ÅdneD Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Sånn eg ser det er det betre å "henga" kamera etter handa og støtta opp under objektivet enn å balansera det på handbakken. Bah, no har eg funne ein 35mm f/2 brukt til 2k; eg hadde sånn delvis lovt meg sjølv å ikkje kjøpa meir utstyr før sommaren. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Da har jeg visst meldt meg på Aprilfesten. Stikker på påske"fjellet" i morgen og blir til lørdag. Hadde i utgangspunktet tenkt å reise kompakt og la das spegelreflex bli hjemme, men endret litt på de planene nå. Så får vi se om det blir noen verdige skudd. Endret 30. mars 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2010 Noen andre norske steder enn ddmr.no (som jeg ikke kommer inn på merksnodig nok) som selger Hoya r72 IR-filter? Savner virkelig søk på filtre i prisguiden :\ Hvilken størrelse på filtergjengene har du? Har en 72mm + 67-72mm step-up ringer som ligger ubrukt i en skuff etter jeg solgte Sigma SD-14. Nei det ordna seg med ddmr, fikk brormin til å bestille, var 58mm jeg skulle ha og nå har bestilt Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 NÅ kan du tjene deg rik på bildene dine og i tillegg lære deg å fotografere som en proff fotograf Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 WoooooooW, eg skal bli billionær Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Bah, no har eg funne ein 35mm f/2 brukt til 2k; eg hadde sånn delvis lovt meg sjølv å ikkje kjøpa meir utstyr før sommaren. Kjøp ! Kjøpte den selv på vei til Madagaskar - ble det objektivet jeg brukte mest utenom 150mm macro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg er usikker på om jeg skal melde meg på aprilfesten eller ikke. Vet overhodet ikke hvilket tema jeg skal velge meg og er i en fototørke for tida. Har ikke tatt et bilde på aldri så lenge. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Samme her L4r5, hjelper ikke på at det ikke er noe tegn på vår eller finvær her heller Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Kom igjen karer. Dere får dere til - poenget med aprilfesten er jo å komme igang i gjen. @L4r5, du har jo akkurat fått en scarification. Hva med et fotoprosjekt rundt det, og andre kroppspynte-saker (tattoering, piercing osv). Og da ikke bare ta bilder av slike, men miljøet rundt, personer, butikker, studio/parlører med mere. @arthoz, nevnte du ikke noe om street for ikke lenge siden ? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har akkurat fått 180/2.8, så jeg melder meg sannsynligvis på . Francis Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har ikke prata noe på street nei, kunne ikke tenkt meg det som tema heller, skal prøve å se om jeg finner på noe tema selvsagt, men virker ikke veldig lovende for øyeblikket :< Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Kom igjen karer. Dere får dere til - poenget med aprilfesten er jo å komme igang i gjen. @L4r5, du har jo akkurat fått en scarification. Hva med et fotoprosjekt rundt det, og andre kroppspynte-saker (tattoering, piercing osv). Og da ikke bare ta bilder av slike, men miljøet rundt, personer, butikker, studio/parlører med mere. Har du postet bilde her som jeg har gått forbi eller? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Bilde? Han har sin egen tråd.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Bilde? Han har sin egen tråd.. Jeg kan ikke nekte for det lenger. Jeg har et visst eksponeringsbehov. Lurer på hva det kan spores tilbake til. En psykolog hadde sikkert sagt at det er fordi jeg er det midterste barnet i rekken eller noe. Endret 31. mars 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Kom igjen karer. Dere får dere til - poenget med aprilfesten er jo å komme igang i gjen. @L4r5, du har jo akkurat fått en scarification. Hva med et fotoprosjekt rundt det, og andre kroppspynte-saker (tattoering, piercing osv). Og da ikke bare ta bilder av slike, men miljøet rundt, personer, butikker, studio/parlører med mere. @arthoz, nevnte du ikke noe om street for ikke lenge siden ? Du har ikke noe forslag til meg og tilfeldigvis? Har selvfølgelig tenkt å bruke macroen, men vet ikke hva jeg skal ta bilder av. Er kanskje ikke alt for mange vårtegn å ta bilder av enda. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har ikke prata noe på street nei, kunne ikke tenkt meg det som tema heller, skal prøve å se om jeg finner på noe tema selvsagt, men virker ikke veldig lovende for øyeblikket :< Fått noe nytt utstyr i det siste som du vil prøve ut? Er det et objektiv du bruker lite? Alternativt, gå rundt å ta bilder av dører og portrom? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Du har ikke noe forslag til meg og tilfeldigvis? Har selvfølgelig tenkt å bruke macroen, men vet ikke hva jeg skal ta bilder av. Er kanskje ikke alt for mange vårtegn å ta bilder av enda. Det er mye morsomt du kan ta bilde av med makroen. Alt fra pepperkort til rifla potetgull. Detaljer på smykker og håndverkt. Detaljstudier av typen - de delene som kan vises frem i dannet selskap Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Har ikke prata noe på street nei, kunne ikke tenkt meg det som tema heller, skal prøve å se om jeg finner på noe tema selvsagt, men virker ikke veldig lovende for øyeblikket :< Fått noe nytt utstyr i det siste som du vil prøve ut? Er det et objektiv du bruker lite? Alternativt, gå rundt å ta bilder av dører og portrom? Har bestilt IR-filter, men tviler det kommer før midt i april, ellers bruker jeg 100mm macro'n lite om dagen, hmm. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Blir fort dårlig fotolys før jeg kommer meg ut når jeg jobber til seks fem dager i uka. Slutta tre i dag, så nå blir det en tur i huken med medbrakt rødvin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 31. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2010 Bilde? Han har sin egen tråd.. Jeg kan ikke nekte for det lenger. Jeg har et visst eksponeringsbehov. Lurer på hva det kan spores tilbake til. En psykolog hadde sikkert sagt at det er fordi jeg er det midterste barnet i rekken eller noe. Resultatet ble dritfet, men prosessen skremmer meg fra å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå