Euklid Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Håper den ikke er for skarp da, vil nødig skade meg på den nye koppen min. Veier nok ikke så mye heller, siden jeg har bestilt den versjonen som man skal drikke av, ikke ta bilde med Er visst vanskelig det der med å lese innlegg i kontekst. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hvordan det er å være fotograf i forsvaret? Ja, det vet jeg ganske godt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet hvordan det er å være fotograf i forsvaret? Ser det er muligheter for journalistikk, men er ikke fullt så gira på det. Mener du som i "hvordan er det å ha tjenestestilling som fotograf" eller som i "hvordan er det å være inne til (ikke fotorelatert) førstegangstjeneste og få utløp for fotohobbyen"? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Forumet er helt umulig i kveld Noen får gi forumansvarlige litt speed så oppgraderingen går fortere. [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Endret 12. mars 2010 av Nautica Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Forumet er helt umulig i kveld Noen får gi de rette folka der litt speed,så oppgraderingen går fortere. [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Problemet er at diskusjon.no er verdens største forum bassert på Invision Power Board 3 (og fjerde største om man tar alle IPB-versjoner totalt). Når "vi" oppgraderte så ble det en del ytelsesproblemer som Invision overhodet ikke hadde kunne forutsett siden det har vist seg umulig å få et testmiljø som var stort nok til å avdekke svakhetene til denne versjon. Invison og drift her på forumet sammarbeider visstnok tett for å få optimalisert koden mest mulig. Men det tar tid når de mangler test miljø utenom dette forumet som tross alt er live.Invison er visstnok smått imponert over størrelsen vår og strekker seg etter sigende langt for å hjelpe til så godt de kan, men TTT. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det har jo kommet seg. I begynnelsen var det - som med prisguiden i oppgraderingsfasen - en masse store bugs og ting som drepte forumlysten litt. Begynner å bli bra nå. (Det har naturligvis noe med å gjøre at man blir vant med ting, også). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg sitter her med Gimp og prøver å gjøre noe med et bilde. Hvordan kan jeg rotere et utklipp X antall grader? I PS er det bare å ta tak i et hjørne og dra eller noe, men hvordan gjør man det i Gimp? Fant ut rett etter at jeg posta. Endret 11. mars 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Makrobilder på Gigapan - for eksempel litt rur - interessante saker - med elektronmikroskop blir det litt mer enn 1:1 makro, liksom.. ..Eller hva med denne mauren? Likte klørne på enden av benene.. Endret 12. mars 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Noen med bra tak på Illustrator e.l. program her? Eller vet om noen som tar på seg slike jobber? "Vektorisering" av logo. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis logoen ikke er alt for komplisert, er det bare å laste den inn i Autocad og tegne rundt den. Jeg har gjort dette ett par ganger på jobb de siste ukene, tar ett par timer, men det blir bra. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis logoen ikke er alt for komplisert, er det bare å laste den inn i Autocad og tegne rundt den. Jeg har gjort dette ett par ganger på jobb de siste ukene, tar ett par timer, men det blir bra. Den er litt komplisert. Er en vanlig font av noe slag, håndskrift og noen "barn" (som ser ut som de er tegnet av barn). Ikke har jeg, eller kan jeg autocad heller. Så det må nok noen med peil på Illustrator e.l. til for å fikse det. Det som er litt kjedelig, er at logoen antakelig opprinnelig er laget i Flash, men de filene finner man bare ikke. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Noen som kan anbefalle ett bra program for å lage en videoslideshow av noen bilder? Helst med mulighet for å legge inn lyd også. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bare sånn at dere veit det. Tippeligaen starter i morgen. Første skikkelige kamp er på mandag med Vålerenga - Viking. Gleder meg, ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bare sånn at dere veit det. Tippeligaen starter i morgen. Første skikkelige kamp er på mandag med Vålerenga - Viking. Gleder meg, ja. Fotballkategorien er den veien -> https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=514 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg kan til nød godta whisky snakk osv. men fotball snakk er way over the line ;=) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg kan til nød godta whisky snakk osv. men fotball snakk er way over the line ;=) Helt enig! Dette burde være en fotballfri sone. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Bare sånn at dere veit det. Tippeligaen starter i morgen. Første skikkelige kamp er på mandag med Vålerenga - Viking. Gleder meg, ja. Tsk. Tsk. Det eneste fotballrelaterte som godtas i denne tråden er tegneserien Pondus Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Studentraketten vår, ICBLM- Intercontineltal Ballistic Lawn Mower ble skutt opp i går, og endelig for 30 min siden var siste presentasjon ferdig. Det var artig, men det er deilig å å være ferdig. Vedlagt bilde av launch og en snapshot av et gjennombrudd i en av gruppene; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå