Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan det er å være fotograf i forsvaret? Ser det er muligheter for journalistikk, men er ikke fullt så gira på det.

 

Mener du som i "hvordan er det å ha tjenestestilling som fotograf" eller som i "hvordan er det å være inne til (ikke fotorelatert) førstegangstjeneste og få utløp for fotohobbyen"?

Lenke til kommentar

Forumet er helt umulig i kveld :thumbdown:

Noen får gi de rette folka der litt speed,så oppgraderingen går fortere.

 

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

Problemet er at diskusjon.no er verdens største forum bassert på Invision Power Board 3 (og fjerde største om man tar alle IPB-versjoner totalt). Når "vi" oppgraderte så ble det en del ytelsesproblemer som Invision overhodet ikke hadde kunne forutsett siden det har vist seg umulig å få et testmiljø som var stort nok til å avdekke svakhetene til denne versjon. Invison og drift her på forumet sammarbeider visstnok tett for å få optimalisert koden mest mulig. Men det tar tid når de mangler test miljø utenom dette forumet som tross alt er live.

Invison er visstnok smått imponert over størrelsen vår og strekker seg etter sigende langt for å hjelpe til så godt de kan, men TTT.

Lenke til kommentar

Jeg sitter her med Gimp og prøver å gjøre noe med et bilde. Hvordan kan jeg rotere et utklipp X antall grader? I PS er det bare å ta tak i et hjørne og dra eller noe, men hvordan gjør man det i Gimp?

 

Fant ut rett etter at jeg posta.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hvis logoen ikke er alt for komplisert, er det bare å laste den inn i Autocad og tegne rundt den. Jeg har gjort dette ett par ganger på jobb de siste ukene, tar ett par timer, men det blir bra.

 

Den er litt komplisert. Er en vanlig font av noe slag, håndskrift og noen "barn" (som ser ut som de er tegnet av barn). Ikke har jeg, eller kan jeg autocad heller. Så det må nok noen med peil på Illustrator e.l. til for å fikse det.

 

Det som er litt kjedelig, er at logoen antakelig opprinnelig er laget i Flash, men de filene finner man bare ikke.

Lenke til kommentar

Studentraketten vår, ICBLM- Intercontineltal Ballistic Lawn Mower ble skutt opp i går, og endelig for 30 min siden var siste presentasjon ferdig. Det var artig, men det er deilig å å være ferdig. Vedlagt bilde av launch og en snapshot av et gjennombrudd i en av gruppene;

post-198440-1268400489,5831_thumb.jpg

post-198440-1268400501,5335_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...