettere å få bildene i vater nå som jeg har de hjelpelinjene. Må teste det mer en av de neste dagene ved å ta noen pan-bilder av fly. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Mange takk, eg har brukt dei siste ~3 timane til å lesa om Lier mentalsjukehus. dunno, sett dokumentarer osv her nå, om lobotomi Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Er overskyet her i Trondheim også i kveld. *sukk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Mange takk, eg har brukt dei siste ~3 timane til å lesa om Lier mentalsjukehus. Er interessant ja, kunne onk vert gøy og tatt med kameraet der. Men foreløpig fokuserer jeg på andre lignende steder som er litt nærmere. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Har hørt at Lier er ganske nifs og spennende, men også at det ikke finnes så mye igjen der pga. alle som har vært der å tatt å ramponert plassen. Hadde vært helt sykt å finne et mentalsykehus som ingen har vært på sånn 20+ år. Men det skjer nok ikke... Huff har sååå sinnsykt mange bilder å redigere, er over 800 bilder fra Interrail og Nepal/India tur. Blir nok å våkeover å prøve å bli ferdig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Går det ann å bytte mattskive slik at man får flere fokuspungter? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Går det ann å bytte mattskive slik at man får flere fokuspungter? Nei det tror jeg ikke er mulig uten og tukle med programvaren til kameraet. Normalt så skifter man for å kunne fokusere manuelt lettere "splittskreen"og søkerbilde blir mørkere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Går det ann å bytte mattskive slik at man får flere fokuspungter? Niks. Nei. Nope. Desverre. Fokusering skjer i en komplisert krest som ligger under speilet. I mattskiva så er det kun visning av valgte fokuspunkt. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 fototreff i østfold: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1210071 tomsi ba meg reklamere her;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå