Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg visst meldt meg på Aprilfesten.

Stikker på påske"fjellet" i morgen og blir til lørdag. Hadde i utgangspunktet tenkt å reise kompakt og la das spegelreflex bli hjemme, men endret litt på de planene nå. Så får vi se om det blir noen verdige skudd.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Noen andre norske steder enn ddmr.no (som jeg ikke kommer inn på merksnodig nok) som selger Hoya r72 IR-filter? Savner virkelig søk på filtre i prisguiden :\

Hvilken størrelse på filtergjengene har du?

Har en 72mm + 67-72mm step-up ringer som ligger ubrukt i en skuff etter jeg solgte Sigma SD-14.

Nei det ordna seg med ddmr, fikk brormin til å bestille, var 58mm jeg skulle ha og nå har bestilt

Lenke til kommentar

Kom igjen karer. Dere får dere til - poenget med aprilfesten er jo å komme igang i gjen.

@L4r5, du har jo akkurat fått en scarification. Hva med et fotoprosjekt rundt det, og andre kroppspynte-saker (tattoering, piercing osv). Og da ikke bare ta bilder av slike, men miljøet rundt, personer, butikker, studio/parlører med mere.

@arthoz, nevnte du ikke noe om street for ikke lenge siden ?

Lenke til kommentar

Kom igjen karer. Dere får dere til - poenget med aprilfesten er jo å komme igang i gjen.

@L4r5, du har jo akkurat fått en scarification. Hva med et fotoprosjekt rundt det, og andre kroppspynte-saker (tattoering, piercing osv). Og da ikke bare ta bilder av slike, men miljøet rundt, personer, butikker, studio/parlører med mere.

Har du postet bilde her som jeg har gått forbi eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

@arthoz, nevnte du ikke noe om street for ikke lenge siden ?

Du har ikke noe forslag til meg og tilfeldigvis? :innocent: Har selvfølgelig tenkt å bruke macroen, men vet ikke hva jeg skal ta bilder av. Er kanskje ikke alt for mange vårtegn å ta bilder av enda.

Lenke til kommentar

Har ikke prata noe på street nei, kunne ikke tenkt meg det som tema heller, skal prøve å se om jeg finner på noe tema selvsagt, men virker ikke veldig lovende for øyeblikket :<

Fått noe nytt utstyr i det siste som du vil prøve ut? Er det et objektiv du bruker lite?

Alternativt, gå rundt å ta bilder av dører og portrom?

Lenke til kommentar

Du har ikke noe forslag til meg og tilfeldigvis? :innocent: Har selvfølgelig tenkt å bruke macroen, men vet ikke hva jeg skal ta bilder av. Er kanskje ikke alt for mange vårtegn å ta bilder av enda.

Det er mye morsomt du kan ta bilde av med makroen. Alt fra pepperkort til rifla potetgull. Detaljer på smykker og håndverkt. Detaljstudier av typen - de delene som kan vises frem i dannet selskap ;)

Lenke til kommentar

Har ikke prata noe på street nei, kunne ikke tenkt meg det som tema heller, skal prøve å se om jeg finner på noe tema selvsagt, men virker ikke veldig lovende for øyeblikket :<

Fått noe nytt utstyr i det siste som du vil prøve ut? Er det et objektiv du bruker lite?

Alternativt, gå rundt å ta bilder av dører og portrom?

Har bestilt IR-filter, men tviler det kommer før midt i april, ellers bruker jeg 100mm macro'n lite om dagen, hmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...