Nautica Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Ubehagelig,spesielt etterbehandlingen med salt. Hvis du har lyst på branding,har jeg noen gamle kveg-svijern liggende Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Som premie så kan du få lov å skrive i signaturen din at L4r5 sier du er kul. Done Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hmm, det er vel kanskje sant. Når jeg drikker selv holder jeg meg til de som koster under 500kr. Ohh well, får ta meg en tur i morra uansett. Kjøpt heller noe god congnac, for eksempel Otard V.S.O.P. Hvis det blir mer penger igjen så kjøper du noen fine congnac glass. Da kommer du med en komplett gave som ikke bare kan prøves der og da men også finnes dagen etterpå (forutsetter at dere ikke kunser alle glassene). Kom akkurat hjem fra bursdagsfesten - det ble ei grei flaske Glenfiddish (siden vi VET han liker det) og noen ganske pene glass i bursdagsgave. Tror ikke jeg fikk med meg hjem kameraet, så bilder får jeg poste i morra. Gla be han iallefall. Takk for forslaget om glass + bottle of joy, hadde ikke vært like artig om alt ble drukket opp i natt! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Mange våkne på denna tia a døgnet da? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Sto opp for en time siden Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Fucka døgnrytme, eller hvordan funker detta? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Ser filmer i kveld. Boks med Asterix-filmer, ser A Christmas Carol nå, så Tomme Tønner før den. Tomme tønner funker. Løst basert på Lock Stock. Filmer med Bjørn Sundquist slår aldri feil! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jepp, rar døgnrytme, vært slik flere år. Interne klokka mi er 25timer, så ting forskyves 1time frem hver dag sånn ca, som er ganske kjekt, utenom da man må være oppe til faste tider, blir ofte døgning da :\ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) I-phone kan brukes til mer en å ringes med Alle postene har riktig klokke,men i "mine innlegg" har de fortsatt vintertid. Endret 28. mars 2010 av Nautica Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg tenkte jeg skulle være smart i går kveld. Jeg stilte klokka før jeg la meg. Lite visste jeg at den stilte seg selv også. Så ble litt tidligere morgen enn det jeg egentlig hadde planlagt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 [må poste på side 2345 pga tvangstanker ang. enkelte tall] Gjett hva jeg har gjort i dag, dere! "Postet to minutter for tidlig"? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Til 225 SEK var vel ingen upris? Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Til 225 SEK var vel ingen upris? Francis 225 SEK høres helt greit ut Vært på harry-tur? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hvem ranet du? Den koster jo mer både på systemet og på svenske flyplasser? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Francis pendler jo til sverige for tiden Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Hvem ranet du? Den koster jo mer både på systemet og på svenske flyplasser? Halv pris på Arlanda Francsi Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Går det å bestille fotobok fra Japan Photo uten å bruke CEWE-programvaren? Går det eventuelt å importere PDF fra f.eks. InDesign i CEWE, slik at man kan lage selve layouten i mer kjente omgivelser? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Veit ikkje om det er mogeleg via Cewe, men om du er villig til å sjå på andre alternativ, kan du prøve Blurb. Dei lar deg iallfall laste opp PDF-filer, og eg lurer på om dei har nokre malar for InDesign på sida, so du slepp å finne ut av sidestorleikar osb sjølv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Går det å bestille fotobok fra Japan Photo uten å bruke CEWE-programvaren? Går det eventuelt å importere PDF fra f.eks. InDesign i CEWE, slik at man kan lage selve layouten i mer kjente omgivelser? Nei og nei. Dvs. Du kan bruke programmer som eksporterer i JPEG. Det gjorde jeg til Akamboka. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Går det å bestille fotobok fra Japan Photo uten å bruke CEWE-programvaren? Går det eventuelt å importere PDF fra f.eks. InDesign i CEWE, slik at man kan lage selve layouten i mer kjente omgivelser? Nei og nei. Dvs. Du kan bruke programmer som eksporterer i JPEG. Det gjorde jeg til Akamboka. Bah! Ja ja, det bør vel gå å eksportere til JPEG fra InDesign også, vil jeg tro.. Jeg har aldri prøvd det, men satser på at det går. Uansett er det ikke aktuelt riktig ennå, så jeg kan vel finne meg i å lære meg CEWE også.. Jeg husker strengt tatt nada fra InDesign-forelesningene også, så opplæring må uansett til. Edit: Veit ikkje om det er mogeleg via Cewe, men om du er villig til å sjå på andre alternativ, kan du prøve Blurb. Dei lar deg iallfall laste opp PDF-filer, og eg lurer på om dei har nokre malar for InDesign på sida, so du slepp å finne ut av sidestorleikar osb sjølv. Takker! Skal sjekke ut det! Endret 28. mars 2010 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå