Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveld ble det en hyggelig hifi demo av Naim utstyr.

 

Bl.a. disse enkle sakene her:

 

post-126935-1268261668,1581_thumb.jpg

 

Foret med godt musikk ble det rent så trivelig. Og det uten whisky :ohmy:

Alle komponenter i anlegget mitt lyser grønt, så det skulle jeg gjerne ha fått med meg. På den annen side, slike demoer er dyre og jeg har noen tall på en konto som gjerne skal gå til reisekasse – ikke Ovator fra Salisbury ...

 

I dag hadde jeg forresten planlagt å ta meg tidlig fri, så jeg endelig skulle få gått ut en tur med kameraet – men i dag tror jeg vannmangelen i Bergen kan kanselleres; her er det bare å komme seg innendørs.

Lenke til kommentar

Alle komponenter i anlegget mitt lyser grønt, så det skulle jeg gjerne ha fått med meg. På den annen side, slike demoer er dyre og jeg har noen tall på en konto som gjerne skal gå til reisekasse – ikke Ovator fra Salisbury ...

Veldig trivelig. Grønt lys i stereo'n frister. Ovatorer i heimen burde være et folkekrav ;) Det var NDX, dennye dac-en og ovator som var fokus for kvelden.

 

I dag hadde jeg forresten planlagt å ta meg tidlig fri, så jeg endelig skulle få gått ut en tur med kameraet – men i dag tror jeg vannmangelen i Bergen kan kanselleres; her er det bare å komme seg innendørs.

Bergen har endelig blitt seg selv, mener du ?

Lenke til kommentar

Nå har jeg faktisk ikke smakt Laphroaig, men Caol Ila er jo ikke så utrolig spennende den heller. Det er det jeg kaller for "standard-vare". Arran derimot er frisk og kan sparke litt.

 

Misforstå meg rett, jeg -liker- Caol Ila, men kan bli lit kjedelig den også noen ganger.

Lenke til kommentar

Har skjønt at Arran er årets kultwhisky (sammen med La Bohème på stereoen blir det nærmest kultkitsch, if you catch my drift ...), men å kalle Laphroaig kjedelig av den grunn er jeg sannelig ikke enig i. Jeg går nødig tom for noen av disse, god børst alt sammen!

Lenke til kommentar
Laphroaig smaker kraftig, men den smaker ikke mye.

 

Ok?

 

 

Har skjønt at Arran er årets kultwhisky (sammen med La Bohème på stereoen blir det nærmest kultkitsch, if you catch my drift ...), men å kalle Laphroaig kjedelig av den grunn er jeg sannelig ikke enig i. Jeg går nødig tom for noen av disse, god børst alt sammen!

Laphroaig smaker veldig kraftig, men smaker kjedelig. Hver gang jeg smaker Laphroaig slår det meg at den ikke gir meg noe, den smaker flatt. I kontrast gir Caol Ila en mer variert og spesiell smak, samtidig som du har den samme røyksmaken og kraften.

 

Arran oppdaget jeg på polet, kjøpte og fant ut at jeg virkelig likte den. Særlig Single Cask.

 

Har skjønt at Arran er årets kultwhisky

Jeg drakk Arran før det ble kult. :cool:

Jeg kjøpte den på polet fordi jeg ikke hadde kjøpt den før. Jeg likte den.

Lenke til kommentar

Har brukt 24-105 en del, synes det er et knallobjektiv. Veier ikke alt for mye, skarpt, god kontrast, anvendelig brennvidde etc.

 

Håper den ikke er for skarp da, vil nødig skade meg på den nye koppen min. Veier nok ikke så mye heller, siden jeg har bestilt den versjonen som man skal drikke av, ikke ta bilde med ;)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Ble kalt inn i Luftforsvaret.

 

Ikke helt etter planen, men i alle fall slipper jeg å velge selv ^^

 

Noen som vet hvordan det er å være fotograf i forsvaret? Ser det er muligheter for journalistikk, men er ikke fullt så gira på det.

 

Ikke lenge siden jeg så en annonse på foto.no hvor forsvaret søkte inn fotografer til førstegangstjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...