Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg besvarer mitt eget spørsmål, jeg, med

:

 

 

 

Hmm - hvis jeg skal ha Elinchrom tror jeg har mest lyst på et BX500Ri To-go kit. Dekker alle behov jeg har og mere til. Hvis jeg tar helt av med blits (og enda viktigere - vinner i lotto eller lignende) kunne jeg supplere med et Ranger Quadra-kit - to ekstra blitshoder til "til vanlig", og et veldig kompakt "ta med på tur"-sett.

 

Seeelv om et D-Lite 2-sett nok ville mer enn dekke mine behov.. ;)

 

Edit: Mange andre fine infomercial- og howto-videoer i den lista der. Alle videoene er nesten*) uten reklame for Elinchrom. :)

*) Den første videoen var nesten ikke tung med reklame, den andre videoen var (..) ;)

 

Jeg har endt opp med å bestemme meg for å gå for Elinchrom jeg også, men jeg tar en lettvekterpakke. (Elinchrom Eli Blitzpakke D-Lite 2/4 it startkit) :) Ser ikke for meg at jeg kommer til å bli mer avansert med det første, og det er egentlig litt over det jeg tenkte å bruke på studioblits også. Utrolig hva som følger med i den pakka, synes jeg, ift prisen på de 2 lampene alene.

Lenke til kommentar

Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.

KVAR?

Jeg vurdere heller å ofre en kitlinse. Tømme den for innmat, tette alle åpninger og lime på en håndrem :D

Det hadde vore ein muligheit, men eg solgte nett kit-objektivet mit. Det ligger noko gamal Olympus optikk på loftet til foreldra mine då...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke en gang katter er redd for Tom, og det bør de ikke være, om Tom skremmer katter kommer jeg etter ham med et balltre!

Ikke redde, bare skeptiske :!: Det samme gjelder små barn.

Det gjelder også fotografer. Måtte ha 200mm med 1,4xTC for å tørre å ta bilde av ham under Akamtreffet i går. :scared:
Lenke til kommentar

Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.

KVAR?

 

 

+1

 

Det er vel en hemmelighet?

:innocent:

 

 

Ser at det finnes et par eksemplarer på ebay, hvor den ene koster 70 dollar. Løp og kjøp :)http://cgi.ebay.com/Authentic-24-105mm-Canon-Lens-1-1-Scale-Mug-Coffee-Cup_W0QQitemZ180478576048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a055c85b0

 

Tja. Hvis du trykker på :innocent: smilyen min oppfor her så får du link til en som er mye billigere ;)

Lenke til kommentar

Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.

KVAR?

 

 

+1

 

Det er vel en hemmelighet?

:innocent:

 

 

Ser at det finnes et par eksemplarer på ebay, hvor den ene koster 70 dollar. Løp og kjøp :)http://cgi.ebay.com/Authentic-24-105mm-Canon-Lens-1-1-Scale-Mug-Coffee-Cup_W0QQitemZ180478576048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a055c85b0

 

Tja. Hvis du trykker på :innocent: smilyen min oppfor her så får du link til en som er mye billigere ;)

You're ruining it!

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvor man kan sende inn et sigma-objektiv for oppjustering? Har planer om å kjøpe sigma 50mm f/1.4..

Hvis du skulle få problemer så fikser camera og videoteknikk det for deg. Jeg bestilte mitt hos japanphoto og de hadde jeg ingen problem med.

 

Ok, så man MÅ ikke ha kjøpt sigma-objektivet sitt gjennom fotovideo for å få det reparert/justert i norge (dersom det skulle være nødvendig selvsagt) ?

Lenke til kommentar
Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.
KVAR?
+1
Det er vel en hemmelighet? :innocent:
Ser at det finnes et par eksemplarer på ebay, hvor den ene koster 70 dollar. Løp og kjøp :)http://cgi.ebay.com/Authentic-24-105mm-Canon-Lens-1-1-Scale-Mug-Coffee-Cup_W0QQitemZ180478576048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a055c85b0
Tja. Hvis du trykker på :innocent: smilyen min oppfor her så får du link til en som er mye billigere ;)
You're ruining it!

 

Neida

 

Kven vinn siteringsmeisterskapet?

 

Jeg?

Lenke til kommentar

 

Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.
KVAR?
+1
Det er vel en hemmelighet? :innocent:
Ser at det finnes et par eksemplarer på ebay, hvor den ene koster 70 dollar. Løp og kjøp :)http://cgi.ebay.com/Authentic-24-105mm-Canon-Lens-1-1-Scale-Mug-Coffee-Cup_W0QQitemZ180478576048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a055c85b0
Tja. Hvis du trykker på :innocent: smilyen min oppfor her så får du link til en som er mye billigere ;)
You're ruining it!

 

Neida

 

Kven vinn siteringsmeisterskapet?

 

Jeg?

Nei

 

 

Eg må greia meg ei veka uten kamera, før eg får D90. Damn.

Lenke til kommentar

 

 

Bestilt meg en sånn 24-105 kaffekopp jeg. Morsomt.
KVAR?
+1
Det er vel en hemmelighet? :innocent:
Ser at det finnes et par eksemplarer på ebay, hvor den ene koster 70 dollar. Løp og kjøp :)http://cgi.ebay.com/Authentic-24-105mm-Canon-Lens-1-1-Scale-Mug-Coffee-Cup_W0QQitemZ180478576048QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2a055c85b0
Tja. Hvis du trykker på :innocent: smilyen min oppfor her så får du link til en som er mye billigere ;)
You're ruining it!

 

Neida

 

Kven vinn siteringsmeisterskapet?

 

Jeg?

Nei

 

Jo

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...