Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Der var Vivitaren solgt, gitt! Det gikk utrolig mye raskere enn jeg hadde forventet for et såpass sært (men herlig!) objektiv. Det ser ut som det blir Tokina 100/2.8 som erstatning for min del... dog ikke ET! sin. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Faen, jeg kunne drept for en røyk nå. Og har ikke engang nok sneiper til å lage meg en minirøyk av gamle sneiper en gang tror jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hvor mye gikk det for? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hvor mye gikk det for? Vivitaren? 750 kroner. Sånn ca. det jeg betalte for det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Var det verdt å selge det da, hvis det var så herlig? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Trengte noe med bedre macroegenskaper. Vivitaren var super på D300, men på D700 er den verken fugl eller fisk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Faen, jeg kunne drept for en røyk nå. Og har ikke engang nok sneiper til å lage meg en minirøyk av gamle sneiper en gang tror jeg. En gammel sjøulk finner noe hamptau som røyke-substitutt Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Fantastisk fotojournalistikk. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 En hittil upublisert video ble mandag publisert av nettstedet WikiLeaks. I den hemmelige videoen får man se hvordan to amerikanske helikoptre skyter på en rekke irakiske sivile, deriblant to fotografer. (ABC Nyheter) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Samme som VG skriver om: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=595417 Tragisk. Men man kan jo forstå at kameraer blir forvekslet med våpen - uten at det gjør ting mindre trist. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Endret 6. april 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Fantastisk fotojournalistikk. +1 Vanvittig høyt nivå på den bildeserien. Moroklumpen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Fantastisk fotojournalistikk. Fantastik flott! En hittil upublisert video ble mandag publisert av nettstedet WikiLeaks. I den hemmelige videoen får man se hvordan to amerikanske helikoptre skyter på en rekke irakiske sivile, deriblant to fotografer. (ABC Nyheter) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Da har jeg flyttet til Oslo, og sitter på Kafè for å få internett right now =D Noen akamister i Oslo som vil treffes? Looking for friends :=D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Da har jeg flyttet til Oslo, og sitter på Kafè for å få internett right now =D Noen akamister i Oslo som vil treffes? Looking for friends :=D Oslo og kafe hører sammen. Vi skal ha en akamtreff på søndag ettermiddag en gang. Vet ikke om det kan passe ? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det kan nok passe ja =) Kanskje jeg tar med meg 500D + min nesten ubrukte macro elns og prøver meg litt.. :=) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Du kjøper ikke noe som heter "Packard Bell". Denne signeres av meg.. Hvor som helst, når som helst, i alle sinnstilstander og posisjoner! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) I kveld klokken 22.00 er det høy nordlys/Aurora polaris aktivitet i store deler av Norge. Du kan sjekke på storm.no om du er heldig og får oppleve dette fenomenet. Edit:lagde like godt en ny emnetråd om dette. Endret 6. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Du kan sjekke på storm.no om du er heldig og får oppleve dette fenomenet. Det holder vel med å titt ut av vinduet og konstantere at himmelen er dekket av et tykt skylag. Ihvertfall her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå