Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis. Ett år igjen, og så er du halvveis til 60.

"Takk"

 

Gratulerer. 29. for første gang? Jeg blir 29 år for den tyvende gangen snart, jeg :p

Danke. Første gang ja. Men sikkert ikke siste gang.

 

Forresten så kan de av dere som er i Bergensområdet gjerne komme med noen gaver til meg. Det kan være Olympus-relatert eller det kan være skotsk og fra Islay.

Lenke til kommentar

Nej - den avventer jeg med, men det var et godt tilbud i London på 300 mm VR, så kjøpte den. Selv etter moms var det besparelse på 12 000 røfflig regnet :p (Og jeg regner med at de skrev hele summen når jeg regnet besparelsen)

Pelican skal jeg ha senere tror jeg, skal se ann hvor enkelt det er på denne turen, blir det mas er det pelican når jeg kommer hjem. :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Nej - den avventer jeg med, men det var et godt tilbud i London på 300 mm VR, så kjøpte den. Selv etter moms var det besparelse på 12 000 røfflig regnet :p (Og jeg regner med at de skrev hele summen når jeg regnet besparelsen)

Pelican skal jeg ha senere tror jeg, skal se ann hvor enkelt det er på denne turen, blir det mas er det pelican når jeg kommer hjem. :)

Hvor er det du skal hen? Noe varmt og eksotisk?

Lenke til kommentar

Pelican, som i boksene?

 

Jeg har svært god erfaring med min 1300 boks.

 

Francis

Japp - den :) (1620 hos meg riktignok)

 

 

Nej - den avventer jeg med, men det var et godt tilbud i London på 300 mm VR, så kjøpte den. Selv etter moms var det besparelse på 12 000 røfflig regnet :p (Og jeg regner med at de skrev hele summen når jeg regnet besparelsen)

Pelican skal jeg ha senere tror jeg, skal se ann hvor enkelt det er på denne turen, blir det mas er det pelican når jeg kommer hjem. :)

Hvor er det du skal hen? Noe varmt og eksotisk?

 

Kirkenes - Bergen med hurtigruten, lagt opp aktiviteter som innebærer ørner og landskap. Så skal pakke godt.

Fryktelig lyst å dra til Antarktis og island/newfoundland, samt spitsbergen da.

 

Jippi - resepsjonen ringte - pakken min er her, og fy objektivet var fint :D - finere enn 200'en min :p (selv om jeg var mm fra å hektes for å gå fra stasjonen ulåst)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Kirkenes - Bergen med hurtigruten, lagt opp aktiviteter som innebærer ørner og landskap. Så skal pakke godt.

Fryktelig lyst å dra til Antarktis og islandnewfoundland, samt spitsbergen da.

Sweet - vi forventer plenty av bilder i diverse fototråder.. :)

 

Må bli flinkere på det der .- legger bare ut når det er turer med akam, ellers gjør jeg ikke det selv om jeg tar :p

 

Men ja - blir en del, er ikke uten grunn jeg pakker ekstra. Men har noen anbefalinger til objektiver å ta med? -

 

Foreløpig er det

D700 m/grep

D3x

70-200

300

14-24

 

Jeg leker med tanken på 24-70, men ser ikke behovet, den drar håndbagasjegrensen over Norwegian sin grense, og mailen fra dem for noen dager siden var nazi på det.

 

Any ideas?

 

btw; gratulerer med dagen L4r5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...