olegunnaro Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Men hva er spørsmålet? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) I disse påsketider er det store spørmålet. Simon eller egget,som kom først ? Endret 5. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Poenget mitt er vel.. at jeg ikke er førti. Gratulerer 42? som er svaret på livet, universet, og alt Vanlig forvirring. Det viste seg etterhvert at det er 42 som er spørsmålet. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Er vel heller at 42 er svaret på det ultimate spørsmålet om livet, universet og alt. Så da må man bare finne ut hva spørsmålet er. Wiki Endret 5. april 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Er vel heller at 42 er svaret på det ultimate spørsmålet om livet, universet og alt. Så da må man bare finne ut hva spørsmålet er. Wiki Haha, det er den beste wikipediasiden jeg har lest til nå På tide å lese hele trilogien (1-5) på nytt, lenge siden sist I may be a sorry case, but I don't write jokes in base 13. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 På tide å lese hele trilogien (1-5) på nytt, lenge siden sist Var en av tingene jeg skulle gjøre i påsken - fant dog ikke den engelske utgaven min. Fantastisk bokserie though. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 På tide å lese hele trilogien (1-5) på nytt, lenge siden sist Var en av tingene jeg skulle gjøre i påsken - fant dog ikke den engelske utgaven min. Fantastisk bokserie though. Har den i bokhylla her, både alt-i-ett og i fem enkeltbind. Og bøkene om detektiven Dirk Gently, nesten like bra Og her er jammen alt-i-ett i fanget alt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Da har jeg lagt ut Vivitaren min for salg. Det blir nesten like vemodig å kvitte seg med den, som med Dirty Thirtyen (som jeg fortsatt savner...) Underlig hvordan man blir direkte glad i enkelte objektiver. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Simon, som de sier i Utlandet - age is a state of mind. Du er 40. In other news, så har jeg nå Gimp med UFraw kjørende fra minnepinne. Jeg er klar for Hurtigruten på tirsdag. ikke si du skal på i Bergen og a? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Jo. Med Trollfjord. Du også? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Da har jeg lagt ut Vivitaren min for salg. Det blir nesten like vemodig å kvitte seg med den, som med Dirty Thirtyen (som jeg fortsatt savner...) Underlig hvordan man blir direkte glad i enkelte objektiver. Au! Hva skal du erstatte den med - kun en ekte makro? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Jepp. D700 har ikke høy nok pikseltetthet for 1:2-micro. Blir for mye cropping. Har sendt et par forespørseler på Tokina 100/2.8 på foto.no. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Eg og må få tatt meg tid til å lesa guiden igjen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Jepp. D700 har ikke høy nok pikseltetthet for 1:2-micro. Blir for mye cropping. Har sendt et par forespørseler på Tokina 100/2.8 på foto.no. Til f.eks Eskild Toft aka ET! her på forumet? Husk å prut! Underlig hvordan man blir direkte glad i enkelte objektiver. Tips: Aldri skaff deg en 85 1.4 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Hehe! Faktisk ja. Har alt prutet på den, for han har lagt seg helt urealistisk høyt i pris. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Jo. Med Trollfjord. Du også? hehe - jeg er på Trollfjord nå jeg...er i Bergen i morgen får jo håpe du har like bra vær som jeg har hatt - knall sol hver dag...blåste på de nordlige breddegrader en anelse mye...men ellers supert...bare synd jeg tok så mange bilder (bilder = redigeringstid ) edit: for ordens skyld...jeg er ikke på lugaren og skriver her...panoramacafeen er mitt favorittsted..for du ser alt du kan fotografere i relativt god tid...og trenger bare løpe ca 50 meter før du er ute på dekk...eventuelt ned til 6. dekk som lar deg gå hele veien rundt (note to self; kanskje på tide å spise noe for dagen snart) Endret 5. april 2010 av Christian86 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 , anyone? Det var da en blendende fremføring Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Ypperlig bruk av iPad. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Haha. Der reddet du en ellers bedriten dag, Tom ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå