Anew Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg sitter faktisk på en Packard Bell akkurat nå, som er over 3 år gammel og fungerer så bra som Vista tillater. Bra skjerm også. Når det gjelder sånne minigreier, så hadde jeg en sånn ultraportabel sak i min forrige jobb, og ble da for evig kurert for enhver trang til igjen å se på ekjerm som er mindre enn 15". Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Fikk noen tips om en fiskeørn og et par våke familier i går,blir sikkert til og bruke noen timer der ja Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Som jeg skrev i "Erfaringstråd EOS 7D: Flaggskip blant crop-kameraer" så kan det se ut som det kommer en Canon EOS 60D. Spesielt om man skal tro på ryktet fra canonrumors.com. Jeg gleder meg litt og selv om jeg kanskje ikke er "god nok", så tror jeg at en oppgradering fra 450Den min i november-måned kan være aktuelt. Mest fordi jeg egentlig bare vil ha noe som er litt mer ... større og tyngre. (Dessuten så er 60D en perfekt 30-årsgave til meg fra enten meg selv eller muttern og fattern.) Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg sitter faktisk på en Packard Bell akkurat nå, som er over 3 år gammel og fungerer så bra som Vista tillater. Bra skjerm også. Når det gjelder sånne minigreier, så hadde jeg en sånn ultraportabel sak i min forrige jobb, og ble da for evig kurert for enhver trang til igjen å se på ekjerm som er mindre enn 15". Enig der. Kjenner jeg må anstrenge meg for å se på min 15" laptop.. Blir 17" neste gang.. Og mulig ikke HP.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Netbook er ekstremt uaktuelt for min del - av samme grunnn som at jeg heller sleper på en D700 med grep enn et kompaktdjevelkamera. For min del, så har jeg erfart at en mini-laptop er en veldig brukbart supplement til en fullverdig laptop ... Jeg bruker faktisk min 14" som primær redigeringsplattform for tida. Det bør kanskje nevnes at den ikke er wide, så jeg har 800 punkt i høyden. Har du wide, så må du ofte opp i 17" for å få mer i høyderetninga. 17" blir såpass stort at det er mer "å slenge i baksetet på bilen" enn virkelig bærbart, etter mine begreper. Kunne selvfølgelig tenkt meg noe større til kritisk redigering, men om jeg gjør det, så blir det eventuelt i form av ekstern skjerm, ikke annen maskin. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Apropos større skjerm. Det å koble bærbar opp mot en bedre TV, er det et reelt alternativ til å bruke en skjerm av middels kvalitet? Om svaret er ja, gjelder det og om den bærbare mangler HDMI? Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Netbook er ekstremt uaktuelt for min del - av samme grunnn som at jeg heller sleper på en D700 med grep enn et kompaktdjevelkamera. For min del, så har jeg erfart at en mini-laptop er en veldig brukbart supplement til en fullverdig laptop ... Jeg bruker faktisk min 14" som primær redigeringsplattform for tida. Det bør kanskje nevnes at den ikke er wide, så jeg har 800 punkt i høyden. Har du wide, så må du ofte opp i 17" for å få mer i høyderetninga. 17" blir såpass stort at det er mer "å slenge i baksetet på bilen" enn virkelig bærbart, etter mine begreper. Kunne selvfølgelig tenkt meg noe større til kritisk redigering, men om jeg gjør det, så blir det eventuelt i form av ekstern skjerm, ikke annen maskin. Min National Geographic medium ryggsekk har plass til en 15 " laptop. Står det i bruksanvisninga. Så da er det akkurat plass til min 17 " MacBook Pro .. (39,2 x 26,5 cm ) Den har alle mulige innganger og utganger Syns det er ganske bærbart, og skal man ha noe som er virkelig bærbart, så må det bli en 10 tommer.. eller en iPhone :)Men da er det utpåtur duppeditt, og ikke en redigeringsmaskin da. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Litt kort varsel sikkert - men noen her som blir med på en fotoutfordring klokka 04-05 i natt ? http://4amproject.org/ Jeg skal prøve å hive meg med hvis jeg klarer å holde meg våken. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hive meg på den jeg også om jeg orker være våken til da JoonGoii, tror jeg vet hva jeg skal ta bilde av også, bare håpe det holder seg til da Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 NM i vekkeklokker og alarmer satt i gang, batterier til lading så får man se hvor trøtt man er om 8 timer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Er det ikke bedre å bare holde seg våken? Jeg sliter ikke like mye med å holde meg våken som jeg sliter med å stå opp.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Njæ - blir jeg vekket akkurat da, så kanskje - ellers sover jeg når jeg kan, thankyouverrimøtsj! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Usikker om klarer å holde meg våken så lenge uten søvn, blitt lite søvn hittils i påska pga nattfotografering bla i Grenland, og så dette. Gjesp. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Eg sat oppe til 5 i natt og spelte Professor Layton, for så og bli dradd med ut på ski i 10-tida. Eg hadde eigentlig tenkt å stilla inn døgnrytmen no, men det er jo ikkje skule før på tysdag.. Endret 3. april 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg kan prøve og vekke der kl 0400. En liten før test for og se om dere våkner. stå opp,klokka er fire. Var der høyt nok ? Endret 3. april 2010 av Nautica Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 hmm.. Planen var egentlig å legge seg tidlig i dag, men fuck it Får vel vise åssen tinnheia ser ut klokka 4 på natta Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Da har jeg ca 5000ish til over som jeg tenkte jeg kunne bruke på noe nyttig. Kom fram til at studioblitser må være det mest nyttige/gøye jeg kan bruke pengene på, så kikka litt på kaffebrus og kom fram til dette . Er det et greit nybegynnersett? Vil helst ikke gå over 5000 ink toll. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Da har jeg ca 5000ish til over som jeg tenkte jeg kunne bruke på noe nyttig. Kom fram til at studioblitser må være det mest nyttige/gøye jeg kan bruke pengene på, så kikka litt på kaffebrus og kom fram til dette . Er det et greit nybegynnersett? Vil helst ikke gå over 5000 ink toll. Jeg kjøpte Visico 2x300Ws komplett sett fra Photax.se , noen hundringser over din grense i NOK , men verdt å ta en titt på? Får med trådløs trigger og fjernstyring til blitsene.. Flere gode sett på den nettsida.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Rotete side Men annbefaler du heller 2x300 enn 3x150 da? edit: Den til 5995,- du kjøpte da? Endret 3. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Det der 4am greia så ganske artig ut, må nesten hive meg med. Får håpe at det er sånn passe med lys ute da, så blir det vel en tur på fjellet eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå